![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar moeien die zich mee? Wat een pretentie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Een vrije pers staat je zo niet aan, Patriot?
BTW, ook in de Franse pers verschenen de voorbije weken gelijkaardige artikels over België, maar beter geschreven vond ik. Zie o.m. http://forum.politics.be/showthread.php?t=94379. De artikels en TV-programma's in Nederland over het onderwerp zijn al niet meer te tellen. Vind je het vreemd dat onze buren geïnteresseerd zijn in het verdwijnen van een buurstaat? Laatst gewijzigd door Kortaf : 7 september 2007 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Die journalist(e) schrijft in de vragende wijs en lijkt meer op een opiniestuk.
Alleszins is het duidelijk dat ie de Belgische cultuur en identiteit wel erg vernederend bekijkt. Hij doet alsof de problemen hier niemand interesseert. Mijn indruk is dat het vooral hem/haar niet interesseert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Natuurlijk staat hem dat niet aan! Stel je voor dat we hier in Vlaanderen een echte vrije pers zouden hebben, en dus toegnag tot échte cijfers over de wens van de Vlamingen naar onafhankelijkheid. Dat in tegenstelling tot onze rood gekleurde vrt bvb. Dan zou op 1 2 3 Vlaanderen, onafhankelijk zijn.
BTW, de mensen die ik tegenwoordig spreek, hebben er allemaal de mond van vol, en 9/10 zijn ronduit separatist... en ik zoek ze niet uit he...
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() Wel ja, maar maar een opiniestuk wordt normaal gezien ondertekend. Zoals het er nu staat lijkt het op een 'ernstig' krantenartikel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Starkan : 7 september 2007 om 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De naam van de auteur staat er toch bij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik dacht het niet..
Enlight me ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vind de uwe toch beter geslaagd..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn fout. Het was de naam van de illustrator die erbij stond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Europarlementslid Daniel Hannan heeft op zijn blog ook een vrij interessant artikel geschreven over België:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Engels parlementslid dat de historische vergissing toegeeft waar zijn land in 1830 bij betrokken was en waar wij al 177 jaar lang het slachtoffer van zijn.
Hopelijk gaan de Belgische politici eindelijk het licht zien en die vergissing ongedaan maken.
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() So?
Een pleidooi voor een unitaire staat? De extreem rechtse Paul Beliën als referentie nemen en dat vernederende (én anoniem!, 'which f***in' cunt wrote it?' artikel uit de econimist als leidraad nemen vernietigt wel het sérieux van het vermelde artikel, Thomas. Neemt natuurlijk niet weg dat er problemen zijn bij de regeringsvorming. Volgens mij meer bij saboteurs te zoeken, dan bij de 'wil van het volk'. Eerder nog op Vlaamse kant, dan aan Waalse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwam een zekere Lahaut uit het extreem rechtse kamp? Bij welke partij zat Jean Gol, de man die het einde van Belgique voorspelde tegen 2002?
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van het vernietigen van 'serieus' gesproken.....
![]() |