Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Bekijk resultaten enquête: Enquete Nynorsk
1 0 0%
2 0 0%
3 0 0%
4 0 0%
5 0 0%
6 0 0%
7 2 6,25%
7.5 1 3,13%
8 2 6,25%
8.5 3 9,38%
9 6 18,75%
9.5 7 21,88%
10 11 34,38%
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2007, 02:09   #41
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Wat zal je doen als je voor 1 dag een man bent?
Seksen. Ik zou ontzettend graag eens weten hoe dat voelt, een erectie en penetratie en een mannelijk orgasme.

En eens goe plassen en in die pot proberen mikken (blijkbaar is dat een enorm complexe vaardigheid).

Ik denk dat ik voor de rest wel ongeveer alles kan wat een doorsnee man kan, dus zou ik mijn dag gebruiken om dat te ervaren wat ik nu niet kan.
Oud 9 augustus 2007, 02:10   #42
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een band met Kroatië?
Langs geen kanten eigenlijk. Maar de mensen die ik ken die er al geweest zijn of die er vandaan komen vertellen verhalen die me ongelooflijk aanspreken.
Oud 9 augustus 2007, 02:11   #43
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Heel je leven zonder man of HEEL je leven doof, stom en blind?
Oud 9 augustus 2007, 02:17   #44
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De wereld vergaat binnen een paar minuten en je mag als laatste één muzieknummer kiezen, wat zou je dan kiezen....
Iets dat goe vooruit gaat.
Bijv. Cottages and Saunas van Korpiklaani of zo.
stukske: http://www.spv.de/SoundsF/3/37022%7E0001001.mp3

Ik ga wel moeten huilen van die tekst dan, maar ik ga tenminste het gevoel hebben dat ik strijdend ten onder ga.
Oud 9 augustus 2007, 02:20   #45
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Favoriete hoofdstad?
Lissabon. Met ferme voorsprong.
Oud 9 augustus 2007, 02:25   #46
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heel je leven zonder man of HEEL je leven doof, stom en blind?
Misschien moet je bij je vraag rekening houden dat ik lichtjes biseksueel ben

Maar doe me dan toch maar een leven zonder man. Er valt meer te beleven dan mannen alleen, maar leven zonder klank en beeld lijkt me echt helemaal niks.
Oud 9 augustus 2007, 02:46   #47
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Seksen. Ik zou ontzettend graag eens weten hoe dat voelt, een erectie en penetratie en een mannelijk orgasme.

En eens goe plassen en in die pot proberen mikken (blijkbaar is dat een enorm complexe vaardigheid).

Ik denk dat ik voor de rest wel ongeveer alles kan wat een doorsnee man kan, dus zou ik mijn dag gebruiken om dat te ervaren wat ik nu niet kan.
hier kunt ge dat pissen proberen. ik moet zeggen: het valt ferm tegen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 03:35   #48
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Klachten over eventuele beledigende opmerkingen aan uw adres kunt u contacteren via pm aan ons. Wij zullen u zo snel mogelijk van dienst proberen zijn en contacteren u vanaf het moment dat we tijd hebben.

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen

Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 9 augustus 2007 om 03:36.
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 03:36   #49
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Misschien moet je bij je vraag rekening houden dat ik lichtjes biseksueel ben

Maar doe me dan toch maar een leven zonder man. Er valt meer te beleven dan mannen alleen, maar leven zonder klank en beeld lijkt me echt helemaal niks.
Verdomme ik heb toch man gezet, het was de bedoeling voor partner te zetten maar is er nie van gekomen.

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 05:49   #50
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

sex of liefde ?
Oud 9 augustus 2007, 09:35   #51
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
sex of liefde ?
Liefde. Ik zou het vreselijk vinden mocht ik geen seks meer hebben (en nog vreselijker als je lichamelijk contact zoals knuffelen ed ook onder seks beschouwt) maar ik zou het nog vreselijker vinden mocht niemand me graag zien.
Oud 9 augustus 2007, 10:27   #52
Ambiorix

Standaard

wat doet ge in uw vrije tijd? Stel ge hebt drie dagen vrijaf en niks afgesproken om op reis te gaan ofzo. Wat zou ge in de dag doen, savonds, .. ?
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 11:04   #53
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Hallo, ik zie dat je ook parttime werkt als psychodiagnosticus. Leg dat eens even uit. Vind je die job boeiend, of kijk je liever uit naar iets anders.
Oud 9 augustus 2007, 11:13   #54
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Héél tof dat jij zo exhibitionistisch als weekforummer dienst doet - glunderend
en likkebaardend stelde men inderdaad dat het al van 13 "forummers van de week" geleden was dat "ze" nog eens een vrouwelijk specimen van onze soort
(ras : homo virtualis) in de verleiding wisten te brengen.

