Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 2 augustus 2007, 12:50   #321
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Misschien is Islam een soort KKK van de 21ste Eeuw.

Iedereen praat over the holocaust in WWII, wel de moslims doen het al 1500 jaar !
Islam is een gevaar voor de wereld en onze verdraagzaamheid/nalatigheid is misschien niet onze ondergang. Maar wel de reden van een komend conflict.

islam is compromiloos.
Omdat moslims compromisloos zijn voor de waarden en normen die voor hun essentieel zijn, hebben ze een slechte reputatie en dit is terecht.

Van belang is dat men de relativiteit van de eigen grondslagen kan erkennen en die zou moeten kunnen bijsturen bij nader verkregen inzicht. Ieder zou moeten erkennen dat hij tot op zekere hoogte een fundamentalist is. Het probleem ontstaat wanneer men zo sterk op het eigen wereldbeeld steunt dat tegenspraak met de werkelijkheid genegeerd wordt of helemaal niet meer wordt opgemerkt.
De terroristen zijn voor de Islam wat de KKK is voor de protestanten.
Ze zeggen hun volk en godsdienst te vertegenwoordigen, maar hebben maar belachelijk weinig volgelingen in verhouding (die natuurlijk wel gevaarlijk zijn).

Bolsjewiek is offline  
Oud 2 augustus 2007, 14:10   #322
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Wat een vulgaire praat.
Nu ja, met dat agressief pedoprofeetje als grote voorbeeld valt het te begrijpen hoor.

een aktie van jou vraagt om een reactie van mij......

geen respect voor mij... geen respect voor jou...
zo eenvoudig en simpel is het...

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline  
Oud 2 augustus 2007, 14:26   #323
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
een aktie van jou vraagt om een reactie van mij......

geen respect voor mij... geen respect voor jou...
zo eenvoudig en simpel is het...
Je kan het ook anders bekijken en je liever niet verlagen tot het niveau van de ander...
Laya is offline  
Oud 2 augustus 2007, 14:41   #324
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Je kan het ook anders bekijken en je liever niet verlagen tot het niveau van de ander...
Raar genoeg hoor ik hoe langer hoe meer mensen "die hier geboren zijn" toch refereren naar uitwerpselen. Misschien omdat ze verplicht zijn om het met minimaal drie doch in elk geval met een oneven aantal steentjes af te kuisen volgens hun profeet? Met de linkerhand, omdat ze met de rechterhand moeten eten (of was het nu weer andersom) en geen water hadden in de woestijn om pollekes te wassen?

Het "bruine lijntje" schijnt in elk geval tot 21ste eeuwse belediging TERUG te zijn ingevoerd!

(en ik maar denken dat het was opgelost nadat we het WATER CLOSET en het toiletpapier hadden ontdekt - om maar niet te spreken over de "vochtige doekjes" (wel niet oplosbaar in een septische put, ter informatie. )

Terug naar de woestijn en de drie keien... en ja hoor: daar komt de bruine reet terug naar boven - samen met de NEUSDOEK (nog nooit van gehoord?) en de rochels op de straten, zoals Online terecht heeft opgemerkt!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 augustus 2007 om 14:53.
circe is offline  
Oud 2 augustus 2007, 14:51   #325
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Raar genoeg hoor ik hoe langer hoe meer mensen "die hier geboren zijn" toch refereren naar uitwerpselen. Misschien omdat ze verplicht zijn om het met minimaal drie doch in elk geval met een oneven aantal steentjes af te kuisen volgens hun profeet? Met de linkerhand, omdat ze met de rechterhand moeten eten (of was het nu weer andersom) en geen water hadden in de woestijn om pollekes te wassen?

Het "bruine lijntje" schijnt in elk geval tot 21ste eeuwse belediging TERUG te zijn ingevoerd!

