![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
... Moeilijk... ... (Kom, even doorbijten.) ... Op je eerste vraagje, beste Paulus, ga ik niet antwoorden. De reden is dat het omkeren van de bewijslast waarschijnlijk je oudste, doorzichtigste en meest afgezaagde truukje is op dit forum. De laatste keer dat ik het je heb zien gebruiken was als ik mij goed herinner in verband met een racistische hond. Laat ons niet tot dat niveau afdalen, het is zo al erg genoeg. Over je ouverture tot een nieuwe "discussie" over de bloemetjes en de bijtjes kan ik kort zijn. Als je een potje wilt bakkeleien over Darwinisme, natuurlijke selectie en genetica, kom dan maar op. Maar zorg er wel voor dat je een beetje voorbereid bent, anders is de lol er snel af. Zo kan bijvoorbeeld elke basiswerkje over deze materie je leren dat "de procreatie van de soort" geenszins een selectiecriterium is voor levende wezens. Als je te lui bent om dat soort basiskennis op te doen, dan raad ik je aan om je niet verder belachelijk te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of weet jij het antwoord op de vraag misschien? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=110 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=128 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=161 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 september 2007 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#384 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je geaardheid doet op dit forum niet terzake, mij ontgaat dan ook volkomen waar die overdreven geldingsdrang vandaan komt. De foto's waar ik op doel horen thuis op het forum van de voor mijn part grootste overkoepelende holebivereniging die je kan vinden maar niet hier. Geloof me dat ik de pro-homostandpunten van de betrokkenen echt wel kan doorhebben zonder op 2 testosteronsmoelen te kijken die mekaars bek uitlikken. Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Homoseksualiteit is inderdaad een afwijkende vorm van seksualiteit. Ze kan nooit leiden tot procreatie van de soort en dat is nu precies de reden waarom de soort met seksualiteit is uitgerust. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zolang de hier aanwezige homofoben niet HET antwoord krijgen dat ze voor zichzelf hebben uitgemaakt dat ze zouden moeten krijgen, zal deze "paardemolen" voortdraaien. Wat een bende zielige azijnpissers ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je houdt het liever bij verwijten. Erg gemakkelijk natuurlijk. Maar kom, daar gaat het hier nu niet over. Het ging over de avatars. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 september 2007 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een mens die zijn geaardheid brutaal etaleert, zonder te willen zeggen wat hem daartoe drijft, lijkt mij ook niet al te gezond. En op dit forum zijn dat vooral homoseksuelen. De reden waarom ik het leuk vind om te posten op "homothreads" is omdat tot nog toe niemand mijn stelling heeft kunnen weerleggen, dat homosekualiteit inderdaad een afwijkende vorm van sekualiteit is. Minderwaardig zelfs, omdat ze minder functioneel is. De homoseksuele mens echter, beschouw ik als evenwaardig. Alleen zijn seksualiteit niet. Net zoals ik een blinde ook als evenwaardige mens beschouw, maar niet zijn manier van zien. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 september 2007 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, minder functioneel is minderwaardig. Dat is geen scheldproza, dat is de realiteit. Ga maar eens naar een winkel om een GSM of zo. Waarin zit het verschil in prijs? In de opties toch? Hetzelfde voor mensen. Waarom verdient een kok meer dan een keukenhulp, een officier meer dan een soldaat een directeur meer dan een arbeider.....? Omdat hij meer kan. Je ziet; hoe meer functies, hoe meer waarde er wordt aan toegekend. Voor scheldproza's lees je best je eigen postings. Vooral deze naar mij gericht. Maar nogmaals, daar gaat het hier niet over. Het gaat over de reden waarom bepaalde mensen persé hun seksuele voorkeur als uitstalraam willen gebruiken. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 september 2007 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, ik heb vandaag al genoeg onzin gelezen, dit kan er nog bij.
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Minister-President
|
![]() Excuseer me mijn luiheid, maar ik heb niet veel zin om door een hele berg homofobe troep en oeverloos welles-nietes geleuter op zoek te gaan naar het antwoord op de vraag 'Waarom willen homoseksuelen zo opvallen?'
D�*t zou ik eigenlijk ook wel eens willen weten. Ik tel best wel wat homo's in m'n vriendenkring, maar die liepen daar nooit zo mee te koop. Ik zie persoonlijk overigens ook niet echt in wat nou precies zo opzienbarend is aan het homoseksueel-zijn. Mis ik iets of zo?
![]() |
#396 |
|
![]() Paulus, waarom wil je zo hard je gelijk halen?
Kick je daar op? ![]()
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vriendelijk aangeboden. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
|
![]() Citaat:
lang leve de mogelijkheden van het forum? ![]()
![]() |
![]() |
#400 |
|
![]() Dus u meent dat u gelijk hebt?