Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2007, 07:52   #21
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Op een dag worden die gewilde blinden, wel eens wakker. De dag dat hun vrouw verplicht wordt een boerka te dragen, en ze zelf op regelmatige tijdstippen naar de moskee moeten om te gaan alahaanbidden...(mekkeren?)
Vind ik een beetje belachelijk, hoeveel boerka's zie jij hier in België? Ik heb er één keer gezien: een groepje toeristen op de grote markt in Brussel.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 09:12   #22
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
En wanneer is de "leugen van de joodse samenzwering" dan ontstaan? Terwijl je de islam verdedigt, hak je wel in op het jodendom, en erger nog : op de joden. Waarom?
Het "grappige" is dat Hitlers internationale samenzwering op meer waarheid berust dan de islamitische samenzwering. Want in Hitlers tijd bestonden er ook al zionisten.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 09:14   #23
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
Wat heeft Islam volgens u te maken met gezond verstand?
Verdraagzaamheid jegens andersgelovigen IS gezond verstand.

Oud 2 september 2007, 09:15   #24
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Ben jij als extreemlinkse gewonnen voor het Islamitische "gedachten"goed?
Wat heeft het afwijzen van de Islam te maken met racisme? JIJ bent ZELF een racist, er zijn ook witte moslims hoor!
Extreemrechts wil de Islam volledig uitbannen uit Europa. Dat is racisme.
Ik heb niks gezegd over zwart of wit.

Oud 2 september 2007, 09:19   #25
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Extreemrechts wil de Islam volledig uitbannen uit Europa. Dat is racisme.
Ik heb niks gezegd over zwart of wit.
Sinds wanneer is islam een ras ? Sinds wanneer is islam een mens van vlees en bloed ? En sinds wanneer mag een ideologie niet meer (zogenaamd uit respect) bekritiseert worden ?
Oud 2 september 2007, 09:23   #26
smiley

Standaard

laat ons even in de denkwereld van moslims duiken. Waar zij al die uitspraken zoal vandaan halen en wat de consequenties daarvan kunnen zijn...

Hoshin Omar
De mensen die profeet Mohammed beledigen,zijn gewonen mensen die geen respect hebben. De mensen die hier zo profeet Mohammed aanvallen,zijn mensen die geen leven hebben!!Wat gaan jullie ervan vinden als wij een prent teken met de hoofden van jullie vaders op een hond lichaam? ik denk dat jullie het graag zullen vinden omdat jullie geen eergevoel hebben....
http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index.jsp?p_page=buitenland&p_cat=islam_in_bel gie&p_artid=565878&p_scherm=1&p_page_nr=1

Lees u moet ten allen tijde respect hebben, wil zeggen dat je je mond over onze ideologie en 'profeet' moet houden en daar ook geen grapjes over maken of de waarheid daarvan in twijfel trekken. Kafirs (ook joden en christenen) zijn volgens de koran trouwens najis (vuil) erger dan beesten, niet te vertrouwen, de slechtste der schepselen, hebben geen eer, gaan allemaal naar de hel en moeten bevochten worden totdat zij de schatting betalen in onderdanigheid. (dus onderworpen zijn aan de moslims/islam)

Yavuz Selim
Als Turkije een nieuwe Iran wil zijn dan is dat zo. Het Turkse Volk heeft daarvoor gekozen dan. Alles is DEMOCRATISCH gebeurd, hé.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_565890.html?wt.bron=dossierArt1

Lees, als een meerderheid hier vroeg of laat kiest voor een totalitaire islamitische staat dan is dat zo volgens Yavuz Selim. Islam zal gewoon gebruik maken van onze democratie en onze seculiere tolerante (islamcrtitici de mond snoerende) wetten om het hier ooit voor het zeggen te krijgen zodra zij voldoende groot in aantal zijn geworden. (en dit doel bereiken zij op verschillende manieren mede geholpen door de politiek correcte laffe politici. Hitler is destijds ook via democratie aan de macht gekomen. Islam zal hetzelfde doen als men daar de kans voor geeft. Islam is immers beide de religie en de staat.

