![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Zal Vlaanderen binnen een jaar onafhankelijk worden? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
16 | 25,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
33 | 51,56% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
15 | 23,44% |
Aantal stemmers: 64. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Een minister-president als hoofd van de regering akkoord, doch een president als symbolisch staatshoofd zonder macht moet ook kunnen (zoals in duitsland, Israel,...). Ben echter niet te vinden voor een presidentieel (USA) of semi-presidentieel stelsel (FR).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dan nog overal camera's in de straat en preventief allochtonen oppakken. Ge kunt misschien ook terug een avondklok instellen en verplicht naar de kerk op zondag. Ik kijk er naar uit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() En alle makers van kloon-accounts geregistreerd sinds 19 augustus worden onthoofd op de Brusselse Grote Markt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() Een "onafhankelijk Vlaanderen" zal zo min bestaan als een "onafhankelijk België". Onze landsverdediging is ondergeschikt aan de Navo, onze economie is ondergeschikt aan de Europese Centrale Bank, onze werkgelegenheid is ondergeschikt aan het buitenlands kapitaal....
We zullen helaas geen politiek talent zoals dat van een Leterme meer kunnen "invoeren" van Wallonië, de talentrijke Walen zullen minder de kans krijgen zich te bekamen op onze uitstekende universiteiten en hogescholen.
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Anders vraag het maar bij de admins die zien mijn IP maar voor 1 account inloggen gij IT analfabeet Laatst gewijzigd door santos : 24 augustus 2007 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 24 augustus 2007 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor je anderen analfabetisme verwijt van een of ander, eerst zeker weten dat je zelf geen onzin uitkraamt he... ![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Heb mijn lagere school in het nederlands gehad en een stuk van mijn middelbaar. De rest van mijn studies waren in het Frans en Engels ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tiens toch geen familie van Leterme zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() Kijk als je dan toch zo zeker bent van je stuk bewijs het dan maar alvorens mij valselijk te beschuldigen. Ik zou niet weten waarom ik een ghost account nodig heb om mijn mening te vertellen! Jij bent maw gewoon zielig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Wrm gebruik je niet je echte naam als jij toch niets te verbergen hebt en jij toch mister perfect bent? Of toch niet zo perfect...
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 24 augustus 2007 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |