Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2007, 02:22   #101
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Gekopieert maar das ook alles.
Tot in de 20ste eeuw was de ganse westerse filosofie een collectie voetnoten bij Plato...

Voor de rest: islamitische filosofen

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2007, 02:33   #102
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Tot in de 20ste eeuw was de ganse westerse filosofie een collectie voetnoten bij Plato...

Voor de rest: islamitische filosofen
straf

Laatst gewijzigd door born2bewild : 12 augustus 2007 om 02:35.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2007, 02:38   #103
Eichmann
Banneling

Standaard

Of hoe een simpel topic over een simpel nieuwsbericht over 2 motorbendes die mekaar de schedel wilden inslaan/kapotschieten weer maar eens gigantisch off-topic gaat door gezever van een paar forumidioten...
En hoe men er trouwens weer maar eens het VB tussen gekregen heeft is mij ook al een zwaar raadsel. Mensen snappen jaren later nu blijkbaar nog altijd niet dat hoe meer men over het VB praat hoe meer men het in leven houdt... Goed bezig mannen...
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2007, 03:40   #104
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois Bekijk bericht
Zijn motorbendes nu ook al extreem rechts? Moet u eens uitleggen.
Een kleine kilometer van mijn deur is er een afdeling van de Hells Angels die daar gevochten hebben. Als ik ze zie lopen (met de SS op de arm, het hakenkruis, en helaas ook een giga-keltisch kruis* op de achterkant) dan kan ik toch niet anders dan vermoeden dat ze misschien niet echt links zijn.

* niks tegen keltische kruisen, ik heb er zelf ook één, maar we gaan niet schijnheilig doen over deze variant:
Oud 12 augustus 2007, 06:38   #105
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat Alfred Whitehead dat gezegd heeft dat het ook waar is.
Oud 12 augustus 2007, 07:01   #106
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Juist, Red Devils, niet Hells Angels.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2007, 07:13   #107
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Een kleine kilometer van mijn deur is er een afdeling van de Hells Angels die daar gevochten hebben. Als ik ze zie lopen (met de SS op de arm, het hakenkruis, en helaas ook een giga-keltisch kruis* op de achterkant) dan kan ik toch niet anders dan vermoeden dat ze misschien niet echt links zijn.
Luister is Nynorsk, ik weet niet waar u woont en ik moet of wil dat ook niet weten, maar ik kan u wel vertellen, ik ben Hells Angel. En wat meer is, van alle Hells Angels is er niemand in Belgie die haken en of keltische kruizen draagt.

Zodus, even samenvattend, in Belgie worden er door hells Angels geen SS runes gedragen, geen hakenkruisen, en zeker geen keltische kruisen.

Het is niet omdat u wat mensen met baarden kent dat dat Hells Angels zijn.

Indien u nu twijfelt aan mijn woorden, laat ons dan even afspreken, dan sta ik vandaag nog bij u en dan neem ik u mee voor een begeleide toer van De Hells Angel chapters van Vlaanderen, ok?

Verschaeve
Oud 12 augustus 2007, 07:20   #108
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Of hoe een simpel topic over een simpel nieuwsbericht over 2 motorbendes die mekaar de schedel wilden inslaan/kapotschieten weer maar eens gigantisch off-topic gaat door gezever van een paar forumidioten...
En hoe men er trouwens weer maar eens het VB tussen gekregen heeft is mij ook al een zwaar raadsel. Mensen snappen jaren later nu blijkbaar nog altijd niet dat hoe meer men over het VB praat hoe meer men het in leven houdt... Goed bezig mannen...
Red Devils MC is een motorclub, geen bende. Wat betreft die ander kan u gelijk hebben. Het was dan ook geen treffen maar een lafhartige overval op een cafe van de Red Devils.

Verschaeve
Oud 12 augustus 2007, 10:07   #109
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Luister is Nynorsk, ik weet niet waar u woont en ik moet of wil dat ook niet weten, maar ik kan u wel vertellen, ik ben Hells Angel. En wat meer is, van alle Hells Angels is er niemand in Belgie die haken en of keltische kruizen draagt.

Zodus, even samenvattend, in Belgie worden er door hells Angels geen SS runes gedragen, geen hakenkruisen, en zeker geen keltische kruisen.

Het is niet omdat u wat mensen met baarden kent dat dat Hells Angels zijn.

Indien u nu twijfelt aan mijn woorden, laat ons dan even afspreken, dan sta ik vandaag nog bij u en dan neem ik u mee voor een begeleide toer van De Hells Angel chapters van Vlaanderen, ok?

Vandaar uw Nicknaam.

Onlangs hebben ze oop NC een documentaire laten zien hoe ze HD's maken. Prachtig fabriek.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2007, 10:23   #110
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Mensen snappen jaren later nu blijkbaar nog altijd niet dat hoe meer men over het VB praat hoe meer men het in leven houdt... Goed bezig mannen...
Juist ja, alsof we in antwerpen de laatste jaren gezwegen hebben over het vb
Oud 12 augustus 2007, 10:25   #111
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Volgens Raf zijn alle zinnen die beginnen met "het is algemeen geweten dat" leugens.

En nu?
Oud 12 augustus 2007, 10:26   #112
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Daar hebben ze toen bommen gevonden.

En als ik goed kan lezen, wat natuurlijk betwijfeld kan worden, dan werden ze daar aangevallen door gasten die van elders (de antwerpse kempen) kwamen.
Hebben ze daar dan ook bommen gevonden?
En hebben ze bij ekstreem links nooit bommen gevonden, of bij dat anarchistisch volkske?
En waren het (duizend) bommen of granaten? En werd er ook brandgesticht (zoals de alf in antwerpen)?

Enfin, ik blijf op mijn honger zitten: wie is nu ekstreem rechts? en zijn de anderen dan ekstreem links?