mo met de banjo
Die blanke ongelovigen moeten ons niet eerst uitdagen om dan achteraf te klagen over de reacties in de moslimwereld. ze hebben het eerder ondervonden, wrm nog eens uitdagen. Wie haat zaait zal klappen incasseren, zo simpel is het. En als het jullie niet aanstaat, crepeer dan maar allemaal
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_565878.html?wt.bron=hlnRPArtikels

Lees, de vermoorde Theo Van Gogh had het zelf gezocht. Dus hou jullie mond geef geen kritiek want wij hebben de waarheid en jullie niet en indien jullie daar niet mee akkoord gaan crepeer dan maar allemaal en dat mag je ook letterlijk nemen.

mariem nassira
dat komt omdat je oogkleppen hebt en geen eigen mening kunt vormen gezien je alles gelooft wat er in de media verteld wordt. Bovendien heb je pech want jaarlijks bekeren zich duizenden Europeanen tot de Islam. (snelst groeiende religie ter wereld) Dit kan niet Zomaar he partje ? Zou voorstellen om de koran te lezen en de Islam een beetje te betuderen want daar zit de Waarheid.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_562499.html?wt.bron=dossierArt6

Lees, Kafirs zijn volgens de koran naast najis erger dan beesten enz. ook dom en blind want allah heeft hun harten gesloten, zij kunnen de waarheid (islam) aldus niet zien en zijn de slechtste van alle wezens. Moslims zijn immers de beste want zij hebben de waarheid. Vandaar deze uitspraak. Jullie hebben oogkleppen op en zijn dom want jullie zien de waarheid (islam) niet.

@ Paul hahaha "de intolerante islam"!!!! wie is er hier nu intolerant??? Als jullie dan zoooo tolerant en verdraagzaam zijn waarom mogen we dan geen hoofddoeken aandoen???? Homosexualiteit is inderdaad een zonde(niet alleen in de Islam by the way) en als Ahmed er voor kiest dan zijn dat zijn zakes!
http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index.jsp?p_page=belgie&p_cat=inburgering&p_ar tid=562499&p_scherm=1&p_page_nr=1

Dat was nog een reaktie op mij maar ik ben daar ondertussen gebannen (tesamen met al mijn geposte teksten). Ik legde de moslims aldaar te veel het vuur aan de schenen en confronteerde hen te veel met teksten uit hun eigen onverdraagzame haatzaaiende boek(jes) die hun beweringen (hun suikerversie van islam) tegenspraken.
Lees: Homosexualitriet is een ziekte en mensen kiezen daar zelf voor. Dus het is volgens deze moslima niet aangeboren maar men heeft er zelf voor gekozen. Wat de straf is voor homosexualitiet in islam gaat van gevangenisstraf, steniging tot van hoge torens worden gegooid en daarna gestenigd indien je de val moest hebben overleefd (waarbij men je in de grond ingraaft, mannen tot hun middel en vrouwen tot aan de hals daarna kan de steniging beginnen met stenen niet te groot maar ook niet te klein (just right).

Hier een reaktie van een Marokkaanse man die ex-moslim is geworden nadat zijn moslimgemeenqschap zich tegen hem had gekeerd nadat die te weten kwamen dat hij homo is. Apostaten in Islam krijgen trouwens met hetzelfde te maken. En dat gebeurd hier en nu in bvb de brusselse straten van bvb molenbeek waar de sharia reeds heerst en van democratie al lang geen sprake meer is. Misschien nog eens een concertje organizeren tom barman ???

Ahmed Boussakla
Hallo, Ik ben een Marokkaanse man, en schrijf voor de eerste keer iets oevr mijzelf. iIk ben sinds vorig jaar ex moslim, want ik ben homosexueel en mijn familie weet dit. Ik mag niet meer thuis komen van mijn familie omdat ik dit ben. Ik ben bedreigd en heb al slagen gekregen van andere Marokkaanse jongens, ik ben nu bang , had nooit gedacht dat ze dit tegen mij zouden doen. Ze zeggen dat ik moet verhuizen omdat ik schande breng. Waarom zo haten?
http://www.hln.be/hln/alg/pag/hln_index.jsp?p_page=belgie&p_cat=inburgering&p_ar tid=562499&p_scherm=1&p_page_nr=1

Hier nog een reactie van diezelfde man die zegt waarom zijn zus de hoofddoek is beginnen dragen..

