![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Bestaan rassen? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
64 | 61,54% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
40 | 38,46% |
Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Parlementslid
|
![]() In mijn ogen is de mens van hetzelfde ras
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 1 augustus 2007 om 08:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Net wat ik dacht. Een scheper en een poedel verschillen wel degelijk in genetisch oogpunt gigantisch van elkaar. Maar dat wist je al... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.neanderthalers.nl/einde.php En dat katachtigen met elkaar gekruist zijn, wel dat kan je op google terug vinden. En het is een kennis die je zou moeten hebben, want in de USA lopen op dit ogenblik zelfs een paar processen om te laten uitmaken of deze kruisingen nu mogen blijven leven en zich voort planten( ja ze zijn zelfs vruchtbaar en kunnen zich voort planten) of niet. Je kan het ook op NG vinden. Maar zoals gewoonlijk nee, ik ga dat niet zelf nogeens opzoeken. De hoger geschoolden zullen dat wel doen, ze weten nu in welke richting ze moeten zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat probeerd men hier te ontkennen. Maar het zijn je genen die bepalen of je klein of groot bent en of je zwart of blank bent. De verschillen tussen rassen zijn wetenschappelijk dus wel heel duidelijk te bepalen, maar het mag gewoon niet van de politici omdat er een paar idioten zijn geweest in het verleden die de rassen verschillen gebruikt hebben om hun misdaden te rechtvaardigen. En dit niet alleen in de 20ste eeuw, maar ook de alle eeuwen daarvoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
|
![]() Citaat:
De genetische verschillen tussen hondenrassen onderling en mensen"rassen" verschillen nogal wat. Verschillende hondenrassen zijn gedomesticeerd van verschillende wolvensoorten, dus de genetische achtergrond verschilt al heel wat. Iets dat bij van die mensen"rassen" niet gezegd kan worden. Het verschil tussen zwarte en blanke huidskleur is 1 aminozuur in 1 gen. Dat is wetenschappelijk vastgesteld. Als je op basis daarvan een onderscheid wil maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Minister
|
![]() Bron? Ik wil u wel geloven hoor, maar deze bewering raakt kant noch wal, dus ik zou graag zien waar u het vandaan heeft.
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, op basis van al die kleine verschillen kan je gaan spreken over verschillende rassen. En elk ras heeft zijn eigenschappen, net zoals bij de honden. En wanneer men dit eindelijk eens gaat aanvaarden, wel dan kan men ook eindelijk de problemen in de samenlevingen oplossen. En daarvoor moeten geen Hitler-methodes gebruikt worden, maar simpele menselijk manieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | ||
|
![]() Citaat:
Je mag van mijn part een proberen een doodshoofdaapje te kruisen met een orang oetang. Veel succes. Citaat:
Iets dat bij mijn weten enkel in gevangenschap voorkomt. Bij uitbreiding, enkel de vrouwtjes zijn vruchtbaar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de blanke ontbreekt dit, of men heeft het nog niet gevonden. Maar er zijn zoveel andere verschillen dat men er gewoon niet om heen kan dat er rassen bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
|
![]() Citaat:
http://www.kennislink.nl/web/show?id=143299 het origineel artikel: http://www.sciencemag.org/cgi/conten.../310/5755/1782 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |||
|
![]() Citaat:
Zonder bron tover je enkel een ![]() Citaat:
Citaat:
Mooie theorie. Maar van een liger naar de neanderthaler, dat is een heuse sprong. Waardoor je wel mooi kan negeren dat niet alle katachtigen met elkaar gekruist kunnen worden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
|
![]() Ik denk het wel. Er zijn talloze hondenrassen, kattenrassen, enzovoort enzoverder...
Waarom zouden de mensen de enige uitzondering vormen in de dierenwereld, en geen rassen hebben...?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Minister
|
![]() Het feit dat het ene afwijkende aminozuur slechts bij 98% van de blanke bevolking voorkomt is toch al bewijs genoeg dat het niet de enige oorzaak is voor onze afwijkende huidskleur? Anders had het wel bij 100% voorgekomen.
![]() |
![]() |
#458 |
|
![]() Ik ga volgende 2 weken mijn aminozuur laten wijzigen... ik ga mij bruin laten bakken in de zon... ik wil ook eens positief gediscrimineerd worden....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#459 |
|
![]() 100% is op wetenschappelijk gebied onmogelijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Minister
|
![]() Wel als iets de oorzaak is van een ander gevolg: Als een blanke huidskleur het gevolg is van dat afwijkende aminozuur, dan moet iedere blanke (100%) dus dat aminozuur hebben.
![]() |