![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je openlijk wil ruziën, zet er dan een context bij, zodat we ons een zak chips kunnen nemen en gezellig meegenieten.
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() Het wordt tijd dat het school terug gaat beginnen, de verveling slaat percies toe ....
En euhm voor 'bloot' moette bij zattevrienden zijn ![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind dat je, behalve voor het onmogelijk maken van enige discussie (multi-spam bv) , voor niets moet geband worden. Als je er niet tegen kan, kijk er naast.
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Bah, helemaal volgens de etiquette is het, niet maar ik vind dat het in sommige gevallen moet kunnen: zo zou ik bijvoorbeeld PB's met openlijke of verdekte bedreigingen in altijd publiceren op het forum.
|
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() pb's moet je natuurlijk in pb rondsturen aan derden ...
|
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Het zou verhelderend kunnen zijn als iemand eens een lijstje kon maken van alle nieuwe accounts die hier sinds 20 augustus 2007 geregistreerd zijn.
De Bruno/Black Cat-accounts, zeg maar. |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Gelieve geen persoonlijke topics te starten en/of topics in de juiste subfora en met voldoende informatie te starten.
|
![]() |