Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2007, 08:11   #661
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Draai draai draai Raf

kronkel kronkel kronkel

Paulus.

Je krijgt van hetzelfde laken een pak, en nog begrijp je het niet.
Oud 8 september 2007, 08:17   #662
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Wel Paulus?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Laat ik nog één poging wagen. We zullen het stap voor stap aanpakken...

Begrijp je dat er een verschil is tussen het waarneembare feit dat een afbeelding homo-erotisch getint is en de intentie van een forumgebruiker om die afbeelding als avatar te gebruiken?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 08:46   #663
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Wel Paulus?
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Laat ik nog één poging wagen. We zullen het stap voor stap aanpakken...

Begrijp je dat er een verschil is tussen het waarneembare feit dat een afbeelding homo-erotisch getint is en de intentie van een forumgebruiker om die afbeelding als avatar te gebruiken?
Dat heb ik verschillende keren aangetoond dat verschil maar al te goed te kennen en ook te maken. Maar je bent er nooit willen op in gaan. Doe dus niet alsof je met iets nieuws afkomt.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=485

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=495

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=587

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=599

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 08:51   #664
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Denk maar dat ik het niet begrijp. Ik heb geen zin in een semantische discussie.

Je kon honderd postings geleden al toegegeven hebben dat je avatar inderdaad homo-erotisch getint was, maar dat heb je bewust niet gedaan.

Nu verstop je je achter het feit of dat wel je bedoeling zou geweest zijn of niet. Omdat je niet anders kan. Want je hebt zelf een uitspraak gedaan over de avatar van Mitgard, die je voor je eigen avatar net zo goed geld, maar die je altijd ontkend hebt tot nog toe. Die twee citaten bewijzen dat.

Ik begrijp je semantisch gekronkel, maar de meeste mensen hier kunnen weldegelijk lezen hoor Raf.

Paulus.
T'is een homo, Paulus.

Natuurlijk is die foto voor hem niet erotisch, maar ... liefde . Ergens wekt dat medelijden op. Als _dat_ zijn definitie van liefde is... Een mens zou bijna denken dat dat soort mensen het nooit hebben gehad.

Dit is wat ik versta onder een liefde-volle avatar.
Maarja... zoals ik eerder zei... t'is een homo

EDIT: een "forum-homo" is de juiste nomenclatuur. Gelukkig weet ik dat er de door-de-dagse homo veel minder vulgair is.

Laatst gewijzigd door Raven : 8 september 2007 om 08:53.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 08:59   #665
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat heb ik verschillende keren aangetoond dat verschil maar al te goed te kennen en ook te maken. Maar je bent er nooit willen op in gaan. Doe dus niet alsof je met iets nieuws afkomt.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=485

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=495

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=587

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=599

Paulus.
Bon. Uit dit antwoord kan ik alvast afleiden dat je dat verschil helemaal niet begrepen hebt. Je verwijst immers naar citaten waar het over "geaardheid" gaat. Mijn vraag was of je het verschil begrijpt tussen het waarneembare feit dat een afbeelding homo-erotisch getint is en de intentie van een forumgebruiker om die afbeelding als avatar te gebruiken. Door dit antwoord voor de -tigste keer te herhalen, Paulus, bevestig je nogmaals dat je het gebruik van een homo-erotisch getinte afbeelding als avatar a priori linkt aan de seksuele geaardheid van de gebruiker ervan. Ik heb je met het voorbeeld van Mitgard al aangetoond dat die redenering verkeerd is. Mitgard gebruikt een homo-erotisch getinte avatar (ik neem aan dat we het d�*�*r tenminste al over eens zijn?), terwijl die avatar geenszins zijn seksuele geaardheid etaleert, want Mitgard is heteroseksueel. De enige logische conclusie die je daaraan kan verbinden, is dat je uit het eenvoudige feit van het gebruik van een bepaalde afbeelding NIET de intentie van de gebruiker kan afleiden.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:

Laatst gewijzigd door Raf : 8 september 2007 om 09:05.
Oud 8 september 2007, 09:02   #666
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

*knip*

(bij nader inzien geen reactie waard)

Citaat:

Laatst gewijzigd door Raf : 8 september 2007 om 09:03.
Oud 8 september 2007, 09:16   #667
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
T'is een homo, Paulus.

Natuurlijk is die foto voor hem niet erotisch, maar ... liefde . Ergens wekt dat medelijden op. Als _dat_ zijn definitie van liefde is... Een mens zou bijna denken dat dat soort mensen het nooit hebben gehad.

Dit is wat ik versta onder een liefde-volle avatar.
Maarja... zoals ik eerder zei... t'is een homo

EDIT: een "forum-homo" is de juiste nomenclatuur. Gelukkig weet ik dat er de door-de-dagse homo veel minder vulgair is.
Je weet toch dat het strafbaar is om copyrighted foto's te ratten van sites als iStockphoto voor publicatie op een webforum?

Laatst gewijzigd door Doki : 8 september 2007 om 09:17.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 09:20   #668
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

In de laatste weken heb ik heel veel zitten na denken,omdat mijn eigen leven in een keerpunt zit,maar liefde tussen twee mensen,wat is daar fout aan ...
Oud 8 september 2007, 09:30   #669
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bon. Uit dit antwoord kan ik alvast afleiden dat je dat verschil helemaal niet begrepen hebt. Je verwijst immers naar citaten waar het over "geaardheid" gaat. Mijn vraag was of je het verschil begrijpt tussen het waarneembare feit dat een afbeelding homo-erotisch getint is en de intentie van een forumgebruiker om die afbeelding als avatar te gebruiken. Door dit antwoord voor de -tigste keer te herhalen, Paulus, bevestig je nogmaals dat je het gebruik van een homo-erotisch getinte afbeelding als avatar a priori linkt aan de seksuele geaardheid van de gebruiker ervan. Ik heb je met het voorbeeld van Mitgard al aangetoond dat die redenering verkeerd is. Mitgard gebruikt een homo-erotisch getinte avatar (ik neem aan dat we het d�*�*r tenminste al over eens zijn?), terwijl die avatar geenszins zijn seksuele geaardheid etaleert, want Mitgard is heteroseksueel. De enige logische conclusie die je daaraan kan verbinden, is dat je uit het eenvoudige feit van het gebruik van een bepaalde afbeelding NIET de intentie van de gebruiker kan afleiden.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=659

Ik ben niet onnozel hoor Raf. 'k Heb jou uitleg niet nodig om het verschil te weten tussen een waarneming en de bedoeling van degene die het waar te nemen object plaatst.

Je probeert er vanonderuit te muizen door met woordspelletjes te starten, maar je onredelijkheid is inmiddels meer dan duidelijk aangetoond. En dat weet je best.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=654

Paulus.
Oud 8 september 2007, 09:48   #670
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Je weet toch dat het strafbaar is om copyrighted foto's te ratten van sites als iStockphoto voor publicatie op een webforum?
Gevoelige snaar geraakt?
Oud 8 september 2007, 09:50   #671
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Gevoelige snaar geraakt?
Nee hoor, maar een verwittigd man ... Ik ben namelijk amateurfotograaf en ik weet dat fotografen over het algemeen niet graag hebben dat men hun beeldmateriaal steelt.
Oud 8 september 2007, 09:54   #672
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Nee hoor, maar een verwittigd man ... Ik ben namelijk amateurfotograaf en ik weet dat fotografen over het algemeen niet graag hebben dat men hun beeldmateriaal steelt.
De foto in mijn posting is strict genomen een referentie door middel van een hyperlink. De eigenlijke foto zit er niet in, en ik zou in strikte zin enkel aansprakelijk kunnen gesteld worden voor de inhoud.

Anders zou google bv. niet bestaan.

En, om terug relevant te zijn voor deze thread, de vulgaire avatars gebruikt door de openlijke forum-homo's om te povoceren evenmin.

Laatst gewijzigd door Raven : 8 september 2007 om 10:00.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 10:12   #673
Ultima
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Wat een hoop bevooroordeelde, ongefundeerde, paternalistische kwatch. Waar haal jij de arrogantie vandaan om het proces te maken van mensen die je van haar noch pluim kent? Waar haal jij de pretentie vandaan om hier in naam van "de homogemeenschap" een frontale aanval te lanceren tegen "homo's die zich zo opvallend gedragen"? Je moest je schamen! Die mensen - met wie je minstens je geaardheid deelt - hebben voor jou op de barricades gestaan en er dus voor gezorgd dat jij hier in relatieve vrijheid een relatie kan aangaan met een andere man; dat je je niet langer hoeft te verstoppen voor de buitenwereld; dat je niet langer in duistere achterbuurten op zoek moet gaan naar "verboden mannenliefde". Dat hebben jij en ik te danken aan die "homo's die zich zo opvallend gedragen"; die homo's die het na eeuwen van vernederingen en onderdrukking door "normale" heteroseksuelen niet langer pikten om een leven van leugens te leven.

En jij komt hier doodleuk even vertellen dat je een afbeelding van twee mannen die elkaar kussen "provocerend" vindt? Als er hier één homo is die nog lang niet in het reine is met zijn "gesteldheid", dan ben jij het wel. Jij hebt niet eens respect voor jezelf, laat staan dat je objectief zou kunnen oordelen over het (gebrek aan) respect van je "schoonbroer" jegens homoseksuelen.

Mijn antwoord komt wat laat, want het was veel te mooi weer om achter de computer te zitten en onnozele praat te lezen. Het is door sukkels als jij dat ik door sommigen nog altijd als een curiositeit word aanzien. Geen enkel positief effect heeft het overdreven uitpakken met homoseksualiteit, daar moogt ge zeker van zijn. Als alle strandjeanetten zich wat discreter gedroegen, dan zouden alle 'gewone' homo's daar wel bij varen. Ik heb mensen met andere afwijkingen nog nooit zo met hun afwijking zien uitpakken als homo's en lesbo's. Voor niks nodig en zeker het gevolg van onverwerkte frustraties. Doe gewoon en iedereen aanvaard u zoals ze mij aanvaarden.
Ultima is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 10:24   #674
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ultima Bekijk bericht
Mijn antwoord komt wat laat, want het was veel te mooi weer om achter de computer te zitten en onnozele praat te lezen. Het is door sukkels als jij dat ik door sommigen nog altijd als een curiositeit word aanzien. Geen enkel positief effect heeft het overdreven uitpakken met homoseksualiteit, daar moogt ge zeker van zijn. Als alle strandjeanetten zich wat discreter gedroegen, dan zouden alle 'gewone' homo's daar wel bij varen. Ik heb mensen met andere afwijkingen nog nooit zo met hun afwijking zien uitpakken als homo's en lesbo's. Voor niks nodig en zeker het gevolg van onverwerkte frustraties. Doe gewoon en iedereen aanvaard u zoals ze mij aanvaarden.
En wat doen heteromannen dan, zoals diegenen die zogenaamd enkel achter ''hun zaakje'' aanlopen? Die zijn in veel gevallen nog veel erger in de context dat ze al hun medeheteroseksuelen belachelijk maken. Maar waarom let niemand daar op? Waarom laat men zichzelf niet door dat soort mensen beïnvloeden op hun beeld?

Omdat heteroseksuelen niet in de minderheid zijn. Dat is het verschil.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 10:27   #675
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een mens zou haast denken dat er hier een gecamoufleerde homofoob/homohater aan het woord is.

Laatst gewijzigd door Andro : 8 september 2007 om 10:28.
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 11:50   #676
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=659

Ik ben niet onnozel hoor Raf. 'k Heb jou uitleg niet nodig om het verschil te weten tussen een waarneming en de bedoeling van degene die het waar te nemen object plaatst.

Je probeert er vanonderuit te muizen door met woordspelletjes te starten, maar je onredelijkheid is inmiddels meer dan duidelijk aangetoond. En dat weet je best.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=654
Hmm.. De stapjes zijn blijkbaar nòg te groot voor jou om te kunnen volgen...

We gaan nu naar het lagere school-niveau.

Beantwoord me dit vraagje even, Paulus, dan kunnen we van daaruit weer verder:

Wat betekent volgens jou de term "homo-erotisch"?

Citaat:
Paulus.
Raf.

Citaat:
Oud 8 september 2007, 11:52   #677
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Whatever...

Ik vermoedde na je eerste post al dat je een dubbelnick was (misschien zelfs van Jukes zèlf). Je scheldproza verdient geen verdere reactie.

Gegroet.

Citaat:
Oud 8 september 2007, 15:13   #678
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Gaan beweren dat 'sommigen' hun avatar niet willen gebruiken om de provoceren, dat is natuurlijk wel erg gortig...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 16:27   #679
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hmm.. De stapjes zijn blijkbaar nòg te groot voor jou om te kunnen volgen...

We gaan nu naar het lagere school-niveau.

Beantwoord me dit vraagje even, Paulus, dan kunnen we van daaruit weer verder:

Wat betekent volgens jou de term "homo-erotisch"?

Raf.
Je semantische visjes bakken niet meer Raf.

Paulus.
Oud 8 september 2007, 18:14   #680
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je semantische visjes bakken niet meer Raf.
Semantiek is nochtans niet zonder betekenis, Paulus. Wel integendeel... Ik probeer te achterhalen waarom het in discussies met jou steevast verkeerd loopt. De enige reden die ik nog kan bedenken, is dat er misverstanden ontstaan omtrent bepaalde woorden of uitdrukkingen die jij om een of andere reden anders interpreteert dan ze door mij of anderen bedoeld zijn. En de enige manier om dat uit te klaren, is om woord voor woord, begrip voor begrip af te spreken wat ermee bedoeld wordt.

Begrijp ik goed dat je weigert om mee te werken aan die broodnodige opheldering?

Citaat:
Paulus.
Raf.

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be