![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ook last van selectief geheugenverlies. Rechtse rakker of linkse kameraden; ze onthouden enkel wat in hun kraamke past. Een beetje hyprocriet, jouw post hier, Duym |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#403 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Anders was het wel oorlog geweest in Antwerpen ,of ga je da nu ontkennen?
![]() |
![]() |
#404 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#405 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij nog niet zolang geleden dat er de politie binnenviel in een huis van een Marokkaanse familie (onterecht bleek later) en waar de kinderen op de grond werden gegooid en de moeder bij haar haren werd gesleurd. dat vond men hier toen normaal. Ze hadden zich maar niet moeten "verzetten" (lees: weglopen uit schrik) toen de politie binnenviel. Laatst gewijzigd door Edina : 12 september 2007 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ow man, hier heb ik om moeten lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
|
![]() Citaat:
![]() En natuurlijk geloofden ze dat wel. Dat was de bedoeling en dat weet je zelf toch ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
|
![]() Nee de arrestatie van Jahjah was nog gortiger dat klopt. Die was niet administratief, doch even onterecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
|
![]() Het zou ook van mij PMs mogen negeren.
![]() |
#411 |
Europees Commissaris
|
![]() ??? waaruit leid jij dat af???
![]() |
#412 |
Staatssecretaris
|
![]() En trouwens:
FvH en FdW waren gewaarschuwd e ze haden een ervaringsdeskundige meegenomen. http://www.youtube.com/watch?v=dmjBUQN0VmY Maar ja, dat past niet in uw kraam dus here comes the cavalry!!!! Kom jongens, zeg me nog eens welk links krapuul ik ben. Of probeer eens te bezinnen en te realiseren dat jullie gisteren gratis reclame hebben gekregen en dat de bedoeling was van de machiavellisten FvH en FdW. Het was niet hun eerste betoging noch arrestatie. Die mannen weten waar ze mee bezig zijn hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "enkel in dictaturen wordt de oppositie hard aangepakt en neergeslagen..." ![]() een uitspraak tijdens de aanhoudingen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Filip Dewinter en Frank Vanhecke stonden echter een intervieuw te geven aan journalisten. De Europese pers heeft mooie filmpjes gedraaid en liet de wereld zien hoe zelfs Europese Parlementsen leden op de grond worden gegooid en behandeld werden als beesten ! MOOIE DEMOCRATIE !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 12 september 2007 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Parlementslid
|
![]() Beelden :
tik de url aan en voer volgende handelingen uit : Ga naar Homepage Ga naar Nieuws: Ga naar België; ga naar onder naar de rode streepjes; er staat blz. 1 tot 14 kies volgende en ga naar blz. 2 : ga naar : géén arrestaties .... daar : Lees OOK http://www.hln.be/hlns/cache/del/art...bron=hlnMatrix Bij mij werkt het; ik weet niet of je HLN-als startpagina moet hebben ! Veel succes. De "Beelden" bestaan dus; de DeMoor-greep op Van Hecke is dus gefilmd ...
![]() |
#416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Parlementslid
|
![]() Bij beelden :
- de url werkt; ik bleef in politics.be Veel plezier.
![]() |
#418 | ||||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
selectief: ah ja...natuurlijk...want die charge van de politie moeten we in het kader zien van het protest van sommige gechargeerden tegen het oneigenlijk gebruik van overheidsgebouwen en politieke statements van OCMW's ivm het statuut van illegalen... Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#419 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je het nu over dat beetje theater dat Dewinter en Vanhecke speelden ?? Zware overacting, als je het mij vraagt.