![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die manenblussers... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Voel mij niet zo echt aangesproken. 'k woon hier wel, niet geboren en getogen, verre van, wel toevallig uit een regio waar niemand zo stom is maantjes te blussen, en waar het leven iets eenvoudiger is, de zeegeur, de droogvis, de barronnie, veel zwijntjes.
'k Probeer mij ondertussen wel al een tiental jaren te integreren. Als sociaal mens lukt mij dat ooit wel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Allez, de vernieuwde Radio1 is alweer een dagje ouder en het begint me nu stilaan duidelijk te worden waarom ik me steeds meer begin te ergeren. Ik zit 's ochtends voortdurend met de afstandsbediening in de hand aan de ontbijttafel; telkens dat gejank en gejengel van die 'jeugdiger muziekkeuze' tussen de stukjes informatie. Niet te doen... De ochtendlijke rust is kompleet naar de haaien. Idem dito voor de avondprogrammatie; in de auto voortdurend volume luider en stiller...
De lol is er voor mij af. Voortaan een ceedeetje bij de ochtendlijke krant; de rest op podcast in de auto of via 'net gemist' op de website van Radio 1. Dank u wel, VRT.
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() andere radiozender opzetten?
topradio ofzo? of studio brussel? naar die twee luister ik altijd . die zijn best ok.
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Studio Brussel godbeterd.... nondenonde. Als ge me rap in de psychiatrie wilt, dan...
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Radio een is nooit goed geweest.
In Gent luister ik naar 107.7 fm, een goeie zender met een mix van metal en rock. Thuis luister ik naar Franse zenders.
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bravo VRT, Radio 1 is nu officieel vermassacreerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Radio 1, Studio Brussel, Klara en Classic 21 (RTBF). ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() kzalt nooit meer doen
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Hoe heet die zender?
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() ![]() Hier iemand, die een kwartier naar onze nieuws- en informatiezender geluisterd heeft... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik luister al jaren niet meer naar de nationale zenders. Teveel reclame, teveel interviews met hun eigen personeel, te weinig variatie in de programmatie naar mijn smaak. Zelfde geldt voor de grote commerciële stations. Geef mij maar de lokale zenders. Laatst gewijzigd door Johan217 : 5 september 2007 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaag was het tussen 6 en 9 uur weer bijzonder aangenaam en boeiend... Op het steekincident in Gent had men meerdere journalisten ter plaatse gezet (onderzoeksjournalisten als het ware ![]() Volgens mij is Radio1 bij Het Laatste Nieuws in de leerschool gegaan... Verder werden de krantencommentaren zeer verhelderend verwoord... en was het weerpraatje met onze Frank echt op zijn Fata Morgana's... Dus klasse.. ![]() Het 'debat' over de splitsing van België was ook echt groots... Mark Eyskens en Vic Anciaux, twee oude knarren die vroeger de grootste politieke vijanden waren, kwamen 'debatteren'... Het was echt woord en woord (aai en papegaai).. Ongelooflijk hoe ze elkander gelijk gaven... ![]() Radio1..; Het Laatste Nieuws in de radiowereld... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() 't Zal zeker niet eenvoudig zijn. Inkomsten uit de weinige (lokale) adverteerders, hier en daar een evenement, samenwerking met platenmaatschappijen en concertorganisatoren, en voor de rest beroep doen op vrijwillige medewerkers. Ik hoop in ieder geval dat ze het kunnen volhouden, net zoals de andere lokale zenders!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Na James brown ( dat was rond 07.20) dacht ik dat ze eindelijk eens wat nieuws gingen geven maar nee hoor... volgende liedje... reklame, kort nieuws, weerpraatje, kranten bespreken en het circus was om 07.38 weer vertrokken. Het debat was na 8 uur en dat heb ik niet gehoord. Zo te zien heb ik niet veel gemist ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Onze weerman, Frank, heeft zich al perfect aangepast aan het kleuterprogramma, 'de ochtend'...
'een opklaringske' ![]() 'zonnestraaltje' ![]() En dan die begroeting... ![]() Tjonje, tjonge... Rudy zal zich weer geamuseerd hebben... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 6 september 2007 om 08:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() ik wacht met spanning op een tsunamieke
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |