Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 september 2007, 21:31   #381
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Heb jij dan een grond om te besluiten dat de meeste homo's op dit forum hun geaardheid niet laten blijken in hun avatar?

En homoseksualiteit is inderdaad een afwijkende vorm van seksualiteit. Ze kan nooit leiden tot procreatie van de soort en dat is nu precies de reden waarom de soort met seksualiteit is uitgerust.

Paulus.
Hoe zal ik dit beleefd zeggen?

...

Moeilijk...

...

(Kom, even doorbijten.)

...

Op je eerste vraagje, beste Paulus, ga ik niet antwoorden. De reden is dat het omkeren van de bewijslast waarschijnlijk je oudste, doorzichtigste en meest afgezaagde truukje is op dit forum. De laatste keer dat ik het je heb zien gebruiken was als ik mij goed herinner in verband met een racistische hond. Laat ons niet tot dat niveau afdalen, het is zo al erg genoeg.

Over je ouverture tot een nieuwe "discussie" over de bloemetjes en de bijtjes kan ik kort zijn. Als je een potje wilt bakkeleien over Darwinisme, natuurlijke selectie en genetica, kom dan maar op. Maar zorg er wel voor dat je een beetje voorbereid bent, anders is de lol er snel af. Zo kan bijvoorbeeld elke basiswerkje over deze materie je leren dat "de procreatie van de soort" geenszins een selectiecriterium is voor levende wezens. Als je te lui bent om dat soort basiskennis op te doen, dan raad ik je aan om je niet verder belachelijk te maken.
Oud 4 september 2007, 21:33   #382
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
Heeft hij dan nog geen antwoord gegeven mss, dat je na 19 pagina's er nog blijft over drammen?
of duurt die 1ne vraag mss zo lang?
Antwoorden genoeg, maar niet op de vraag. De thread had beter "waarom homoseksuelen krampachtig de reden van hun avatar verzwijgen" geheten.

Of weet jij het antwoord op de vraag misschien?

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=110

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=128

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=161

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 4 september 2007 om 21:33.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2007, 21:34   #383
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Hoe zal ik dit beleefd zeggen?

...

Moeilijk...

...

(Kom, even doorbijten.)

...

Op je eerste vraagje, beste Paulus, ga ik niet antwoorden. De reden is dat het omkeren van de bewijslast waarschijnlijk je oudste, doorzichtigste en meest afgezaagde truukje is op dit forum. De laatste keer dat ik het je heb zien gebruiken was als ik mij goed herinner in verband met een racistische hond. Laat ons niet tot dat niveau afdalen, het is zo al erg genoeg.

Over je ouverture tot een nieuwe "discussie" over de bloemetjes en de bijtjes kan ik kort zijn. Als je een potje wilt bakkeleien over Darwinisme, natuurlijke selectie en genetica, kom dan maar op. Maar zorg er wel voor dat je een beetje voorbereid bent, anders is de lol er snel af. Zo kan bijvoorbeeld elke basiswerkje over deze materie je leren dat "de procreatie van de soort" geenszins een selectiecriterium is voor levende wezens. Als je te lui bent om dat soort basiskennis op te doen, dan raad ik je aan om je niet verder belachelijk te maken.
Parels voor de zwijnen, Doki
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2007, 21:34   #384
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
nu niet de heilige uithangen eh Paulus. Je vraagt wel meer dan dat.

Jij hebt een vogel in je avatar staan. Vragen wij waarom jij daar een duif etaleert?
Nee toch?
Als mijn 4-jarig buurjongetje hier op de schoot springt om op de "pompjoeter" te komen spelen heb ik minder poblemen met een duif op het scherm dan met de avatars van sommigen hier.

Je geaardheid doet op dit forum niet terzake, mij ontgaat dan ook volkomen waar die overdreven geldingsdrang vandaan komt. De foto's waar ik op doel horen thuis op het forum van de voor mijn part grootste overkoepelende holebivereniging die je kan vinden maar niet hier. Geloof me dat ik de pro-homostandpunten van de betrokkenen echt wel kan doorhebben zonder op 2 testosteronsmoelen te kijken die mekaars bek uitlikken.

