![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Want boeken die door terroristen gelezen worden, moéten wel per definitie rechts zijn zeker?
![]() |
![]() |
#122 |
|
![]() Als het een rechtse terrorist was en bij links bestaat een terrorist niet, wij kennen enkel vrijheidstrijders, guerilla en verzet enzo, dus ja, terrorist = rechts, tenzij het een grapjas was, maar dan noemt men dat meestal een psychopaat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Burger
|
![]() Daar jullie toch over palistina spreken, ja er is daar zeker een invloed van links, maar wat voor nut heeft dat daar?
Palestijnen op israelisch grondgebied mogen niet stemmen voor palestijnse regering, de palestijnse regering is niks meer, palistina bestaat niet meer, het enige dat er nog overschiet is de westbank en die is voor 42% in de handen van de israeli... Ik denk dat islam en links niet zo al te best bij elkaar passen ook. Ps: is Israel (westerse cultuur?) wel bij het midden-oosten te plaatsen?
"Anarchy" is an expression of social behavior that reflects the individualized nature of life. Only as living beings are free to pursue their particular interests in the unique circumstances in which they find themselves, can conditions for the well-being of all be attained. Anarchy presumes decentralized and cooperative systems that serve the mutual interests of the individuals comprising them, without the systems ever becoming their own reasons for being. Butler Shaffer |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb het nog niet gelezen.
Maar ik laat de eer aan jouw. http://www.lsp-mas.be/marxisme/2004islam.html
![]() |
#125 |
|
![]() De Unabomber?
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Inderdaad, maar toch onmiskenbaar terrorist en links.
![]() |
![]() |
#128 |
Minister
|
![]() Uiteraard, je gaat toch niet ontkennen dat Al Qaida gewoon extreemrechts is.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
Links, mja, een soort anarcho-primitivisme vind je dacht ik ook in rechtse hoeken, hangt er vanaf hoe je links interpreteert, als zijnde progressief (qua welvaart, technologie, ...) of vrijheidslievend of ... Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 22 augustus 2007 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Zeer rechts bedoel je. 80% van zijn manifest is gericht tegen links. Die kerel was een mengelmoes van libertarische ideeën en een neoludditische visie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Anarcho-primitivisme, goed gekozen. Dit in de Amerkaanse traditie, met andere woorden de mythe van de frontier-man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() Euh jaja, precies wat ik bedoelde
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Goed nieuws precies... (alhoewel ik het nogal verdacht vind dat ze meteen door Turkije aanvaard worden (ik vertaal het waarschijnlijk ook te letterlijk?)) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 |
Minister
|
![]() Maar ze hebben (wie ze ook zijn) wel een punt als ze de twee grote Iraaks-koerdische partijen, de KDP en de PUK, verwijten dat ze soms meer een familieclan dan een politiek-ideologische organisatie te zijn.
![]() |
#136 |
|
![]() Nieuwe Uitpers-editie is er weer, een interessant interview met een vertegenwoordiger van de Hezbollah: http://uitpers.be/artikel_view.php?id=1797
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() Wat doet links als Iran wordt vernietigd?
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 18 oktober 2007 om 00:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Film over het verzet in Irak: Meeting Resistance , kan interessant zijn
|
![]() |
![]() |