![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Er zijn veel volgevreten vetzakken die niet wensen mee te betalen aan ons sociale stelsel.
Dergelijke gevallen van burgerlijke tegenzin (want meestal durven ze niet de ongemakkelijke fase van burgerlijke ongehoorzaamheid in te gaan) kunnen zich wenden tot het Ministerie van Binnenlandse Zaken of Justitie, om de grondwet en een omvangrijk corpus van sociale wetgeving te laten veranderen in hun eigen exclusief narcissistisch voordeel. Maar omdat dat allemaal wat armlastig uitvalt, ventileren ze liever hun antisociale frustraties anoniem en krachteloos op een forum, wiens threads dan ook bulken van de zeurterreur van zulke goed gewatteeerde en goed in de slappe was zittende frusti-boys. Laatst gewijzigd door eno2 : 24 augustus 2007 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Ook een goeiemorgen!
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() 't Was een mispost, eigenlijk bedoeld voor de relatieve verborgenheid van de thread 'Hulp, ik word dakloos', een pijl gericht op een specifiek target, die hier in een ander decor terecht kwam, maar wel wat zichtbaarder.
Laatst gewijzigd door eno2 : 24 augustus 2007 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Ah ok
![]()
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar U hebt vroeger toch altijd verklaard dat U keimager was... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En u dan afvragen of gij ooit getwijfeld hebt dat venten echt aan niets anders denken dan aan vrouwen en aan voetbal (brood en spelen dus)?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Hulp ik heb geen geld voor een flatscreen tv
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Frusties!!!! Geven je tijgerkracht!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Fristi? Word je daar dik van?
Laatst gewijzigd door Johan217 : 24 augustus 2007 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() De Frusti-Blues?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() ook al hebt ge bijna alles al gezegd, ik blijf u toch graag lezen eno2.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() oooooooohhhhhh....
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Jonge jonge, als er één iets is waar ik niet tegen kan, behalve tegen jouw manische obsessie met Persoonlijke Aanvallen, dan is het tegen een gebrek aan calorieën aan de intake-kant. Totnogtoe heb ik daar nooit tekort aan gehad. Maar ik sta wel lean and mean afgetraind. Kwestie van het altijd te kunnen opnemen tegen niet-anonieme monomane PA-ers.... Die optie wens ik tot op hoge leeftijd te kunnen blijven uitoefenen in het werkelijke leven. Piep! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ha die Tashunka.
Uit een mannetje met een mond vol tanden komen nog alleen persoonlijke aanvalletjes, zoals ook weer eens blijkt uit je laatste bijdragetje aan 'Hulp, ik word dakloos'. Al eens aan een vals gebit gedacht? Laatst gewijzigd door eno2 : 30 augustus 2007 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb in werkelijkheid het interessantste, over mezelf toch, wijselijk verzwegen... En met het Niks, het Niet-Ik's dus, kunnen we met zijn allen nog de hele komende virtuele tijdruimte vullen. Vooruit Jutho, en dapper! Laatst gewijzigd door eno2 : 30 augustus 2007 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |