![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#402 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij moeten wij die smurfenbrigade eens met hun neus op de feiten drukken: waarom hebben ze hun job gekozen? Om de burger te beschermen, of om hem te molesteren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Staatssecretaris
|
![]() bij een pro allochtonen betoging? enig idee hoeveel geweld deze allochtonen hebben gebruikt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook al met mijn eigen ogen gezien hoe ze Geert Lambert hardhandig arresteerden en in een combie sleurden. En dat is dan een politieker van de kleinste partij in het parlement. Uw punt? De flikken hebben gewoon gedaan wat flikken doen. Locatie, politieke voorkeuren, job en aanwezigheid pers speelt geen rol om de wet te laten naleven volgens mij. Dewinter is naar Brussel gekomen om rel te scheppen en hij heeft de rel gekregen waar ie om heeft gevraagd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was dan ook om die reden dat Van Hecke en De Winter om deze politiebehandeling gevraagd hebben, hé?
![]() |
![]() |
#407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. En waar ontwaar jij een oproep tot geweld?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
|
![]() Heu, het is niet omdat iemand masochist is dat die er van uit moet gaan dat iedereen zo is. In ieder geval slaat men de tanden uit van wie men wil, maar als ze denken dat ze die van de leeuw hebben, zullen ze er zich mooi aan mispakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Minister-President
|
![]() Zal eerder cityparade geweest zijn...
![]() |
#411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deeeuh. Anders waren ze gewoon weggegaan of niet komen opdagen zoals die 19.800 anderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Maes_P : 11 september 2007 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
|
![]() In het besluit van de burgemeester van Brussel om honderden agenten met wapenstok op een klein handjevol ongewapende mensen af te sturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Burger
|
![]() het was eerder een oproep tot haat en intolerantie tov de islam...
ik dacht dat in belgie vrijheid van geloof grondwettelijk beschermd was? dus vrijheid van meningsuiting botst tegen zijn gelijke?
"Anarchy" is an expression of social behavior that reflects the individualized nature of life. Only as living beings are free to pursue their particular interests in the unique circumstances in which they find themselves, can conditions for the well-being of all be attained. Anarchy presumes decentralized and cooperative systems that serve the mutual interests of the individuals comprising them, without the systems ever becoming their own reasons for being. Butler Shaffer |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen geweld; dat is ordehandhaving.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij was met iets bezig dat was verboden door de burgemeester en wat een paar maal toe werd bevestigd door de rechtbank. Voor een flik is dat voldoende. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 11 september 2007 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Vreemdeling
|
![]() Net moeten kotsen van de berichtgeving op het VRT Journaal over de betoging. Ze zouden al die politiek correcte betweters hun journalistenbadge moeten afnemen. Dewinter en Vanhecke waren in hun recht. De flikken zoals gewoonlijk weer de beschermers van een systeem dat steeds verder gaat om zijn walgelijke principes van "werken, winst maken en voor de rest zwijgen" te verdedigen. Ik ben géén voorstander van het VB- integendeel, het zijn populisten met een verwerpelijke ideologie- maar ik heb nog een grotere hekel aan de staat en haar geweldmonopolie. Weg met de farçe die ze democratie noemen! Niet links, niet rechts, maar averrechts!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#419 |
Banneling
|
![]() Het gaat hier weer snel vooruit. De fascisten op dit forum voelen zich weer flink in hun kruis gepakt. De frustratie druipt er met bakken af. Prima amusement.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
|
![]() Oké, als een groepje ongewapende migranten spontaan zou protesteren, zoals die Afrikanen die ook illegaal betoogden toen HVT iemand uit hun gemeenschap neerlegde, door de politie in elkaar zou getrapt zijn, zou u dat dan ook nog ordehandhaving noemen?
|
![]() |
![]() |