Ahmed Boussakla
Mijn jongste zus heeft nooit hoofddoek gedragen, 2 jaar geleden is ze begonnen. Ik denk door haar vriendinnen die dit ook doen. Ze zei dat ze het deed omdat ze wilde laten zien dat ze moslim is en omdat de belgen dit niet graag hebben.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_562283.html?wt.bron=hlnRPArtikels

Leila wa3raa
Incognito verdraagzaam moeten we allemaal zijn! We zitten nu toch met elkaar opgescheept en we moeten met elkaar leren leven! en hoofddoek dat is een deel van ons (moslima's) leven en godsdienst! dus mensen aanvaard het gewoon wij gaan onze hoofddoeken toch voor niemand uitdoen!!

Lees: Verdraagzaam moeten we allemaal zijn (lees islamcritici hou uw mond) zodat wij onze suikerversie van islam zonder tegenstand kunnen verspreiden en alzo ongelovige vliegen (meestal jonge vrouwen) naar de stroop kunnen lokken. Dat gebeurd ook in scholen waar moslimleerlingen met kafirleerlingen in contact komen en over hun geloof beginnen (dawa) is in feite een religieuze plicht voor de moslim. Ook ciculeren de speciaal voor dit doel geschreven boeken en opgerichte websites met de suikerversie van islam. De westerse politiek correcten doen daaraan lustig mee zoals ook de universiteit van Gent en door moslims gemodereerde sites zoals kifkif waar zogenaamde 'islamofobe' teksten die de suikerversie van islam tegenspreken verboden zijn en stante pede verwijderd worden mede met de poster. (raad eens, jawel ik ben daar destijds ook buitengegooid) Het woord islamofobie is uitgevonden om islamcritici maar de mond te kunnen snoeren.
Lees ook: Wij zullen onze hoofddoek nooit uidoen, waarmee men het volgende zegt. Onze koran staat boven alles ook boven uw seculiere wetten. LOees ook, wij zullen ons niet aanpassen. Jullie moeten jullie maar aanpassen aan ons. Wij zullen onze hoofddoek niet uitdoen zelfs al heerst er een hoofddoekenverbod. Het resultaat daarvan heeft men onlangs in Antwerpen kunnen vaststellen. We waren bijna zelfs onze paaseitjes kwijt. In Turkije waar ook een hoofddoekenverbod geld (voorlopig toch nog) zouden zij nogal een post gepakt hebben. Maar hier in het door ruggegraadloze, tot in het absurde toe, verdraagzame politiek correcten bestuurde belgie kan dit allemaal. En zijn het wij die ons (en onze wetten) aan de nieuwkomers aanpassen in plaats van andersom.

jan met de pet
en over de vrouwe rechten voor de slimmerikken hieronder de islam kent meer rechten aan de vrouw dan het westen van vandaag,de vrouw word nog op alle vlakken gediscrimineerd aanzien als een stuk vleeswaar,krijgt geen respect enz
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_549248.html?wt.bron=hlnBottomArtikels

Lees: Wij moslims die de vrouwen respecteren en rechten geven (rechten die niks waard zijn aangezien de eerste taak van de moslimvrouw is ten allen tijde gehoorzaam te zijn aan de man waardoor alles gewoon afhangt van de moslimman of zij van enige rechten kunnen genieten). Kijk dan naar zijn conclusie.Wij aanzien de vrouw als een stuk vleeswaar discrimineren die en geven die helemaal geen rechten volgens moslim jan. De bij 36 graden zwetende van kop tot teen ingepakte moslima, dat is pas de bevrijde vrouw volgens moslim jan.

Mariam H
u bent gewoon een hypocriet persoon
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_562499.html?wt.bron=dossierArt6

jan met de pet
waar ik niet tegen kan is tegen een bende hypocrieten

moslimah moslimah, antwerpen ..bovendien is de islam in belgië erkend als religie. hypocritisch hé! maar gelukkig zijn dat niet deze intolerante hypocrieten en discriminanten..

Lees: niet-moslims zijn (naast najis erger dan beesten enz.) ook hypocrieten. Dat staat zo in de koran, vandaar dat moslims dat geloven (die geloven immers dat alles wat daarin staat de waarheid is) en je dat regelmatig te pas en te onpas naar je hoofd zal geslingerd krijgen. En natuurlijk zijn de hypocrieten ook de discriminanten.

jan met de pet
hahahaha weer een stelletje onnozelaars die de islam willen zwart maken dit noem ik jihad tegen de islam het westen klaar stomen om een regel rechte treffing tegen de islamieten

Lees: Diegenen die kritiek uiten op de islam voeren oorlog tegen de islam. De moslims mogen aldus terugslaan (wat zij zien als zich verdedigen). Theo Van Gogh voerde met zijn uitspraken dus oorlog tegen de islam en mocht ter verdediging van die islam vermoord worden. Theo Van Gogh is door een echte moslim vermoord. Net zoals de 'profeet' hen dit destijds heeft voorgedaan. Die vermoorde ook eigenhandig elke kritkaster of liet die vermoorden als hij het zelf niet kon (assasins)

jan met de pet
dat zijn geen gematigede moslims maar echte moslims met een religie moet je niet spotten en elke gelovige zou zo reageren wat ik wil zeggen de gene die stelen,drinken,dealen en niet het echte rechte pad volgen van de islam dat zijn geen islamieten en daar zitten ook veel gematigden tussen
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_553961.html?wt.bron=hlnMatrix

molsim jan reageerde hier op mijn nu verwijderde post waar ik het had over die moslimlbetogers in londen met plakkaten in de hand waarop stond 'behead those who insult islam' en 'kill those who insult islam' Zoals je kan zien antwoord moslim jan hierop met, dat zijn geen gematigde maar echte (goede) moslims. Gematigde moslims zijn slechte moslims want die gebruiken ook alcohol en drugs enz. Theo van Gogh is dus door een echte goede moslim vermoord.

Ali E.
Merksem
@Mohamed Al Khitabi: ik heb nooit een grotere hypocriet als jij bezig gezien, tenzij je natuurlijk onwetend bent over je (mag ik dat zeggen) eigen religie. je roept tegelijk dat de islam de tand des tijds zal doorstaan en blabla, nadien zeg je dat de (mensgemaakte, democratische) wet hoger staat dan die van Allah. die uitspraak kan je buiten de islaam zetten. ben jij zelf wel moslim en ken jij je geloof of probeer je alleen in de gunst te komen van de democraten (veelgodenaanbidders)?

Lees: Naast het gevallen woord hypocriet en het regelmatig gebruikte woord om mensen trachten de mond te snoeren en zijn eigen gelijk te kunenn halen lees je hier ook dat de door mensen gemaakte wetten (onze democratie dus) lager staan dan de wetten van allah. Je leest het dus zelf. In Merksem, niet in Iran of in Saoedi Arabie maar in Merksem wil men van onze democratie tdoormensen gemaakte wetten niks weten) en zal men die vernietigen zodra zij daat de kans toe krijgen om die te vervangen door huin kalifaat met sharia als wet. De veelgodenaanbidders, waaronder ook de chritenen bijhoren (moslims die de drieenheid niet begrijpen en die als 3 goden zien, zien christenen ook aan als veelgodenaanbidders) moeten bestreden en onderworpen worden.

Ik stop nu. Ik hoop dat je ervan genoten hebt van de kleine tocht in de denk en leefwereld van de gemiddelde en steeds maar verder radicaliserende moslim (lees die zijn boekje beter begint te volgen) hier in ons land. Laat dit laatste goed tot je doordringen en weet wat dit betekent en waarom van integratie helemaal geen sprake is en kan zijn tenzij moslims 'slechte' moslims worden en worden zoals wij. Lees even deze uitspraak.

Rachid Rachid, Borgerhout Denken jullie dat wij willen worden als jullie? Denken jullie dat wij ons geloof zullen verloochenen zoals jullie dat hebben gedaan?

Nog een voorbeeldje

Aboe Qayyim, Antwerpen De islam is perfect, helaas zijn de mensen dat niet! Dus kom niet af met een moslim doet dit en doet dat, nee! Kijk naar de Islam, bestudeer het, dan zullen jullie zien waarom wij (moslims) zo moeilijk doen

Van integratie kan dus geen sprake zijn want dat zou betekenen dat zij moeten worden zoals wij. Vuile onreine, erger dan beesten, leugenachtige, hypocriete etc kafirs waaronder ook de zogenaamde gematigde (slechte) moslims behoren.

Hier nog enkele reacties van integratieonwillige kifkiffers

maestro: AEL is te soft en zeer gematigd. Ze werken ondertussen zelfs samen met gesubsidieerde organisaties. IK ben het inhoudelijk mee eens met de bovenstaande artikel,maar AEL is te pragmatisch om een verandering te forceren. We hebben nood aan een militante moslimorganisatiie die denkt in termen van oog om oog en tand om tand. AEL'ers en abou jahjah geloven in dialoog om de problemen op te lossen, terwijl wij als moslims actie willen zien, desnoods geweld indien aan onze religie of vrijheid wordt geraakt.
http://site.kifkif.be/forum/showthread.php?t=4195

Jound Al Arab
Dat AEl nog steeds de vlaminge probeert te overtuigen met tekst en uitleg, debat etc... snap ik ni. Gewoon allemaal baard laten groeien, jellaba aantrekken, hoofddoeken dragen, schapen thuis slachten, barbecues op straat houden, tijdens gebedsuren werk of school verlaten en gaan bidden, etc... Gewoon jezelf zijn de de vlaming dermee confronteren.
Gewoon doen en niks op papier zetten. Den boom in met teksten en debatten en gesprekken. Jezelf gewoon zijn en veu de rest: jatte en talore....
binne de kortste keren breekt er eenoorlog uit en als ik de cijfers mag geloven (gisteren of eergisteren gepubliceerd, zijn we in de grote steden toch een demografische meerderheid....
De samenleving zoals de vlaming die vandaag kent (blank en overheersend over alles wat kleur heeft of anders is) zal verdwijnen, willen of niet....
kook maar verder in je vlaams vet en tokkel nog wat op jullie pc'tjes
http://site.kifkif.be/forum/showthread.php?t=4195&page=2

hahah het doet pijn om de waarheid te lezen blijkbaar. De toekomst ziet er niet goed uit hé....zoials de demografische evolutie er nu uitziet, komen de blankieto's hier in de minderheid very soon
Leve de allochtone massavoortplantingstraditie....en leve het Vlaams niet opgelegde 1 kind programma
De vergrijzing van de Vlamingen is ook een kado da'k welkom heet

"En wat de "meeste Vlamingen" denken van mij of moslims daar veeg ik mijn bruin, behaard g*t mee af....Ze zouden zich beter zorgen maken om wat komen gaat...."
http://site.kifkif.be/forum/showthread.php?t=4195&page=3

Zeg nu zelf. Die horen hier niet thuis.

Tot slot nog een oproep van een tot de islam bekeerde en een door de leugenachtige suikerversie van islam misleide autochtoon die de hem geleerde onzin zit uit te kramen zoals 'hoeveel wetenschappers zijn al niet moslim geworden' en die de totaal onaanvaardbare oplossing heeft gevonden voor het probleem. Onderwerp u gewoon aan de islam. Dit is nu wat zij onder integratie verstaan ..... de omgekeerde integratie wel te verstaan.

Joke Deman, Antwerpen.
"Waarom wordt de Islam alsmaar sterker en sterker. Waarom zijn er zoveel mensen die de Islam als godsdienst kiezen. Ik ken heel veel Europeanen die gewoon moslims zijn geworden. Hoeveel wetenschappers zijn al moslims geworden?? Wordt het niet tijd dat we de Islam accepteren en dat we ernaar moeten leven???? Geloof me, er zal veel opgelost worden!!
http://www.gva.be/Components/Reacties/lees.aspx?art={1110FBA2-25FC-4816-AE4A-5DD3879A680C}

En de regelrechte oorlogsverklaring van een echte moslim naar mij gericht op de gazet van Antwerpen online, waar qua vrije meningsuiting het laatste nieuws toch een voorbeeld aan kan nemen. Wat ik daar kon zeggen zou op hln onmogelijk zijn geweest.

@P D, vl brabant. Vroeg of laat; ooit zal je het moeten ondergaan... Ben jij het niet, dan je kinderen of uw kleinkinderen...
http://www.gva.be/Components/Reacties/lees.aspx?art={1110FBA2-25FC-4816-AE4A-5DD3879A680C}

En die regelrechte oorlogsverklaring was een reactie op dit schrijven van mij.

"Om kort te zijn. Wij hoeven die islamitische soort van vrede niet. Wij wensen niet tot 3de rangsburgers gedegradeerde dhimmis te worden in eigen land. Het hoeft ons echt niet te verbazen dat er wereldwijd net met volgelingen van ''de religion of peace'' zoveel integratie en andere (tot regelrechte bomaanslagen van Thailand, Irak tot in Somalie overal waar zij hun kalifaat wensen op te richten) problemen zijn. Wij hoeven geen respect te hebben voor een religie die onze vrije seculiere democratische maatschappij wenst te vernietigen. Hou uw religie prive en dring die niet op (stel geen eisen) of u hoort hier niet thuis."
P D, vl brabant.

U ziet dus wat de echte moslim met ons in petto heeft en wat hun plannen zijn En dien zopas opgestarte moslimschool voor meisjes met hoofddoeken in Brussel waarbij in de lessen de koran centraal staat zal dit zeker niet verbeteren doch nog verergeren, dit proces nog versnellen. Weten jullie trouwens dat aan het zuidstation in Brussel men de adhaan (oproep tot gebed) reeds kan horen loeihard over de autos en mensen heen vanuit een moskee in de buurt ?

Eurabia here we come, tenzij men er eens iets gaat aan beginnen doen en het politiek correte denken eindelijk eens gaat laten varen.
Oud 2 september 2007, 09:24   #27
smiley

Standaard

En wie wil weten wat de adhaan is. Bewonder of beter beluister deze verrijking in dit filmpje eens. Dit is Nederland en ook uw toekomst tenzij men wakker gaat worden.

An-Nasr-moskee v/h Mathenesserkerk
http://www.youtube.com/watch?v=YEWrlq0s8YI
Oud 2 september 2007, 09:32   #28
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Sinds wanneer is islam een ras ? Sinds wanneer is islam een mens van vlees en bloed ? En sinds wanneer mag een ideologie niet meer (zogenaamd uit respect) bekritiseert worden ?
Racisme tegenover godsdiensten bestaat ook, doe niet zo stom.

Oud 2 september 2007, 09:36   #29
Bolsjewiek
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
En wie wil weten wat de adhaan is. Bewonder of beter beluister deze verrijking in dit filmpje eens. Dit is Nederland en ook uw toekomst tenzij men wakker gaat worden.

An-Nasr-moskee v/h Mathenesserkerk
http://www.youtube.com/watch?v=YEWrlq0s8YI
Wat si het probleem hier?
Ik zie een moskee in Rotterdam, en wat dan nog?

Oud 2 september 2007, 09:37   #30
smiley

Standaard

Citaat:
Ik zie aan mijn uitspraak niets stom. Eerder aan de uwe en aan al die zogenaamde intellectuelen die aan alles het woordje racist zijn beginnen plakken en niet toevallig sinds men met de 'verrijking' te maken kreeg.

De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst.

Bij ons heeft de islam zulke macht nog niet, maar hij beschikt wel over een huurlingenvoorhoede die alvast de repressie tegen islamkritiek organizeert

Koenraad Elst
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html

Laatst gewijzigd door smiley : 2 september 2007 om 09:38.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 09:40   #31
smiley

Standaard

Citaat:
Wat si het probleem hier?
Ik zie een moskee in Rotterdam, en wat dan nog?
Correctie, je ziet en hoort een moskee.
Oud 2 september 2007, 11:43   #32
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Racisme tegenover communisten ook?
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 12:18   #33
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Racisme tegenover communisten ook?
Laat je niet misleiden, Slobodan, door de geveinsde naam en vlag.

