![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Wij" importeren hier steeds meer idioten, voor welke jij het min of meer schijnt op te nemen.
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() Ik las dat ze daar met vrachtauto's de ongewenste vreemdelingen naar verre woestijnen deporteren; allemaal leugens zeker?
![]() |
#104 |
|
![]() Ik zie daar geen prioriteit in voor illegalen; ze zijn door ons NIET GEVRAAGD om hier hun "beroep" te komen uitoefenen en nemen bovendien teveel cellenruimte in beslag die toekomt aan ons Eigen Schorem.
![]() |
#105 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Staatssecretaris
|
![]() Ben ik niet echt voor, voor schorem. Vooral niet als ze liggen kotsen en schijten tegelijk. En dan zijn ze altijd wonderbaarlijk genezen als je zegt dat de arts op komst is. Pfff, ze hebben meer schrik van een prikje dan van de bak, de helden. Een gerechtstolk kan echter ook beëdigen, zonder te laten legaliseren - nog zo'n vies woord. De klant heeft meestal geld genoeg om dat wel te laten doen, enkel omdat het stempeltje zo professioneel oogt. Van de opbrengst gaat een groot gedeelte op aan sociale lasten. Als je dan zelf illegaal bent is dat misschien wel mooi meegenomen. Misschien is gerechtstolk daarom geen erkend "beroep", slechts een knelpuntberoep in wording, door de grote mediawaandacht die er nu is, en de groeiende export natuurlijk.
Laatst gewijzigd door DannyS : 6 augustus 2007 om 22:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
Van de site van Geert Wilders: Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 6 augustus 2007 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn jullie?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Staatssecretaris
|
![]() Oh, ik van mijn kant bedoelde export van goederen, niet van mensen, want dat vind ik ook vies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom mogen goederen meer dan mensen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
|
![]() O, woordspelletje?
Autochtone bewoners van deze streek, uiteraard en het komt mij voor dat jij dat niet bent; vandaar wij/zij/jullie.
![]() |
#114 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Minister
|
![]() Moeten vertalingen voor de rechtbank niet door en beëdigde tolk gebeuren. Dus alle zaken die die illegaal vertaald heeft kunnen kunnen teruggeroepen worden. Zijn vertaling heeft geen enkele juridische waarde.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Hier moet ik over nadenken; het idee dat illegalen worden beëdigd kan ik niet zo snel inpassen.
![]() |
#117 |
|
![]() En al die rechtzaken moeten opnieuw gebeuren, wedden dat men gebaart van krommen aas?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paar jaar geleden wilden ze in een Nederlandse gemeente de straatnamen gaan veranderen... want... héél hun turks dorp woonde er toch nu!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 augustus 2007 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Parlementslid
|
![]() De werkgever die de illegale Marokkaan in dienst had heeft nu het verzet van de illegale Marrokkaan tegen zijn uitwijzing verworpen! Grappig.
En wie gaat de werkgever vervolgen?
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |