![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
| Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie Raf? | |||
| 1 |
|
20 | 24,39% |
| 2 |
|
1 | 1,22% |
| 3 |
|
2 | 2,44% |
| 4 |
|
1 | 1,22% |
| 5 |
|
2 | 2,44% |
| 6 |
|
1 | 1,22% |
| 7 |
|
3 | 3,66% |
| 7.5 |
|
3 | 3,66% |
| 8 |
|
8 | 9,76% |
| 8.5 |
|
3 | 3,66% |
| 9 |
|
10 | 12,20% |
| 9.5 |
|
6 | 7,32% |
| 10 |
|
22 | 26,83% |
| Aantal stemmers: 82. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wou je ook ergens naartoe met al dit geleuter? Je zielige pogingen om homoseksualiteit als "abnormaal" voor te stellen, pakken bij mij geen verf. Dat zou ondertussen toch voldoende duidelijk moeten zijn...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 2 september 2007 om 16:44. |
|
|
|
|
|
#342 |
|
Banneling
|
Hoe zou u het moreel verwerpelijke, geldverslindende parasiterend sociaal profitariaat aanpakken ?
|
|
|
|
|
|
#343 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. Paulus deze posting kan nog net door de beugel, maar weet dat ik verdere homohaat vanwege u zal wissen. Mvg Pluche Laatst gewijzigd door Pluche : 2 september 2007 om 17:17. |
|
|
|
|
|
|
#344 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom vind je het nodig om je seksuele voorkeur te laten blijken in je avatar.
Paulus. |
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Anyway, een stap in de goede richting zou misschien zijn om de afstand tussen de hoogste uitkeringen en de laagste lonen voelbaar groter te maken, want het is inderdaad allesbehalve motiverend om te moeten werken voor een hongerloontje dat lager ligt dan een inkomensvervangende uitkering. Eerlijk gezegd: als ik in dat geval zou zijn, nam ik zo'n job ook niet aan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#346 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, dat is niet zo, en dat weet jij best.
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Raf.
|
|
|
|
|
|
#348 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. Knip, De achterliggende homohaat in je posting is zo af te leiden, gelieve iets verdraagzamer te zijn tegenover Raf! Dat is dan jouw persoonlijke interpretatie van de posting. Ik zeg en schrijf geen homohaat te koesteren. Maar ik geloof evenmin dat de avatar van Raf geen uiting is van zijn seksuele voorkeur. En wees maar zeker dat ik daarin niet alleen ben. Ik zie niet in waarom dat niet gezegd zou mogen zijn, noch waarom dit als homohaat zou kunnen geïnterpreteerd worden. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 september 2007 om 17:26. |
|
|
|
|
|
|
#349 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
*knip*
Deze homohaat kan echt niet door de beugel Paulus, en daarbij als je dit topic goed las had je gezien dat Raf geen kinderwens heeft! Dit is geen homohaat maar een gefundeerde uitleg waarom ik homosekualiteit minderwaardig vindt aan heteroseksualieteit. Het feit of Raf al dan niet een kinderwens zou hebben, staat daar totaal los van. Hoe kan een gefundeerde mening nu verboden zijn? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 2 september 2007 om 17:28. |
|
|
|
|
|
#350 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind uw kinderlijke dt-fouten minderwaardig, Paulus.
|
|
|
|
|
|
#351 | |
|
Banneling
|
Citaat:
maak u niet dik ik vraag naar objectieve gegevens: cijfermateriaal. daarvoor hoef je niet te beginnen schelden. ik onthou dat je niet weet waar je over spreekt. en dat je graag scheldt. |
|
|
|
|
|
|
#352 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#353 |
|
Banneling
|
het loopt hier uit te hand.
Was te denken, niet? Zonde. Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 september 2007 om 17:42. |
|
|
|
|
|
#354 | |
|
Banneling
|
Citaat:
zou je het nog eens kunnen posten aub? Laatst gewijzigd door Trajanu$ : 2 september 2007 om 17:39. |
|
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
|
#356 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind niet dat homoseksualiteit "abnormaal" is. Het is me een raadsel welk cijfermateriaal je die mening wil zien ondersteunen...
|
|
|
|
|
|
#357 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Moet een mening dan "gestaafd" worden om acceptabel te zijn? Ik vind Duits een afschuwelijke kille taal, maar ik zou begot niet weten met welk cijfermateriaal is zoiets zou moeten "staven". Voel je vrij om wat dat betreft een tipje van de sluier op te lichten...
|
|
|
|
|
#358 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik stel u gewoon een vraag. |
|
|
|
|
|
|
#359 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het gaat niet over duits, nog over andere subjectieve zaken. het gaat over de mathematische betekenis van abnormaliteit, namelijk die gelinkt aan de gauscurve. Ik herhaal dus mijn vraag: vindt u homoseksualiteit abnormaal en kunt u dit staven adhv cijfermateriaal. en gelieve niet langer rond de pot te draaien of mij te beledigen. dank u |
|
|
|
|
|
|
#360 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En ik heb uw vraag beantwoord. Dat het antwoord u niet bevalt, is niet echt iets waar ik van moet wakker liggen, nietwaar?
|
|
|