![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals ze aan de andere kant van 't water wel eens plegen te zeggen: "met alle Chinezen, maar niet met den dezen'. ![]()
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 26 augustus 2007 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door DaBlacky : 26 augustus 2007 om 18:34. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedenk toch even dat het idee van de beginpost was om het modelgezin te discrediteren? Dat er problemen zijn binnen gezinnen is wel duidelijk. Dat afdoen als een westers fenomeen en dergelijke is er weer over. In China wordt elke dag wel een man of vrouw door zijn of haar echtgenoot/echtgenote vermoord. Welke les moeten we nu leren? Geen gezinnen meer? Geen fermettekes maar allen op appartementjes waar we elkaar soms zien en geen kinderen krijgen of zo? Ik snap het idee niet. Waar wil de topicstarter heen?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 26 augustus 2007 om 18:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk jong, tuurlijk. het is allemaal zever eh, die gezinsdrama's? wie interesseert dat nu...
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alleen de motieven verschillen zo blijkt, zeer duidelijk. Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 augustus 2007 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
NB: nu weet ik dat in geen van beide topics het mitgards bedoeling was om eender wie in diskrediet te brengen. Hij wou gewoon aantonen wat het verschil in reactie was bij beider topics. En ik vind dat ie daar bijzonder goed is in geslaagd. Jammer genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben ervan overtuigd van niet. Het valt me bijzonder moeilijk om Mitgard te onderschatten. Na een paar replieken blijkt steevast dat ik 'm overschat. Ik heb hetzelfde probleem met die fameuze 'nonkel-de-plezantste-thuis' die steevast op bruiloften blijft opduiken. (ge weet wel, die altijd vraagt of ge eens aan z'n vinger wil trekken?) We zullen ons maar troosten met de gedachten dat ie zich als mens iets anders (boeienders) manifesteert zeker? Citaat:
Ik heb die post op z'n face value genomen en het is een hatelijk stukje forumliteratuur. Zélfs in al z'n cynisme. De link leggen met andere berichten is niet nodig. Zelfs geen trouvaille die van enige spitsvondigheid zou getuigen.
![]() |
![]() |
#108 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.whiteribbonday.org.au/dow...ec%20TVC.mpg:0
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'de meeste mensen'. 't is daarmee dat er zoveel reactie komt op dit gezinsdrama zeker. als we maar op de boodschapper kunnen schieten, dan zijn we er vanaf.
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() allez, volgens de ene was het een grap (Bompa Lawijt?) en volgens de andere is Mitgard een apostel van de Bond-zonder-naam.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 augustus 2007 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en een hele uitleg naar mij toe die ervan moet getuigen hoeveel beter je mitgard kent dan iedereen hier?
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 26 augustus 2007 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen problemen mee om daarop te schieten. Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 augustus 2007 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat geloof ik. van iemand die niet eens een constructief gesprek wil voeren over verkrachting door blanken verwacht ik niet meer.
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U draaft een beetje door. Ik ben niet echt behekst door blank-gekleurd hoor. Wat heeft het trouwens met deze topic te maken. Ten andere, staat het in het forum reglement aan welke gesprekken iemand verplicht deelneemt? Het zit tussen jouw twee oren. Tijd om u vragen te stellen. Stop er even mee, haal eens diep adem en ga eens wandelen. JIJ kan beter. dag! Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 augustus 2007 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=72
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Dit is geen topic over een verkrachting ...van een blanke...waarom sleur je dat er toch bij.
Dit is een topic over vuige recuperatie. Ik ga niet mee in de redenering dat deze zever hier ter goeder trouw is gelanceerd. En daarover ga ik niet marsjanderen. Maar "debatteer" gerust ik zie niet in waarom je perse mij daarbij nodig zou hebben. goedenavond. Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 augustus 2007 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() ok, dan is er toch geen probleem.
Zwijg er dan over en klets wat met iemand die uw opinie deelt dat hiermee het faillisement van het gezin (weeral) bewezen is. Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 augustus 2007 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men kan niet 'zwijgen' en 'kletsen' tergelijkertijd - probeer nou toch eens logisch te zijn.
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is geen gezinsdrama in die betekenis van het woord. Het betreft hier drie moorden die in koelen bloede door een DERDE persoon werden bedreven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |