![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#402 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar wil je nu eigenlijk zeggen dat alleen politiek geïnteresseerden het land mogen besturen en de anderen maar moeten luisteren? Is dat uw concept van democratie? Laatst gewijzigd door Hans1 : 2 augustus 2007 om 15:46. |
|
|
|
|
|
|
#403 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#404 | |
|
Minister
|
Citaat:
![]() Iemand die het land bestuurd hoort op z'n minst geïnteresseerd te zijn in politiek Ik heb nog nooit één overtuigend Belgicistisch argument gezien. Moest iedereen hier in "Belgie" nu eens geïnteresseerd zijn in politiek en de geschiedenis van de Nederlanden kennen (en de onderdrukking van de Vlamingen in Belgie) zou het separatisme sowieso terrein winnen. Stel u voor dat iedere Vlaming nu eens zou weten dat de "Belgische Grondwet" pas in 1967 in het Nederlands beschikbaar was. |
|
|
|
|
|
|
#405 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#406 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En nu moet ik ervandoor, want ik ben uitgenodigd voor een etentje, en het is al een beetje laat. Tot een volgende keer. |
|
|
|
|
|
|
#407 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De enige die zich heden ten dage onmogelijk maken, zijn de flaminganten zelf. De bevolking zal jullie gijzeling van België niet langer dulden. |
|
|
|
|
|
|
#408 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#409 |
|
Banneling
|
Als u op een dag werkloos valt, gaat u uw werkloosheidsuitkeringen dan weigeren of ze hypocriet aanvaarden?
|
|
|
|
|
|
#410 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#411 | |
|
Minister
|
Citaat:
Vindt u dit een behoorlijk argument? |
|
|
|
|
|
|
#412 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat ze vooral de stemplicht willen afschaffen. Dan stemt het plebs dat België wil behouden niet meer.
|
|
|
|
|
|
#413 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Toen het slecht ging in de IT, en mijn job verloor, ben ik niet bij de pakken blijven zitten: Ik werk nu als trucker... Er zijn in Belgie alleen al duizenden chauffeurs tekort. Maar sommigen leven liever een leven van nietsdoen he...
|
|
|
|
#414 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mensen die België willen behouden, dat is maar "plebs".
|
|
|
|
#415 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#416 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- Volksverrader - Fossiel - Belgofiel - en dan nog een resem scheldwoorden die een combinatie vormen van politieke overtuiging + op de man (in dit geval vrouw) spelen.
|
|
|
|
#417 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben eigenlijk eens benieuwd naar de uitleg van Liberalist... Volgens mij gaat hij nu komen verkondigen dat "plebs" in Nederland een geheel andere connotatie heeft dan in België en dat het eigenlijk als compliment bedoeld was.
|
|
|
#418 |
|
Banneling
|
Kim, kun je nu eens grondig en gefundeerd een uitlkeg geven waarom we met Belgie beter af zijn?
|
|
|
|
|
|
#419 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik geef anderzijds wel toe dat ik ook gr�*�*g op de vrouw speel, maar het is dan wel een ander spelleke Laatst gewijzigd door djimi : 3 augustus 2007 om 08:16. |
|
|
|
|
|
|
#420 |
|
Europees Commissaris
|
Volgens mij heeft hij dat precies omgekeerd gezegd. Het plebs dat België wil behouden zal bij stemrecht niet meer gaan stemmen, het niet-plebs dat België wil behouden zal daarentegen nog wel willen gaan stemmen.
Hey hey... Afgezien daarvan moet ik toegeven dat ik je al in beteren doen gezien heb dan de laatste week. Zeer gespannen en lichtgeraakt. En je kan er moeilijk onderuit dat je discours over "de Nederlanders" vaak op het randje van het racistische is. Probeer in je postings van de laatste drie weken maar eens "Nederlanders" door "Marokkanen" te vervangen, en je zal verschieten. |
|
|
|