![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Staatssecretaris
|
![]() Que?
Niets weerhoudt u een mening te formuleren. We zijn hier ten slotte allen rationele, volwassen mannen en vrouwen, nietwaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef gewoon mensen de juiste informatie en laat hen kiezen wat ze ermee doen. Wil je 0% kans op ongevallen? Bak dan geen frieten. Wil je toch frieten bakken? Doe het dan zo:... Als je dit perfect uitvoert, heb je minimaal kans op accidenten. Er blijft nog steeds een kans, dus je zult zelf moeten kiezen: frieten bakken, of niet. Dat lijkt me echt veel beter dan: 'bak geen frieten in een frietketel, hij zal ontploffen!', en dan maar frieten bakken in een lekkende pan op een open vuur, of het toch proberen in die frietketel, maar niemand die je ooit gezegd heeft dat je geen water op een brandende frietketel mag gooien. Kaboem. Citaat:
Ik heb ook niet altijd veilig gevreeën, net omd�*t ik condooms niet leuk vindt, maar dat is mijn eigen verantwoordelijkheid. Was ik besmet geweest, dan moest ik niet met een beschuldigend vingertje naar die condooms wijzen, het was gewoon mijn eigen schuld geweest. IK was onveilig bezig, niét die condoom. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=221 Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heb je nù weer niet begrepen?
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zegt trouwens zelf dat de wenselijkheid van dit gedrag daar totaal los van staat. Het kan dus onmogelijk over de essentie gaan, want de essentie staat nooit totaal los van... Daarom is het juist de essentie. Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.php?p=2250360&postcount=1924 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 augustus 2007 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je eigen schrijfsels zijn weer eens geen fundament voor wat je zegt.... En de zon geeft geen licht ook zeker? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Paulus heeft het blijkbaar weer eens zeer moeilijk om de realiteit onder ogen te zien. Het is nu eenmaal een feit dat niet alle mensen het bij één partner houden, zelfs niet degenen die dat nochtans hun partner wel wijsmaken. Dat is overigens altijd al zo geweest en dat zal ook nooit veranderen. Daarom is het essentieel om mensen ervan te overtuigen om in die gevallen een condoom te gebruiken. Het condoom is wel degelijk een veilig voorbehoedsmiddel bij correct gebruik. En het enige dat ook tegen SOA's beschermt. 100% veilige voorbehoedsmiddelen bestaan niet. Ook bij vrouwen die de pil pakken gebeuren er "accidentjes". Je strijd tegen het condoom en de foutieve informatie die je erover verspreidt, is dan ook weer eens hypocrisie van de bovenste plank. Gevaarlijke hypocrisie dan nog.
|
![]() |
![]() |