Vooruit met de geit :
als je voor kameraad Pelgrim zulke bewondering koestert : doe hem en mij een pleizier en Leer Esperanto. Multa plezanto kaj interesanto -

Ik kom van het EEU Kongreso in Maribor (Slovenio) dat aardig in de buurt komt van het door jou geliefde (maar nog onbekende ?) Kroatio en ik had daar interessante ook niet-poliek georiënteerde konversaties met Zweden, Noren, Kroaten ed.. (allemaal zonder die specifieke talen te kennen & tolkloos).

Het valt wel op dat op Politics.be NB als er een dame op het rooster gelegd mag worden de aandacht van de politiek wegdeemsteert en er plotsklaps vragen over het aantal keren frieten (?) opduiken...

Jazeker is een toffe pee, politieke ea. meningsverschillen daar stappen we met plezier over.. Dat over Indymedia is een fraai stukje opzoekingswerk
dat de bevindingen van een blokwatch bijna kan evenaren.. Ik stel me altijd vragen over "onafhankelijkheid" en "neutraliteit" ; laten we wel wezen het is een term die onmiddelijk aangeeft dat de lezer/gebruiker gemanipuleerd wordt.
Er worden altijd keuzes gemaakt.

Wat is nu dat fameuze "Separatisme" ? Een welvarendere en onafhankelijke
republiek Knokke-Le- Zoute ? Een theorie volgens dewelke een volk = een taal ? Wanneer krijgen de Roma Zigeuners een land ? Wanneer krijgen de Occitaniërs hun land ? & moeten die dan alle franstaligen en Catalaanstaligen
enz. buitensmijten ? Mijn koppeke zit nog vol van diverse referaten over
taal en nationaliteit, sloveenssprekende Italianen, hongaarssprekende Slovenen en sloveenssprekende Oostenrijkers.. de schone tweetalige, tot 2 Naties behorende streek Stiermarken met zijn gemeenschappelijke cultuur
Oud 9 augustus 2007, 11:20   #55
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
wat doet ge in uw vrije tijd? Stel ge hebt drie dagen vrijaf en niks afgesproken om op reis te gaan ofzo. Wat zou ge in de dag doen, savonds, .. ?
Dat hangt af van de fysieke toestand.
Op slechte dagen kom ik niet veel verder dan forummen, tvkijken, slapen, een poging tot het uitvoeren van de nodige huishoudelijke taken en indien ik buiten geraak babbelen met de buren.
Op betere dagen wordt dat een rustig uitstapje, wandelen, shoppen, beetje bij mijn moeder gaan rondhangen, een spelleke spelen, beetje spelen met mijn metekindje, wat tuinieren, wat schilderwerk, lezen,... en 's avonds gaan eten, poolen of snookeren, filmpje kijken, af en toe een optreden...
Op écht goeie dagen durf ik al eens aan het verbouwen gaan (zo met hout en zagen enzo) maar eigenlijk komt het erop neer dat ik hetzelfde doe dan op de betere dagen maar met veel meer gemak. Het is wel sinds februari geleden dat ik nog eens een écht goeie dag heb gehad dus die momenten zijn schaars.

Ik heb geen vaste hobby's omdat mijn fysieke toestand te onbetrouwbaar is. Anders zou je me meestal aan de pool- of snookertafel vinden, in competitie, en zou ik ook meer cursussen allerhande volgen.

dit klinkt allemaal wat zagerig maar ge hebt erom gevraagd
Oud 9 augustus 2007, 11:26   #56
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Hallo, ik zie dat je ook parttime werkt als psychodiagnosticus. Leg dat eens even uit. Vind je die job boeiend, of kijk je liever uit naar iets anders.
Ook? Ben jij ook psychodiagnosticus?