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2007, 21:44   #385
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
De reden is dat je geen enkele grond hebt, precies datgene wat je een ander verwijt.

Citaat:
Daarmee weerleg je mijn gefundeerde mening niet.

Homoseksualiteit is inderdaad een afwijkende vorm van seksualiteit. Ze kan nooit leiden tot procreatie van de soort en dat is nu precies de reden waarom de soort met seksualiteit is uitgerust.

Paulus.
Oud 4 september 2007, 21:46   #386
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorman Bekijk bericht
Als mijn 4-jarig buurjongetje hier op de schoot springt om op de "pompjoeter" te komen spelen heb ik minder poblemen met een duif op het scherm dan met de avatars van sommigen hier.

Je geaardheid doet op dit forum niet terzake, mij ontgaat dan ook volkomen waar die overdreven geldingsdrang vandaan komt. De foto's waar ik op doel horen thuis op het forum van de voor mijn part grootste overkoepelende holebivereniging die je kan vinden maar niet hier. Geloof me dat ik de pro-homostandpunten van de betrokkenen echt wel kan doorhebben zonder op 2 testosteronsmoelen te kijken die mekaars bek uitlikken.

Noorman
Klik
Oud 4 september 2007, 21:49   #387
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Homoseksualiteit is inderdaad een afwijkende vorm van seksualiteit.
Paulus.
And here we go again and again and again and again .

Zolang de hier aanwezige homofoben niet HET antwoord krijgen dat ze voor zichzelf hebben uitgemaakt dat ze zouden moeten krijgen, zal deze "paardemolen" voortdraaien.
Wat een bende zielige azijnpissers
Oud 4 september 2007, 21:54   #388
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
And here we go again and again and again and again .

Zolang de hier aanwezige homofoben niet HET antwoord krijgen dat ze voor zichzelf hebben uitgemaakt dat ze zouden moeten krijgen, zal deze "paardemolen" voortdraaien.
Wat een bende zielige azijnpissers
Je citeert me onvolledig. Ik zei er ook bij waarom ik dat vind. Het staat je vrij dat te weerleggen.

Maar je houdt het liever bij verwijten.

Erg gemakkelijk natuurlijk.

Maar kom, daar gaat het hier nu niet over. Het ging over de avatars.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 4 september 2007 om 22:03.
Oud 4 september 2007, 22:06   #389
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De reden is dat je geen enkele grond hebt, precies datgene wat je een ander verwijt.

Daarmee weerleg je mijn gefundeerde mening niet.

Homoseksualiteit is inderdaad een afwijkende vorm van seksualiteit. Ze kan nooit leiden tot procreatie van de soort en dat is nu precies de reden waarom de soort met seksualiteit is uitgerust.

Paulus.
Een hetero 'zogezegd niet gelovig' die steeds topics opzoekt waar het over homo's gaat en er zich te pletter posts, lijkt mij een uiterst ziekelijk gedrag te zijn.
Oud 4 september 2007, 22:17   #390
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
Een hetero 'zogezegd niet gelovig' die steeds topics opzoekt waar het over homo's gaat en er zich te pletter posts, lijkt mij een uiterst ziekelijk gedrag te zijn.
'Niet gelovig', heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd geen religieuse strekking aan te hangen. Maar soit, daar gaat het nu niet over.

En een mens die zijn geaardheid brutaal etaleert, zonder te willen zeggen wat hem daartoe drijft, lijkt mij ook niet al te gezond. En op dit forum zijn dat vooral homoseksuelen.

De reden waarom ik het leuk vind om te posten op "homothreads" is omdat tot nog toe niemand mijn stelling heeft kunnen weerleggen, dat homosekualiteit inderdaad een afwijkende vorm van sekualiteit is. Minderwaardig zelfs, omdat ze minder functioneel is.

