![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
| Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie Raf? | |||
| 1 |
|
20 | 24,39% |
| 2 |
|
1 | 1,22% |
| 3 |
|
2 | 2,44% |
| 4 |
|
1 | 1,22% |
| 5 |
|
2 | 2,44% |
| 6 |
|
1 | 1,22% |
| 7 |
|
3 | 3,66% |
| 7.5 |
|
3 | 3,66% |
| 8 |
|
8 | 9,76% |
| 8.5 |
|
3 | 3,66% |
| 9 |
|
10 | 12,20% |
| 9.5 |
|
6 | 7,32% |
| 10 |
|
22 | 26,83% |
| Aantal stemmers: 82. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#621 |
|
Staatssecretaris
|
LOL, maar ik denk wel dat hij niet veel 10en gaat krijgen, hij was uitstekend begonnen maar zondag is alles in de soep gedraaid.
Laatst gewijzigd door Pluche : 4 september 2007 om 21:11. |
|
|
|
|
|
#622 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
|
#623 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoezo? Wat was er zondag?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#624 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sterker nog: ik kan nu al voorspellen wie de laagste scores gaat uitdelen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#625 | |
|
|
Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
|
#626 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet in het openbaar hé, dan is de lol eraf.
|
|
|
|
|
#627 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#628 |
|
Staatssecretaris
|
Toen begon het zwaar offtopic te gaan.
bv: wat is er nu relevant in een sessie dat je vindt dat je geen partijen voor de rechter mag halen als een individu iets verkeerd doet. Dat heeft toch niets te maken met de PERSOON Raf. Zo een onderwerp had maar 2 postings nodig gehad. Trojanu$ begon en jij antwoordde daar had het bij moeten blijven. |
|
|
|
|
|
#629 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#630 |
|
Staatssecretaris
|
Ja en neen Pietje
neen omdat er een paar mensen de mafketel komen uithangen en ja omdat Raf belang hecht aan die mafketels door altijd op hun postings in te gaan. |
|
|
|
|
|
#631 |
|
Staatssecretaris
|
Ik heb de laatse dagen toch niets meer verwijderd bbp?!
|
|
|
|
|
|
#632 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#633 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#634 |
|
|
Wrm kom je eigenlijk niet naar de forummeeting?
|
|
|
|
|
#635 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#636 |
|
Banneling
|
wanneer mag er gestemd worden?
|
|
|
|
|
|
#637 |
|
|
Morgen op 18.00u, mooi in de rij wachten aub, en geen tentjes opzetten!
|
|
|
|
|
#638 |
|
Banneling
|
moet iemand die geflest is blijven zitten? Of zijn we er toch ook vanaf?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 september 2007 om 22:22. |
|
|
|
|
|
#639 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er is geen standpunt. Vanuit abstract oogpunt treed je mij bij, maar dan maak je plots een bocht van 90 graden, zonder enige uitleg of verklaring (= geen standpunt) om toch maar niet te moeten toegeven dat je vindt dat de PS SPA had veroordeeld moeten worden. Ik voel mij precies als een leraar in het kleuteronderwijs |
|
|
|
|
|
|
#640 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kan iemand wat meer uitleg geven ivm het geven van punten?
Van mij krijgt hij alvast een 10 en een bloemetje. Nooit zoveel forumlol gehad als met Raf. Paulus. |
|
|
|