![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Enquete Nynorsk | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,25% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,13% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,25% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,38% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
6 | 18,75% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
7 | 21,88% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
11 | 34,38% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Autonome bevoegdheden voor Vlaanderen zodat er tenminste sprake is van Vlaanderen ![]() 2. Iets doen aan de manier waarop ministers ... euh... 'verkozen' worden. Ten eerste zouden ze echt gekozen moeten worden, niet toegewezen aan een postje. En ze zouden gekozen moeten worden volgens beleidsdomein. Het maakt echt verschil uit of een minister van milieu groen of blauw is, of een minister van sociale zekerheid rood of bruin is. Mensen moeten zelf kunnen kiezen welke kleur ze willen voor elk postje. Het is niet omdat je in het stemhokje blauw aankruist dat je daarom niet liever een groene minister van milieu kunt willen. 3. Hertekenen van de sociale kaart van Vlaanderen in een integrale sociale zorg kaart naar analogie van het integraal jeugdhulpverleningsplan. De versnippering van de sociale zorg tegengaan door de verschillende regelgevingen samen te gieten in één regelgeving binnen één en dezelfde sector. Dat kost massaal veel geld, maar het zou zichzelf terugverdienen dankzij een veel grotere efficiëntie en duidelijkheid.
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() officieel ben ik nog steeds aan het doctoreren, maar ik hou het voor gezien
![]()
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#107 |
|
![]() Fan niet echt, maar wanneer jij zegt dat het moet opgedoekt worden moet je een alternatief voorzien.
![]() |
#108 |
|
![]()
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gewoon iemand die aan haar oor trekt.
Als in 'klinkt als'.
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom?
![]() |
#111 |
|
![]() Ik zou u graag een vraagje willen stellen maar weet niet wat ik u zou vragen ?
![]() Alé, ik zal proberen, wat vind je van het forum en de forum leden ?? Met wie vind je meer sympathie van de leden en wie niet ? En als laatste, geloof je in een oppermacht maw ben je gelovig, zo ja; in hoeverre ?? Met vriendelijke groetjes. Voila... ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 10 augustus 2007 om 12:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() OT vraagje: Wat wordt er terugbetaald door de ziekenkas van de kosten die mensen hebben voor een psychologisch of psychosomatisch probleem ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het wel jammer dat er soms zo kinderachtig gedaan wordt, maar goed, ik ben daar soms ook schuldig aan. Aan de andere kant vind ik het ook een kloteforum omdat het me verslaafd heeft gekregen. Citaat:
Ik ga geen namen noemen, omdat een oordeel op basis van de posts op dit forum pertinent onjuist kan zijn. Eigenlijk vind ik het leukst om te discussiëren met mensen van wie je de politieke oriëntering niet kent, omdat je dan minder bevooroordeeld bent. Sommige forummers lijken me toffe mensen tot zolang ze hun mond houden over politiek, anderen zou ik liever wat meer buiten K&K zien. Op een paar individuen na zou ik eigenlijk met iedereen graag eens aan tafel zitten en gewoon praten. In mijn dagelijks leven ken ik bitter weinig mensen voor wie ik geen sympathie heb, dus ik denk dat ik de meeste wel gewoon sympathiek zou vinden. Citaat:
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() Ik luister bijna dag in dag uit naar muziek, nu de CD-verkoop in elkaar is gestuikt is het wat geminderd maar de grote platenmaatschappijen is nog steeds de entiteit die het meest verdient aan de muziek en ik vind persoonlijk dat de schrijvers van muziek en tekst net diegenen zijn die er het meest zouden moeten aan verdienen, zij zijn tenslotte de creatieve geesten die mij kunnen doen genieten van hun talent.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 10 augustus 2007 om 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() Trouwens, graag favoriete muziekgenre, favoriete zangers/groepen (Belgisch en internationaal), favoriete radiostation, ...
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanuit het standpunt van de cliënt: - psychiatrie en andere medische behandelingen (bijv. huisarts) worden terugbetaald - in centra voor geestelijke gezondheidszorg, revalidatiecentra, consultatiebureaus, caw's,... kun je terecht voor betaalbare tot gratis hulp. Deze worden gesubsidieerd van uit de overheid (vlaamse overheid, provinciale overheid,...) - er zijn ook privécentra waar je 'de volle pot' moet betalen. - verschillende mutualiteiten betalen een aantal consultaties door psychologen en/of psychotherapeuten terug. Daarvoor moet je kijken per mutualiteit. Ik vond hier een overzicht maar ik weet niet of het up te date is: http://users.myonline.be/allemeesch/...ing.htm#andere . - de terugbetaling van consultaties bij een psycholoog of psychotherapeut is dus beperkt tot onbestaand, en meestal moet je nog aan allerlei wacko voorwaarden voldoen voor je er recht op hebt. Het wetsvoorstel voor terugbetaling van consultaties bij klinisch psychologen ligt al een eeuwigheid op tafel, maar communautair gehakketak zorgt ervoor dat het niet vooruit gaat. Als je naar een privé-therapeut gaat, krijg je dus niks terugbetaald (behalve dan wat je mutualiteit je wil terugbetalen, maar dat is dus beperkt). De terugbetaling van psychotherapeuten zal nog langer op zich laten wachten, omdat de titel van psychotherapeut nog niet erkend is. De titel van psycholoog is dat wel. In de privépraktijk komt dat neer op een kost van 30 tot 40 euro / sessie, iets wat weinig mensen eens per week uit hun mouw kunnen schudden. In de gesubsidieerde centra wordt dat 0 tot 5 euro / sessie, afhankelijk van de setting en het inkomen. In de centra mag je je echter aan wachtlijsten tot een jaar of meer verwachten. Er zijn centra waar wachtlijsten tot 2 jaar zijn. Je kunt dan kiezen: 2 jaar wachten of jezelf ruïneren in de privé. ![]()
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ga eens mijn gras afrijden als 't nie geeft.
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 10 augustus 2007 om 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genres: zowat alles, behalve schlagertoestanden. Ook klassiek en jazz boeien me niet zoveel, maar dat is eerder een kwestie van 'onbekend is onbemind'. Ik luister het meest naar rock, metal, gothic en industrial toestanden, oldies, en wat country. Ik luister ook naar RnB en populaire toestanden, maar zie dat eerder als entertainment, niet als dingen die ik geniaal of prachtig vind. Zangers/groepen: Nick Cave, Neil Young, Einstürzende Neubauten, Goethes Erben, Johnny Cash, Korpiklaani, Finntroll, Roy Orbison,... Favoriet album: Rage Against the machine / Rage Against the machine Favoriete song: Something's gotten hold of my heart in al zijn diverse versies, met voorkeur voor die van Nick Cave. Little green bag (george baker selection) is een nummer dat mijn humeur steeds weer van down naar up kan brengen. Radiozenders: stubru, maar ik ben niet ongelooflijk fan. ik luister vooral naar cd's.
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()