![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Op een ander forum heb ik een merkwaardig animatiefilmpje gevonden. Dat filmpje illustreert wat sommige Britten denken over de vluchtelingenproblematiek. Je herkent ongetwijfeld de Pet Shop boys hit "Go West".
http://www.hsite.co.uk/edy/docs/asylum.swf (ik neem het filmpje anderzijds niet te au serieux, vandaar dat ik het onder Koetjes en Kalfjes plaats)
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder iets te zeggen over de inhoudelijke boodschap: wel leuk gemaakt.
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien wel mooi gemaakt, maar ik vind ook de inhoud maar niks. Dit is wel een heel verkeerd beeld dat er wordt gegeven van de vluchtelingen.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pakkend, en zonder de inhoud te beoordelen, een goed gebruik van bandbreedte.
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ze hebben het over de "U.K.". Maar de Ierse republiek maakt géén deel uit van het Verenigd Koninkrijk. Het is een onafhankelijke staat. Ook bedekt hun Britse vlag (Union Jack of hoe heet dat) OOK de Ierse republiek! Ze kunnen eventueel wel spreken over de Britse eilanden en er ook de Ierse vlag aan toevoegen. Maar ik weet niet hoeveel "nieuwkomers" er in Ierland zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat van die kameel vind ik wel grof, maar als zo'n allochtoon een huwelijkspartner uit Marrokko haalt, is dat volgens mij geen huwelijk uit liefde. Maar het is wel grof. Allez, ik denk dat het naar huwelijksmigratie verwijst. Die hartjes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() tjah dit filmpje is ... grappig. de idee dat mensen dit menen en zo'n slecht beeld hebben van inwijkelingen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heeeeeeeeeeel weinig, ik zag een tijd terug nog een docu over Ierland en negers. Er zijn sommige Ierse knakkers die in het echt nog nooit een neger hebben gezien (misschien een idee voor de lokale circussen ![]()
![]() |
![]() |
#9 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Whahahaha idd... Zullen trouwens nog genoeg negers zijn in die nog nooit een blanke hebben gezien. Vraag me af wat ze zouden doen??? - Koken in een grote pot - Doodknuppelen voor me huid ![]() - Vereren als een God - Mij hardhandig onderzoeken met naalden en kapmessen ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||