![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1901 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wazig antwoorden? Ik zeg dat er niks te bewijzen valt en ook niemand te beschuldigen valt, wat is daar nu wazig aan? Ik wijs alleen op een aantal toevalligheden die perfect in elkaar passen en die noodzakelijk waren om tot een veroordeling over te gaan. Wist je dat er ook geen bewijzen waren tegen Willy Claes destijds toen ie nog Navosecretaris was? Maar de rechter oordeelde dat het een beetje van het toeval te veel was. En onze Willy heeft verloren en werd veroordeeld. Ook in Straatsburg. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1902 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al in een deuk gelegen met dit topic. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1903 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1904 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Ik heb niks maar toch wil ik hier even m'n gal komen uitspuwen over mijn hersenspinsels, gewoon voor 'the fun of it all'" God god waar gaan we naartoe; je bent een hilarische persoonlijkheid geworden mijn beste Paulus. En zeggen dat ik je nog serieus heb genomen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1905 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welnee Paulus. Dat doe je nooit. Waarom zou je het nu doen? Ik geloof jou trouwens ook nooit. Je doet dan ook niet anders dan liegen en bedriegen, worden uit hun verband halen, mensen woorden in de mond leggen en hen proberen in diskrediet te brengen door allerlei walgelijke insinuaties, waarvan je weet dat ze gelogen zijn.
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1906 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1907 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Troost je. Ik heb dat ook gedaan. L�*�*�*�*ng geleden. De meeste mensen hebben al snel door welk vlees ze met Paulus in de kuip hebben.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1908 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1909 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1910 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
stoer Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 augustus 2007 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1911 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1912 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1913 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1907 Qua geloofwaardigheid en inhoudelijk discuteren, span je weer eens de kroon Raf. Proficiat! Meteen ook duidelijk op wie deze posting werkelijk slaat. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1905 Een prachtige illustratie Bon. Had je inhoudelijk nog wat of laat je het hierbij? Paulus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1914 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1915 |
Partijlid
|
![]() Iemands politieke voorkeur staat niet op zijn voorhoofd te lezen. Het maakt deel uit van het privé-leven. Je kan als raadsheer dus niet aan een jurylid vragen of hij een vb-aanhanger is of niet. Dat is een schending van de privacy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1916 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Welke onnauwkeurigheden? Ik heb ze gemakkelijkheidshalve genummerd: 1. franstaligen liggen met mekaar verbonden van hoog tot laag 2. zal deze franstalige rechter(s) het niet nalaten om het Vlaams Belang te veroordelen om zijn vrienden tot vriend te houden 3. benoemd door de politiek! 4. andere rechters waren heel waarschijnlijk benoemd door de rooien 5. dat de Sp.a op z'n buik gaat voor de franstaligen. 6. Trouwens door dit rechtsgeding tegen die VZW's zijn niet de VZW's veroordeelt maar wel het toenmalige Vlaams Blok 7. discriminatie tegenover die partij 8. vermits de rechtstaat niet mag discrimineren 9. rechters zijn ook maar mensen die men kan beïnvloeden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1917 |
Partijlid
|
![]() Hoe bedoel je "de wet hebben moeten aanpassen met terugwerkende kracht"? Het wetsartikel waarop de veroordeling van het Vlaams Blok gebaseerd is, werd voor het laatst gewijzigd in 1994. Wat werd daar dan met terugwerkende kracht aan gewijzigd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1918 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1919 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1920 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja Beauris... je lachen vergaat je soms. ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |