![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: ben jij een moslim | |||
ja, ben moslim |
![]() ![]() ![]() |
6 | 8,33% |
nee, ben geen moslim |
![]() ![]() ![]() |
66 | 91,67% |
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het merendeel van diegenen die, omwille van de fijne ervaringen die men al heeft gehad of vanwege het anders wegblijven van autochtonen vanwege de aanwezigheid van allochtonen, geweigerd worden aan club's en dancings, zijn veelal van het Noord-Afrikaanse type, meestal moslims. Chokry zal over dezelfde kam geschoren zijn zeker? Je hoort toch nooit dat een Chinees, of breder, niet Noord-Afrikaans type, wordt geweigerd? Dat zal wel ergens zijn redenen hebben. 'k Heb nog in een dancing gewerkt, als er teveel van het N-A type in uw dancing kwamen bleven de Belgen weg, en dat is 20 jaar geleden...
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() jezus, verdomme toch.
die Chokri is slachtoffer van discriminatie, maar jij draait de rollen om: je maakt er dader van. Als hij in het nieuws komt, is dat omdat hem iets negatiefs overkomen is. jij doet nu alsof het zijn eigen schuld en verwacht precies excuses van hem? En dan durf je nog zeggen dat je er schoon genoeg van hebt. ik heb er genoeg van, ja! van dat verdoken racise bij vele vlamingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Denken we maar aan Guido Demoor en de ontelbare andere slachtoffers van kleine criminaliteit tot extreem geweld gepleegd door meestal islamitische verrijkers. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoor je iemand klagen over andere nationalitieten of godsdiensten? Neen en hoe komt het? Omdat je met die over het algemeen GEEN problemen hebt en die hier ook niet in dusdanig grote getale aanwezig zijn. Omdat men wereldwijd, waar ze ook al mogen wonen, je overal ambras hebt met "de moslim", sla uw krant maar open. Dat ze hier dan veralgemeend worden daar durf je nog van te verschieten waarschijnlijk. Als jij het al aangenaam zou vinden de paria in eigen straat of wijk te worden, wel, velen vinden dat niet zo aangenaam . Zijn we daarmee racisten?, so be it....
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 13 augustus 2007 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zijn Italiaanse vrienden waren eerder geweigerd in die zaak, waren dat dan ook moslims? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En al die Vlamingen waar jij het over hebt moeten dan toch grote laffaards zijn want mijn man en ik lijken die zeer zelden tegen te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou zelfs meer durven zeggen, de islam kan me ook geen ballen schelen, en hoef daar persoonlijk niet dagdagelijks met mijn neus (tot aan mijn oren) ingedrukt wat nu het geval is. Je hoort hier verdomme niets anders meer. En inderdaad die Vlamingen zijn lafaards, maar eerder uit zelfbehoud want voor je het weet ben je de verpersoonlijking van "de racist" met alle gevolgen van dien. Teveel is teveel, zie Polle Sosis....
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Laya : 13 augustus 2007 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laya, kijk naar het nieuws, sla een krant open, lees de boekskes, surf op dit of een ander forum, loop langs de varkensmarkt (of de rest van Oilsjt) en kom me dan eens vertellen hoeveel keer je met islam-allochtoon gerelateerde onderwerpen, situaties in aanraking bent gekomen.
"Last" van hebben is een rekbaar begrip hé. Er komt voor velen een moment van oververzadiging waarbij enkel de aanwezigheid van reeds als "last" overkomt.
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Om met de islem in aanraking te komen moet ik mijn huis niet uit zoals je welicht weet, dat betekent nog niet dat ik er last van heb natuurlijk Laatst gewijzigd door Laya : 13 augustus 2007 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als het u een troost mag wezen, eens mocht ik ook eens niet binnen in "de Fats" vanwege mijn volley sloefkes ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad, zo ver is het ondertussen gekomen...jammergenoeg.
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
- ze zijn geen goede klanten want consommeren weinig of niets - ze brengen nooit hun zussen mee maar vallen wel de meisjes lastig die met andere jongens zijn meegekomen, of alleen zijn gekomen - ze komen in groep en grijpen de kleinste gelegenheid aan om de boel op stelten te zetten - er zitten veel drugsdealers tussen Bij gebrek aan enig statistisch materiaal weet ik niet wat deze beweringen waard zijn.
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Grapjas, kom eens buiten.
Eerder "het aanvoelen van een nog niet statistisch bewezen hypothese..." Al zou ik daar ook durven aan twijfelen en veronderstel dat de als bewijs geldende statistieken weldegelijk bestaan.
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat dat drugsdealen betreft, ik moet toegeven dat ik hen tot voor kort niet associeerde met drugs, in een naburig dorp zijn er sinds een klein jaar 2 pittazaken, de ene in een nieuwbouw, heel modern. Maar hier zijn amper allochtonen, ik vroeg me dus echt af hoe die rondkwamen in een boeredorp, sinds vorige week weet ik dus dat zij de wijde regio van drugs voorzien... de politie houdt hen gelukkig in het oog, lang zal het dus niet meer duren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Arme lantjes. |
|
![]() |
![]() |