![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daarnaast ben ik wel wapenliefhebber, maar niet bepaald happig om geladen dingen schietklaar naast het bed te zien liggen. Ik geloof niet dat inbrekers op die manier opwachten een juiste houding is. Zo kan je wel eens wakker worden, starend in de loop van je eigen wapen.
Nee, ik geloof meer in preventie, dan in bewapening. Goede sloten en alarmen kunnen wonderen doen. Ik vertrouw eerder op mijn twee viervoetige wakers, dan op mijn geweer, dat nota bene achter slot en grendel steek, als er iemand ongewenst bij mij binnen zit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanaf wanneer vind jij dan eigenlijk dat een inbreker een bedreiging voor jou of je familie een bedreiging vormt? Als je wacht tot hij met een pistool voor jou of je familie staat is het vaak al te laat om het dan nog als een bedreiging te beschouwen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
beroepsrisico, wie weet een gat in de markt vr verzekeringen. verzeker de misdaad ( op legale manier) tegen de dood tijdens het uitoefenen van hun activiteit, god mag weten wat ze ermee zijn als ze eerst dood moeten zijn, mr dat zal de verzekering dan wel bepalen zeker.
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister
|
![]() Citaat:
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 9 augustus 2007 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister
|
![]() daar ben ik van overtuigd, ik had het dan ook over de zgn. blaffer
![]()
![]() |
#107 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 9 augustus 2007 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister
|
![]() juust
![]() |
#110 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Was er enkele jaren geleden geen inbreker die van zijn slachtoffer een schadevergoeding heeft losgekregen omdat hij, in zijn been geschoten, werkonbekwaam was geworden? Het hoofd of vitale organen dan toch maar....
Aangezien mijn twee viervoeters (halve Main coons) nog dieper slapen dan ikzelf zullen we op ons bazinnetje moeten rekenen om ons, indien nodig, wakker te maken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn thuis hebben ze al 4 keer ingebroken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() beter niet eigenlijk. Er gaan veel meer ongelukken gebeuren.
dieven zullen er ook niet voor terugdeinzen. Integendeel, ze zullen zwaardere wapens meepakken en zichzelf veel beter voorbereiden om je snel neer te leggen.
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Bij mij 2 maal in m'n wagen ingebroken op 1j tijd en m'n broer en maat overvallen geweest in antwerpen aantal jaren geleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Neen mijn beste...inbrekers zullen in een wapenvrije samenleving nog minder terug deinzen om in te breken of geweld te plegen...zie maar naar de UK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
Nu, ik weet niet meer welk geweer het was maar er zijn inderdaad in het .22 caliber prachtige wapens. En de gevolgen van dat vuurwapen gebruik waren inderdaad VEEEEL minder, voor de would be moordenaar dan. Voor dat gezin zelf kwam het goed uit, het was eigenlijk juist wat er nodig was. U ziet, ook dat is relatief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben radicaal tegen het bezitten van wapens. Wat is feitelijk het nut van wapens? Enkel om het materiële bezit te verdedigen of elkaar uit te moorden? Ik vind het schandalig dat een inbreker zou worden afgeknald in de huidige maatschappij. Voor mij kan zo'n lage, vooroorlogse, daad niet.
Wapens zaaien enkel meer en meer terreur. En geweld met geweld behandelen werkt eenvoudigweg niet. Dat mag nu toch wel al duidelijk zijn na de vele oorlogen en de histories van meneer de president Bush. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
Weg met de maatschappij, leve de inbreker. |
|
![]() |
![]() |