Ik werk als psychodiagnosticus in een centrum dat onder andere diagnostiek bij volwassenen met een vermoeden van autisme uitvoert. Tot nu toe vind ik die job zeer boeiend, het was van alle jobs waarvoor ik gesolliciteerd heb tijdens mijn werkzoekende periode diegene die op nummer 1 stond. Die diagnose is erg complex, het is soms bijna een 'speurtocht' (ouders gaan bevragen die ondertussen al bejaard zijn, leerkrachten van 15 jaar geleden gaan opsnorren,...) en voor mij een erg grote uitdaging.
Ik wil die job dan ook héél graag blijven doen. Het voordeel van een parttime job is ook dat het me toelaat om daarnaast zelf een praktijk op te starten waarin ik ook een stuk behandeling kan opnemen. Want de job als psychodiagnosticus stopt natuurlijk bij de diagnose, en ik denk dat ik in dit leven ook graag terug wat behandeling zou opnemen.
Oud 9 augustus 2007, 11:51   #57
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Héél tof dat jij zo exhibitionistisch als weekforummer dienst doet - glunderend
en likkebaardend stelde men inderdaad dat het al van 13 "forummers van de week" geleden was dat "ze" nog eens een vrouwelijk specimen van onze soort
(ras : homo virtualis) in de verleiding wisten te brengen.

Vooruit met de geit :
als je voor kameraad Pelgrim zulke bewondering koestert : doe hem en mij een pleizier en Leer Esperanto. Multa plezanto kaj interesanto -
Dat Esperanto zegt me dus compleet niks.
Ten eerste ga ik er zelden mee kunnen communiceren met mensen op de boerenbuiten, ten tweede hou ik niet van romaans aandoende talen. Aangezien de tijd om te studeren beperkt is in een mensenleven zou ik dus eerst de dingen doen die me meer aanspreken. Esperanto zal er niet van komen.

Citaat:
Ik kom van het EEU Kongreso in Maribor (Slovenio) dat aardig in de buurt komt van het door jou geliefde (maar nog onbekende ?) Kroatio en ik had daar interessante ook niet-poliek georiënteerde konversaties met Zweden, Noren, Kroaten ed.. (allemaal zonder die specifieke talen te kennen & tolkloos).
Dat is erg plezant. Maar iets zegt me dat ik in Noorwegen zelf niet ver ga komen met Esperanto.

Citaat:
Het valt wel op dat op Politics.be NB als er een dame op het rooster gelegd mag worden de aandacht van de politiek wegdeemsteert en er plotsklaps vragen over het aantal keren frieten (?) opduiken...
hey, never underestimate the power of fries.

Citaat:
Wat is nu dat fameuze "Separatisme" ? Een welvarendere en onafhankelijke
republiek Knokke-Le- Zoute ? Een theorie volgens dewelke een volk = een taal ? Wanneer krijgen de Roma Zigeuners een land ? Wanneer krijgen de Occitaniërs hun land ? & moeten die dan alle franstaligen en Catalaanstaligen
enz. buitensmijten ? Mijn koppeke zit nog vol van diverse referaten over
taal en nationaliteit, sloveenssprekende Italianen, hongaarssprekende Slovenen en sloveenssprekende Oostenrijkers.. de schone tweetalige, tot 2 Naties behorende streek Stiermarken met zijn gemeenschappelijke cultuur
Het gaat me in ieder geval niet over taal. Van mij mag Vlaanderen evengoed tweetalig zijn, als dat zo zou groeien. Ik heb echt bijzonder weinig met die taalkwesties. Maar ik ben dan ook in 't noorden van Vlaanderen opgegroeid, ik heb dus persoonlijk nog geen problemen ervaren en kan daardoor eigenlijk ook niet goed reflecteren over de problemen die anderen aangeven. Vandaar dat ik er ook weinig uitspraken over doe. Klagen over tweetalige liften vind ik er wel ferm over.