(en ik maar denken dat het was opgelost nadat we het WATER CLOSET en het toiletpapier hadden ontdekt. )

Terug naar de woestijn en de drie keien... en ja hoor: daar komt de bruine reet terug naar boven - samen met de NEUSDOEK (nog nooit van gehoord?) en de rochels op de straten, zoals Online terecht heeft opgemerkt!
ach zo met toiletpapier krijg je alles eraf....

ik denk eerder dat je met water er alles afkrijgt.
of was jij je handen met toilet papier.....

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline  
Oud 2 augustus 2007, 14:55   #326
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
ach zo met toiletpapier krijg je alles eraf....

ik denk eerder dat je met water er alles afkrijgt.
of was jij je handen met toilet papier.....
hoe uw reet eruitziet weet ik natuurlijk niet.

MIJN sluitspier kan in elk geval netjes gereinigd worden met toiletpapier, in noodgevallen met vochtige doekjes (had net mijn post aangepast).

Een dagelijkse rituele douche behoort tot mijn geloofsovertuiging, in tegenstelling tot andere geloven die een reiniging tot en met de elleboog voldoende vinden! (niet te vergeten ook met vochtige handen over het haar te gaan... even ter info van degenen die een probleem hadden met haarwassen.. volgens de islamitische hygiene - die men toch zo hoogstaand vindt is het beroeren met vochtige handen van het haar voldoende hoor . Ze moeten zich trouwens ook enkel wassen NA de sexuele daad, NIET ERVOOR : die vrouwen zijn toch al onrein, dus waarom die moeite doen).

De woestijnhygiene lijkt me daarentegen iets minder voorzien van WATER. Drie KEITJES zei uw profeet, mogen er ook meer zijn, in elk geval een oneven aantal.... misschien daarom dat voor sommigen toiletpapier niet meer voldoende is?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 augustus 2007 om 15:03.
circe is offline  
Oud 2 augustus 2007, 15:00   #327
Laya
Minister

Standaard

wat een onderwerp....
Laya is offline  
Oud 2 augustus 2007, 15:10   #328
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
wat een onderwerp....
gij moest het persé over niveau hebben toch?

circe is offline  
Oud 2 augustus 2007, 15:21   #329
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Circe, Bolsjewiek is een duidelijk product van de leer van Mohammed. Onwetend, onopgevoed en verkrampt. Hij ziet als zijn enige opgave dit forum te terroriseren en slaagt daar nog ten dele in ook. Maar hij kan er slechts in slagen als wij erop reageren. Links laten liggen, of rechts, of achter ons. Wij hebben genoeg interessante topics om over te praten.
Oud 2 augustus 2007, 15:51   #330
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht

De terroristen zijn voor de Islam wat de KKK is voor de protestanten.
Het kan m.i. ook omgekeerd, en wellicht is het correcter op de koop toe :

De Islam is voor de terroristen wat het protestantisme was voor de KKK :

een gedroomd excuus/een verkeerde uitvlucht voor het zich overleveren aan de laagst mogelijke 'instincten' die in dergelijke personen blijkbaar de overhand kregen op een eventueel toch nog aanwezige rationaliteit/nobele ingesteldheid/...
djimi is offline  
Oud 2 augustus 2007, 15:59   #331
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
allé 't zal weeral mijn fout zijn
Laya is offline  
Oud 2 augustus 2007, 16:25   #332
system
Banneling

Standaard

[
Citaat:
quote=Basy Lys;2826482]Circe, Bolsjewiek is een duidelijk product van de leer van Mohammed. Onwetend, onopgevoed en verkrampt. Hij ziet als zijn enige opgave dit forum te terroriseren en slaagt daar nog ten dele in ook. Maar hij kan er slechts in slagen als wij erop reageren. Links laten liggen, of rechts, of achter ons. Wij hebben genoeg interessante topics om over te praten.
Ik dacht dat u ooit gepost had dat u nooit op de man speelde, maar met argumenten de discussie aanging. Blijkbaar houdt u zich daar niet altijd aan als ik het boven allemaal goed lees.