Taqiyya
Oud 2 september 2007, 12:20   #34
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Volgens jou is er dus geen enkel probleem met de opmars van de islam in Europa?
Opmars?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 12:23   #35
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Opmars?
Dat staat er idd.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2007, 13:28   #36
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Oké. Just checking.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 14:00   #37
HagarBrussel
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Iik merk dat vele extyreemrechtse elementen hier beweren dat ze Europa willen redden van de "islamisering". Dat vereist een internationale islamitische samenzwering, waar ze ook nog vaak in geloven.
Ze zeggen dat die samenzwering als doel heeft ons te vernietigen en de Sharia hier op te leggen.
Nu, dit idee is absoluut niet nieuw. Het idee van een internationale joodse samenzwering was er al in de tijd van de laatste Russische tsaren.
De Protocollen van de Wijzen van Sion werden zodanig uit hun context getrokken dat extreemrechts kon beweren dat de joden de wereld wilden veroveren. Er werd later geloofd dat de Russiche Revolutie ontketend was door joden, met massaslachtingen door tsaristische troepen als gevolg.
dolfie speelde in de jaren '30 handig in op dit idee om de joden de schuld te geven van de teloorgang van Duitsland.

Nu weten de racisten dat ze geen grond meer hebben om de joden zwart te maken (hoewel het Israelische zionisme een aanleiding zou kunnen zijn), dus keren ze zich tegen de moslims. Ze gebruiken incidenten, begaan door extreemrechtse moslims, om de islam zwart te maken.
Een gigantische paranoia en een geweldig gevoel voor veralgemening zijn hun wapens.
We weten allen wat een onzin de nazi's verkochten.
Waarom zouden we dan in de val van het anti-islamitisme trappen?
Verdedig u, en vertrouw op het gezond verstand!!!
Het verschil met de situatie van vandaag is dat de joden goed geïntegreerd waren in de Europese maatschappijen.
HagarBrussel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 17:51   #38
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
En wanneer is de "leugen van de joodse samenzwering" dan ontstaan?
De moderne versie van de "Joodse samenzwering" is onstaan als een terechte reactie tegen de officiële versie van de Holocaust, instrument ten dienste van Israël:
"Er was eens een tijd dat intellectuelen die van mening verschilden, robuuste politieke categorieën gebruikten als 'macht' en 'belangen' aan de ene kant en 'ideologie' aan de andere. Vandaag de dag is alleen de oppervlakkige, gedepolitiseerde taal van 'bezorgdheid' en 'geheugen' overgebleven [...] het geheugen van ofwel de herinnering aan de Holocaust [is] een ideologische constructie van de gevestigde belangen", schrijft Finkelstein in zijn inleiding.

"Samenzwering" is dus een vies woord, omdat het niet past in het plaatje van de liberale democratie en haar fabeltjes van "open maatschappij", "transparant bestuur", enz. Toch zijn er tal van samenzweringen in werkelijkheid!

Citaat:
Terwijl je de islam verdedigt, hak je wel in op het jodendom, en erger nog : op de joden. Waarom?
Onterechte beschuldigingen moeten gewoon worden weerlegd. Het Westen is blind en hypocriet. Het kent alleen maar de selectieve verontwaardiging ten dienste van "USraël".
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 17:53   #39
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het "grappige" is dat Hitlers internationale samenzwering op meer waarheid berust dan de islamitische samenzwering. Want in Hitlers tijd bestonden er ook al zionisten.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 18:47   #40
evilbu

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Toch zijn er tal van samenzweringen in werkelijkheid!
Citaat:
De Joden zien over het algemeen heil in "open" samenlevingen, omdat hen dat "onzichtbaar" maakt te midden van de vele andere minderheden.
Dat vind ik toch moeilijk te geloven, als je ziet hoe sommige joden kleden denk ik niet dat ze "onzichtbaar" willen zijn.
Maar komaan, geloof jij dat nu werkelijk. Geloof jij werkelijk dat elke jood in Europa elke avond plannetjes op het net zit te smeden met de rest en met Israel om de hele economie en politiek naar zijn hand te zetten?

Citaat:
Het Westen is blind en hypocriet. Het kent alleen maar de selectieve verontwaardiging ten dienste van "USraël".
Misschien, maar ik merk ook selectieve verontwaardiging in jouw posts.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be