Er zijn talrijke politieke punten waarop de Vlamingen onderling overeen zouden komen, en waarop de Walen onderling overeen zouden komen. Politieke punten die strop zitten of die nu voor iedereen onwerkbaar zijn. Ik denk bijv. aan de bijzondere jeugdzorg, justitie, wettelijke omkadering psychotherapeuten,... Dat ze dan gewoon elk hun eigen regeling uitwerken eh. De hele soep met federale en regionale bevoegdheden zorgen ervoor dat dit land amper kan bougeren. Als het federaal niet lukt, doe het dan regionaal. Bijzondere jeugdzorg, bijvoorbeeld, hoort OFWEL integraal federaal te zijn, OFWEL integraal regionaal. In de praktijk zal dit neerkomen op een splitsing van zowat alle bevoegdheden, dus dan kunnen we maar beter uit elkaar gaan.
Het is me dus niet te doen met taal, niet met transfers, en al helemaal niet met luie Walen. Ik weet trouwens niet of ik in Vlaanderen zou blijven, Wallonië lijkt me (op dat Frans na) aantrekkelijker.
Oud 9 augustus 2007, 12:03   #58
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In een democratisch systeem dient het volk zijn doelen te kiezen, maar laten we ons bij de keuze van de middelen niet beter leiden door gegevens over wat werkt en niet?
Daar kan ik in grote lijnen wel mee instemmen, maar ik denk ook dat elke keuze van middelen bepaalde neveneffecten sorteert (en dus niet-geplande doelen bereikt) die in de ene ideologie gewenst, in de andere ongewenst zijn, zodat de keuze van de middelen in de praktijk bijna nooit los kan staan van ideologische overwegingen. Vaak zijn doelen bovendien op zich ook weer middelen om op termijn tot een volgend doel te komen.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 12:07   #59
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Ik had mijn bericht niet af, maar kreeg een schoonzus op bezoek...

Separatisme is eigenlijk een knoop waarin je zit zoals de belgische staat overigens, over het correct toepassen van een federaal systeem. Daar kan je in feite heel het communautair belgisch probleem mee samenvatten :
we hebben een unitaire staat met een aanzet tot federale structuren.
Federale (confederale) staten werken in wezen goed - eens er deelstaatgrenzen getrokken zijn heeft er gewoonlijk niemand zin om deze te veranderen. Overigens door het noodzakelijke lidmaatschap van supranationale structuren (UNO, Navo, EU, WHO, EIB, GATT...) gaat er altijd meer "soevereiniteit" verloren.. Dat wil niet zeggen dat we die evolutie kritiekloos moeten ondergaan .. we kunnen gerust de slogan van de toenmalige DDR burgers overnemen "Wir sind dass Volk" & als we elkaar dan nog allemaal kunnen begrijpen zonder tolken (Esperanto) is dat mooi meegenomen.

Leuk dat je toch met de autistenproblematiek te maken gekregen hebt !
Misscien tref ik je wel op het ca. jaarlijkse congres over de autistenproblemen in de Kon. Elizabethzaal in Antwerpen ?
Oud 9 augustus 2007, 12:10   #60
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

[
Citaat:
Ook? Ben jij ook psychodiagnosticus?
Nee, ik bedoelde ook in de betekenis van "naast" je andere job, aan de universiteit.

Citaat:
Ik werk als psychodiagnosticus in een centrum dat onder andere diagnostiek bij volwassenen met een vermoeden van autisme uitvoert. Tot nu toe vind ik die job zeer boeiend, het was van alle jobs waarvoor ik gesolliciteerd heb tijdens mijn werkzoekende periode diegene die op nummer 1 stond. Die diagnose is erg complex, het is soms bijna een 'speurtocht' (ouders gaan bevragen die ondertussen al bejaard zijn, leerkrachten van 15 jaar geleden gaan opsnorren,...) en voor mij een erg grote uitdaging.
Ik wil die job dan ook héél graag blijven doen. Het voordeel van een parttime job is ook dat het me toelaat om daarnaast zelf een praktijk op te starten waarin ik ook een stuk behandeling kan opnemen. Want de job als psychodiagnosticus stopt natuurlijk bij de diagnose, en ik denk dat ik in dit leven ook graag terug wat behandeling zou opnemen.
[/quote]

Bedankt voor de toelichting.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be