Ik denk dat je de titel eens moet lezen, daar gaat het nu immers niet over. Richt je eigen draadje op als je het daarover wil hebben ofzo.
Oud 12 augustus 2007, 10:29   #113
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois Bekijk bericht
Men vindt bommen niet alleen bij extreem rechts. Met dat criterium kan het ook een cel van al qaeda, communisten of dierenrechtenactivisten zijn. Of gewoon handelaars.
Daar gaat de topic niet over, richt er je eigen topic over op ofzo.

Citaat:
Is het in Leopoldsburg algemeen geweten wat de politieke mening is van wie daar komt? Durft iemand het daar wel gaan vragen?
Ik ken mensen (ex-collegae) die er gaan en ik hoor ook wat er daar gebeurt.
Afin, nu weet heel België wat er gebeurt.
Oud 12 augustus 2007, 10:31   #114
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Kay_ : 12 augustus 2007 om 10:32.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2007, 10:31   #115
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Is het ook niet belangrijk te vermelden dat deze motorfreaks enkel een andere klub van hetzelfde gehalte aanvallen en de gewone burgers die niets met die groepen te zien hebben verder met rust laten?
Wat niet van bepaalde andere groepen, die graag boel maken en mensen lastig vallen, kan gezegd worden in onze maatschappij...
Niet dat ik "supporter" voor dergelijke bendes.
Er is daar ook al gevochten geweest met mensen die niets met het café te maken hadden.

Je mag van mij je bek eens opendoen als die kerels u vuil bekijken van op hun terraske.
Oud 12 augustus 2007, 10:37   #116
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Volgens Raf zijn alle zinnen die beginnen met "het is algemeen geweten dat" leugens.
Neen, volgens Raf zijn de meeste zinnen die beginnen met "het is algemeen geweten dat" leugens.

Jouw zin begint niet met "het is algemeen geweten dat" en niettemin is het een flagrante leugen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2007, 10:41   #117
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk is het best grappig.

De Belgische 'leef-op-andermans-rug' - parasietenkolonie poogt de partijen, die hun money-for-nothing stop willen zetten door ... gewoon stemmen te verzamelen, zwart te maken door ze als 'EXTREEM' en 'ONDEMOCRATISCH' te beschimpen...

...hetzelfde kenschetsend woord dat gebruikt wordt voor bendes als deze en terroristen die, als belachelijk kleine minderheid, hun wil met geweld en aanslagen pogen door te drukken bij de samenleving.

Terwijl net die parasietenkolonie, het Belgisch regime en de bendes/terroristen iets gemeen hebben: ze gedijen allemaal door de samenleving schade te berokkenen: de gemeenschap moet steeds harder werken om de iets-voor-niets kosten die dit soort mensen veroorzaken te kunnen dragen, en worden er vaak zelfs fysiek slachtoffer van.

Juweliers leven intussen achter stalen deuren, betonnen palen en muren. Bedrijven worden massaal bestolen - tot bulldozers toe.
De misdaad is zodanig erg dat dieven zelfs het koper uit gebruik zijnde elektrische leidingen stelen, daarmee een schade veroorzakende die een honderden keer zo groot kostenplaatje heeft dan de waarde van het gestolen koper.
Dezelfde misdadigers worden 20 keer opgepakt in hun 'loopbaan', dezelfde handelszaken 20 keer overvallen.
En het enige dat het Belgisch regime, het zogenaamde "bestuur" van het land, doet is de wapens van de burgers afnemen en nog meer parasieten en armoede / afhankelijkheid van OCMW's en bendes te kweken.

Het wordt stilaan erg goed duidelijk waar de èchte EXTREMISTEN en ONDEMOCRATEN zitten, niet?
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 12 augustus 2007 om 10:46.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2007, 10:42   #118
frituur oswald
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
VRT Nieuws

En weeral zullen de vberkes dit weer afdoen als een fait divers
Het bepaald onzinnig om alle misdaden op het conto van allochtonen toe te schrijven aan moslimextremisme, misdragingen en misdaden van autochtonen toeschrijven aan extreem rechts is even onzinnig.

Voorts heb je gelijk door te stellen het om crapuul gaat. Verder wacht ik gespannen op een VB-reactie die --krachtens uw profetie-- de feiten afdoet als een fait divers. En neen, ik ben geen VB-er. In tegendeel.
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2007, 19:13   #119
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frituur oswald Bekijk bericht
Het bepaald onzinnig om alle misdaden op het conto van allochtonen toe te schrijven aan moslimextremisme, misdragingen en misdaden van autochtonen toeschrijven aan extreem rechts is even onzinnig.

Voorts heb je gelijk door te stellen het om crapuul gaat. Verder wacht ik gespannen op een VB-reactie die --krachtens uw profetie-- de feiten afdoet als een fait divers. En neen, ik ben geen VB-er. In tegendeel.
Je moet daarvoor niet wachten hoor. Gewoon een paar reacties lezen en je komt ze zo tegen. Je zou bijna denken dat de vlaamse cultuur een achterlijke cultuur is.
Oud 12 augustus 2007, 19:39   #120
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toen Europa een collectie barbaren was die een poging deden tot staatsvorming, stonden de moslims op hun cultureel hoogtepunt. De moslims hebben wel degelijk iets gedaan met de geschriften van Aristoteles, Plato, etc..., er is een lange lijst van islamitische filosofen.
Dat het Westen lange tijd achter liep op de moslims klopt. wat zeker ook klopt is dat het Westen de islamitische beschaving omtrent de 15e-16e eeuw ingehaald en nooit meer omgekeken heeft. Die lange (nuja) lijst van islamitische filosofen ten spijt. U staart zich blind op een verhouding in een ver verleden.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be