![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat het makkelijk is en het is een proces van langere adem dan een formatie opdracht, maar het is niet onmogelijk. Moeilijk, maar niet onmogelijk... |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() mijn identiteitskaart nr de zakken en dan toch een nieuwe moeten vragen omdat het land toch samen gebleven is ? nee, merci.
ik sta en ijver vr een onafhankelijk vlaanderen, mr ik wens geen nieuwe kaart aan te vragen enkel en alleen omdat ik te vroeg mijn identiteit heb aangepast. en dus dan terug dien te betalen vr een ander. trouwens, belg is ook mr een woord e. we weten intussen wel dat vlaanderen en wallonie 2 aparte staten zijn, ook al is dat officieel nog niet het geval ( jammer genoeg , mr ja, da's nu eenmaal de realiteit e) al is het op zich wel een goed signaal, natuurlijk
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 24 augustus 2007 om 15:16. |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL!
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#45 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
wat die symbolenstrijd betreft: een beetje aandoenlijk, niet? In onze westerse beschaving zijn het alleen mensen die afgezonderd leven (zoals die republikeinse milities in de VS) of die regressief tribaal leven die nog aan zo'n flauwekul doen. Bewandel gewoon de institutionele weg om verder te federaliseren, dan zal dat wel gebeuren. Maar je kan bij een regeringsonderhandeling dat niet regelen (want je hebt geen tweederdemeerderheid, quoi). |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
CD&V LDD VB en voor wat postjes de VLD en voor wat geld én postjes én politieke benoemingen de SPA meer dan 90% zeg ik je.... ![]()
![]() |
#47 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Woon jij dan in Nederland?????
![]()
#50 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik dat doen? Vanaf nu is dit mijn identiteitskaart en die zal ik zo gebruiken ook. |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
"Verder" federaliseren? Zelfs de huidige halfslachtige federalisering werkt niet meer. Het is zoals Dehaene zei: we hebben een federatie die op enkele evenwichten gebouwd is, en als één van beide kanten die evenwichten niet meer respecteert, is de federatie dood. België ligt in een coma, nu enkel de moed vinden om de stekker er uit te trekken. Ik zou niks tegen een confederatie hebben op één absolute voorwaarden: de restbevoegdheden liggen bij de staat, niet bij de confederatie. Enkel de duidelijk federale taken mogen supranationaal geregeld zijn. Zoals het in iedere federatie trouwens gebeurt... |
|
![]() |
![]() |
#52 |
Schepen
|
![]() Ter aanvulling, ook op Fiesler:
Het is het Vlaams Parlement dat de onafhankelijkheid moet uitroepen en daar hoop ik toch dat er niet te veel zouden tegenstemmen... |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
as symboliek is het goed e, en geheel terecht, mr ..... realiteit is zover nog niet ......
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 24 augustus 2007 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zou nog met tippex alles onder de taalgrens wegwerken, enfin ik hoop dat je je zo meer Vlaming voelt, voor de rest succes met officiele zaken ...
#55 |
Schepen
|
![]() Ik spreek in de eerste plaats Vlaams en dat merk ik goed genoeg als ik met mijn Nederlandse zakenpartners overleg, want dan kijken ze soms toch op van bepaalde woorden die zij niet kennen en waar ze de Vlamingen om benijden...
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Trouwens, diene chip kan ik niet kraken, dus daar kunnen ze nog perfect de verkeerde informatie uit aflezen... |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Neenee, ik heb het gewoon zwart gekleurd, zoals het hoort ![]() |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Voreerst is mijn forumnaam FiesEler, Nu on topic, Honderdduizenden zoniet miljoenen staan op dit ogenblik in Vlaanderen te wachten tot de Vlaamse regering laat zien dat ze kl*ten aan hun lijf hebben en hun eigen kamerbreed goedgekeurde en ondersteunde afspraken er met alle middelen doordrukken. Als je ziet dat franstaligen met zijn allen rond de tafel gaan zitten om over de waalse federale démarches te overleggen en je ziet dat dat hier in Vlaanderen niet mogelijk is dan heb ik daar inderdaad een enorm wrang gevoel bij. De allerbelangrijkste pijler die een eendrachtige houding mogelijk kan maken is en blijft het gebrek aan pluralisme binnen de vlaamse pers. Door jarenlang elke vlaamse of vlaams-nationalistische reflex te bombarderen tot xenofobie, racisme en fascisme is de tweedracht zo groot dat de vlaamse partijen nog geeneens aan dezelfde tafel kunnen gaan zitten, laat staan overleggen. Zolang de vlaamse pers gedomineerd blijft door een overaanbod van linkse tot extreem linkse journalisten (zie studie RUG 2003) zal aan dit euvel niet kunnen worden verholpen.
![]() |
#59 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
en ja, de Vlaamse pers is te links, daar ben ik het volledig mee eens. Daar heb ik al meermaals over geklaagd op mijn blog... Men verdrukt niet enkel Vlaams-nationale reflexen, maar heeft van een politiek correct denken een mentale dictatuur gemaakt. En net daardoor vrees ik dat de Vlaming nu weer braafjes gaat slikken, moest het nieuwe verkiezingen zijn... |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
my point exactly...