Laatst gewijzigd door system : 2 augustus 2007 om 16:25.
system is offline  
Oud 2 augustus 2007, 16:37   #333
Kgonamashi
Vreemdeling

Kgonamashi's schermafbeelding

Standaard

Zeg salut he. Hoe verder hoe beter.
Kgonamashi is offline  
Oud 2 augustus 2007, 16:44   #334
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kgonamashi Bekijk bericht
Zeg salut he. Hoe verder hoe beter.
Zwak, uiterst zwak. Pover eigenlijk.

Laatst gewijzigd door system : 2 augustus 2007 om 16:45.
system is offline  
Oud 2 augustus 2007, 16:46   #335
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
[

Ik dacht dat u ooit gepost had dat u nooit op de man speelde, maar met argumenten de discussie aanging. Blijkbaar houdt u zich daar niet altijd aan als ik het boven allemaal goed lees.
Off topic:

Wat ik raar vind is als iemand het oneens is met iemand dat er plots niet meer getutoyeerd wordt. Jij bent nog netjes, maar sommigen typen in dit geval 'U' met een hoofdletter. Het komt in mijn ogen nogal smurfachtig over.

P.S.: Verder niets persoonlijks het is gewoon een typisch Politics.be-trekje dat me al vaker is opgevallen.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 2 augustus 2007 om 16:49.
Scarabaeida is offline  
Oud 2 augustus 2007, 16:52   #336
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Off topic:

Wat ik raar vind is als iemand het oneens is met iemand dat er plots niet meer getutoyeerd wordt. Jij bent nog netjes, maar sommigen typen in dit geval 'U' met een hoofdletter. Het komt in mijn ogen nogal smurfachtig over.

P.S.: Verder niets persoonlijks het is gewoon een typisch Politics.be-trekje dat me al vaker is opgevallen.
Als mijn kinderen stout waren sprak ik ze ook steeds met een hoofdletter "U" aan.. wat is je probleem daarmee? Klopt het niet met je Nederlandse grammatica of zo?

circe is offline  
Oud 2 augustus 2007, 17:03   #337
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Off topic:

Ook off topic.

Ik spreek de mensen altijd met 'u' aan. 'Je' gebruik ik uitzonderlijk.

Laatst gewijzigd door system : 2 augustus 2007 om 17:12.
system is offline  
Oud 2 augustus 2007, 17:12   #338
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ook off topic.

Ik spreek de mensen altijd met 'u' aan. 'Je' gebruik ik uitzonderlijk.
Verder off topic:

Bij mij is het meestal als ik me tot mensen richt van hogere rang, ook bij vreemden (niet virtueel op fora om een reden). In mondeling taalgebruik maakt 'je' en 'u' plaats voor 'ge/gij'.
Dit doet me denken aan de opmerking van een Nederlander: "Die Vlamingen spreken altijd met 'u'". Dat laatste klopt niet, gezien 'gij' 'u' is in accusatief/datief en 'uw' in genitief. Het was de typische marginale hersenloze Nederlander die denkt dat bitterballen, drugs en hoeren Nederlands trots is.

Hoe dan ook, ieder zijn eigen taalgebruik.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 2 augustus 2007 om 17:12.
Scarabaeida is offline  
Oud 2 augustus 2007, 17:17   #339
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verder off topic:

Bij mij is het meestal als ik me tot mensen richt van hogere rang, ook bij vreemden (niet virtueel op fora om een reden). In mondeling taalgebruik maakt 'je' en 'u' plaats voor 'ge/gij'.
Dit doet me denken aan de opmerking van een Nederlander: "Die Vlamingen spreken altijd met 'u'". Dat laatste klopt niet, gezien 'gij' 'u' is in accusatief/datief en 'uw' in genitief. Het was de typische marginale hersenloze Nederlander die denkt dat bitterballen, drugs en hoeren Nederlands trots is.

Hoe dan ook, ieder zijn eigen taalgebruik.
klopt!

circe is offline  
Oud 2 augustus 2007, 17:20   #340
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[

Ik had het als een PB moeten sturen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be