De homoseksuele mens echter, beschouw ik als evenwaardig. Alleen zijn seksualiteit niet. Net zoals ik een blinde ook als evenwaardige mens beschouw, maar niet zijn manier van zien.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 4 september 2007 om 22:18.
Oud 4 september 2007, 22:20   #391
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De reden waarom ik het leuk vind om te posten op "homothreads" is omdat tot nog toe niemand mijn stelling heeft kunnen weerleggen, dat homosekualiteit inderdaad een afwijkende vorm van sekualiteit is. Minderwaardig zelfs, omdat ze minder functioneel is.
Paulus.
Baarlijke onzin, gekoppeld aan een steeds wederkerend scheldproza ("minderwaardig") hoeft niet weerlegd te worden.
Oud 4 september 2007, 22:29   #392
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Baarlijke onzin, gekoppeld aan een steeds wederkerend scheldproza ("minderwaardig") hoeft niet weerlegd te worden.
Volgens mij ben jij de enige die aan het schelden is.

En ja, minder functioneel is minderwaardig. Dat is geen scheldproza, dat is de realiteit.

Ga maar eens naar een winkel om een GSM of zo. Waarin zit het verschil in prijs? In de opties toch?
Hetzelfde voor mensen. Waarom verdient een kok meer dan een keukenhulp, een officier meer dan een soldaat een directeur meer dan een arbeider.....? Omdat hij meer kan.

Je ziet; hoe meer functies, hoe meer waarde er wordt aan toegekend.

Voor scheldproza's lees je best je eigen postings. Vooral deze naar mij gericht.

Maar nogmaals, daar gaat het hier niet over. Het gaat over de reden waarom bepaalde mensen persé hun seksuele voorkeur als uitstalraam willen gebruiken.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 4 september 2007 om 22:38.
Oud 4 september 2007, 22:34   #393
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarde en functionaliteit, zijn recht evenredig aan elkaar.
Ach, ik heb vandaag al genoeg onzin gelezen, dit kan er nog bij.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2007, 22:37   #394
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Ach, ik heb vandaag al genoeg onzin gelezen, dit kan er nog bij.
Je hebt gelijk. Dit verwoordt niet goed wat ik wil zeggen. Ik haal het eruit.

Paulus.
Oud 4 september 2007, 22:41   #395
Desiderius
Minister-President

Desiderius's schermafbeelding

Standaard

Excuseer me mijn luiheid, maar ik heb niet veel zin om door een hele berg homofobe troep en oeverloos welles-nietes geleuter op zoek te gaan naar het antwoord op de vraag 'Waarom willen homoseksuelen zo opvallen?'

D�*t zou ik eigenlijk ook wel eens willen weten. Ik tel best wel wat homo's in m'n vriendenkring, maar die liepen daar nooit zo mee te koop. Ik zie persoonlijk overigens ook niet echt in wat nou precies zo opzienbarend is aan het homoseksueel-zijn. Mis ik iets of zo?

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2007, 22:42   #396
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Paulus, waarom wil je zo hard je gelijk halen?
Kick je daar op?
Oud 4 september 2007, 22:45   #397
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Paulus, waarom wil je zo hard je gelijk halen?
Kick je daar op?
Men kan geen gelijk halen. Men kan het ook niet krijgen zoals sommigen denken.

Je hebt het of je hebt het niet.

Paulus.
Oud 4 september 2007, 22:47   #398
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Excuseer me mijn luiheid, maar ik heb niet veel zin om door een hele berg homofobe troep en oeverloos welles-nietes geleuter op zoek te gaan naar het antwoord op de vraag 'Waarom willen homoseksuelen zo opvallen?'

D�*t zou ik eigenlijk ook wel eens willen weten. Ik tel best wel wat homo's in m'n vriendenkring, maar die liepen daar nooit zo mee te koop. Ik zie persoonlijk overigens ook niet echt in wat nou precies zo opzienbarend is aan het homoseksueel-zijn. Mis ik iets of zo?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=220

Vriendelijk aangeboden.

Paulus.
Oud 4 september 2007, 22:52   #399
Duvelke

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorman Bekijk bericht

Noorman
je kan avatars uitschakelen bij je gebruikersinstellingen.

lang leve de mogelijkheden van het forum?
Oud 4 september 2007, 22:52   #400
Duvelke

Standaard

Citaat:
Men kan geen gelijk halen. Men kan het ook niet krijgen zoals sommigen denken.

Je hebt het of je hebt het niet.

Paulus.
Dus u meent dat u gelijk hebt?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be