![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Tot in de 20ste eeuw was de ganse westerse filosofie een collectie voetnoten bij Plato...
Voor de rest: islamitische filosofen
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door born2bewild : 12 augustus 2007 om 02:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Of hoe een simpel topic over een simpel nieuwsbericht over 2 motorbendes die mekaar de schedel wilden inslaan/kapotschieten weer maar eens gigantisch off-topic gaat door gezever van een paar forumidioten...
En hoe men er trouwens weer maar eens het VB tussen gekregen heeft is mij ook al een zwaar raadsel. Mensen snappen jaren later nu blijkbaar nog altijd niet dat hoe meer men over het VB praat hoe meer men het in leven houdt... Goed bezig mannen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* niks tegen keltische kruisen, ik heb er zelf ook één, maar we gaan niet schijnheilig doen over deze variant: ![]()
![]() |
![]() |
#105 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is niet omdat Alfred Whitehead dat gezegd heeft dat het ook waar is.
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
Zodus, even samenvattend, in Belgie worden er door hells Angels geen SS runes gedragen, geen hakenkruisen, en zeker geen keltische kruisen. Het is niet omdat u wat mensen met baarden kent dat dat Hells Angels zijn. Indien u nu twijfelt aan mijn woorden, laat ons dan even afspreken, dan sta ik vandaag nog bij u en dan neem ik u mee voor een begeleide toer van De Hells Angel chapters van Vlaanderen, ok? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaar uw Nicknaam. Onlangs hebben ze oop NC een documentaire laten zien hoe ze HD's maken. Prachtig fabriek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#111 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En nu?
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je de titel eens moet lezen, daar gaat het nu immers niet over. Richt je eigen draadje op als je het daarover wil hebben ofzo.
![]() |
![]() |
#113 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Afin, nu weet heel België wat er gebeurt.
![]() |
![]() |
#114 |
Europees Commissaris
|
![]() dubbel
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 12 augustus 2007 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je mag van mij je bek eens opendoen als die kerels u vuil bekijken van op hun terraske.
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw zin begint niet met "het is algemeen geweten dat" en niettemin is het een flagrante leugen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is het best grappig.
De Belgische 'leef-op-andermans-rug' - parasietenkolonie poogt de partijen, die hun money-for-nothing stop willen zetten door ... gewoon stemmen te verzamelen, zwart te maken door ze als 'EXTREEM' en 'ONDEMOCRATISCH' te beschimpen... ...hetzelfde kenschetsend woord dat gebruikt wordt voor bendes als deze en terroristen die, als belachelijk kleine minderheid, hun wil met geweld en aanslagen pogen door te drukken bij de samenleving. Terwijl net die parasietenkolonie, het Belgisch regime en de bendes/terroristen iets gemeen hebben: ze gedijen allemaal door de samenleving schade te berokkenen: de gemeenschap moet steeds harder werken om de iets-voor-niets kosten die dit soort mensen veroorzaken te kunnen dragen, en worden er vaak zelfs fysiek slachtoffer van. Juweliers leven intussen achter stalen deuren, betonnen palen en muren. Bedrijven worden massaal bestolen - tot bulldozers toe. De misdaad is zodanig erg dat dieven zelfs het koper uit gebruik zijnde elektrische leidingen stelen, daarmee een schade veroorzakende die een honderden keer zo groot kostenplaatje heeft dan de waarde van het gestolen koper. Dezelfde misdadigers worden 20 keer opgepakt in hun 'loopbaan', dezelfde handelszaken 20 keer overvallen. En het enige dat het Belgisch regime, het zogenaamde "bestuur" van het land, doet is de wapens van de burgers afnemen en nog meer parasieten en armoede / afhankelijkheid van OCMW's en bendes te kweken. Het wordt stilaan erg goed duidelijk waar de èchte EXTREMISTEN en ONDEMOCRATEN zitten, niet?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 12 augustus 2007 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Voorts heb je gelijk door te stellen het om crapuul gaat. Verder wacht ik gespannen op een VB-reactie die --krachtens uw profetie-- de feiten afdoet als een fait divers. En neen, ik ben geen VB-er. In tegendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister