![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Niemand mag dat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf, ik wil dat je migrantenjong slaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er iemand iets van die dealers gekocht , en vergeten te betalen ???
Of is er een andere reden dat ze nog over de vloer komen ??? Of is er iemand lustig 't duveltje in de doeken aan't doen ??? Klopt het een en ander niet aan't verhaal .... ![]()
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Elke avond lekker joints zitten paffen met je bezoek en dan achter hun rug klagen dat ze maar blijven komen.... ![]() ![]() Daar moet je dan bijna de pensioenleeftijd voor bereikt hebben om nog in dergelijke puberale toestanden terecht te komen. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Spank me, bitches. Who's your daddy.
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daar was duveltje toch tegen ??? ![]()
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ben al benieuwd naar zijn volgende fantasietjes, hij zou schrijver moeten worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Niet te doen gij ! |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wat indianenfantasieen betreft verzonnen vanuit een ziekelijke drang naar aandacht en medelijden - over dat men wettelijk geen recht zou hebben op leefloon wanneer men van dop geschorst is bvb - herinner ik me anders dat jij ( op het forum van duveltje382 dan nog wel, waar je nu weer zo tegen uitvaart ) in ieder geval op dat vlak zeker niet voor hem moet onder doen .
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 september 2007 om 20:55. |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 september 2007 om 21:55. |
![]() |
![]() |
#73 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
en jij en duveltje spannen als 'enige echte armen' wel de kroon vind ik |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
#75 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik geloof geen bal van wat er hier verteld wordt, het zal wel anders in elkaar zitten of erger nog, helemaal niet waar zijn
Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 8 september 2007 om 23:04. |
![]() |
![]() |
#76 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() als je het over dubbelnicks hebt dan denk ik dat jij al aan een klein dozijn zit
|
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() ook weer een verwijt dat specifiek op mij niet biezonder veel indruk maakt als het specifiek door jouw aan een ander gericht werd
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 september 2007 om 22:08. |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() mensen die niet meer weten of ze nu een communist of een anarchist zijn denken vanalles. dat kan ik me idd voorstellen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 september 2007 om 22:09. |
![]() |
![]() |
#79 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
armen die hier de liberaal komen uithangen lijken me overigens ook niet vrij van waanideeën wie zonder zonde is werpe de eerste steen zou JezusChristus zeggen, nietwaar ? |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |