Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 september 2007, 14:53   #401
Maes_P
Staatssecretaris

Maes_P's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Ja ja, 'moesten' die beelden er zijn.
In ons land worden linksen en allochtonen gepamperd, niet gearresteerd. Ik herinner me nog altijd de beelden waarbij Dyab Abou Jahjah, commisaris Lamin in zijn gezicht minutenlang uitscheet voor het rot van de straat, ook bij een verboden betoging, en dan nog een gewelddadige. Jahjah opgepakt?
Een beetje hypocriet, jouw post hier, Edina.
Abou Jahjah niet gearresteerd?

Ook last van selectief geheugenverlies. Rechtse rakker of linkse kameraden; ze onthouden enkel wat in hun kraamke past.

Een beetje hyprocriet, jouw post hier, Duym
Maes_P is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 14:53   #402
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In ons land worden linksen en allochtonen gepamperd, niet gearresteerd. Ik herinner me nog altijd de beelden waarbij Dyab Abou Jahjah, commisaris Lamin in zijn gezicht minutenlang uitscheet voor het rot van de straat, ook bij een verboden betoging, en dan nog een gewelddadige. Jahjah opgepakt?
IDD , toen scheten de flikken hun broek vol ,maar nu tegen hun eigen mensen zijn ze DE grave flikken zenne,ze weten immers dat de brave blanke man hun toch netjes gedeist zullen houden , en zeker als ze in een minderheid tegeover de flikken staan
Oud 12 september 2007, 14:56   #403
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
Abou Jahjah niet gearresteerd?

Ook last van selectief geheugenverlies. Rechtse rakker of linkse kameraden; ze onthouden enkel wat in hun kraamke past.

Een beetje hyprocriet, jouw post hier, Duym
jahjah is niet op dezelfde avond opgepakt ,en ZEKER NIET op de manier waarop ze Dewinter en Vanhecke hebben opgepakt.
Anders was het wel oorlog geweest in Antwerpen ,of ga je da nu ontkennen?
Oud 12 september 2007, 14:56   #404
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Die beelden hebben we niet nodig (het hoeft trouwens ook niet met een megafoon te gebeuren hé... er was bij wijze van spreken 4 man en een paardenkop). FVH zegt in het interview op de VRT (dat hij onderbreekt om zich te gaan moeien met een arrestatie) zelf dat de politie hen dat heeft gezegd. En dat is in dit kader toch een onverdachte bron, zou ik zeggen.
NADAT ze zijn beginnen arresteren. En voor massa-arrestaties worden altijd megafoons gebruikt. Een fluisterende politieman tegen 200 man? Allee kom, realistisch blijven he! Hoeveel kans is er dat hij achteraan gehoord wordt? NUL. Het was omdat er tumult uitbrak dat vanhacke zich is gaan moeien! NIET omdat hij HOORDE dat ze gingen gearresteerd worden. Dat ze door het verbreken van de afspraak, dat er niets zou gebeuren als ze vreedzaam bleven staan, verontwaardiging is bij een EUROPARLEMENTSLID, is toch wel zeker normaal te noemen, nietwaar?

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 14:57   #405
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beweer je nu dat linksen of allochtonen nooit werd gearresteerd ofzo? Of dat er nooit geweld tegen hen wordt gebruikt door de politie? Of dat Jahjah nooit werd gearresteerd? Op welke planeet leef jij eigelijk?

Ik herinner mij nog niet zolang geleden dat er de politie binnenviel in een huis van een Marokkaanse familie (onterecht bleek later) en waar de kinderen op de grond werden gegooid en de moeder bij haar haren werd gesleurd. dat vond men hier toen normaal. Ze hadden zich maar niet moeten "verzetten" (lees: weglopen uit schrik) toen de politie binnenviel.

Laatst gewijzigd door Edina : 12 september 2007 om 14:58.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 14:57   #406
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlientje Bekijk bericht
ocharmkes toch
weer een topic derbij
underdog slachtofferrol
ze hadden beter blijven liggen, een ambulance laten komen
en nu tijd voor de psychiater ( misschien sint-pieters ... )
mensen hebben die VB adeptjes door en zijn altijd die zelfde zever,slogantaal,
het steeds in herhaling vallen stilletjes aan kotsbeu... zie de laatste verkiezingen, het VB zit op zijn hoogtepunt... het vergif pakt niet meer bij de
meer intellectuele Vlaming / Belg.
Ze hebben weer ergens een intellectueel "trutteke" gevonden die mag meebleiten als de volgende verkiezingsuitslag bekend raakt.

Noorman
Noorman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 14:59   #407
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik onthou dus dat jij je zult verdedigen tegen je verkrachter door je handen voor je kwetsbare delen te houden en je op een bolletje te rollen.
Ow man, hier heb ik om moeten lachen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 15:00   #408
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
misschien konden ze gewoonweg niet geloven dat ze midden in een interview tijdens een vreedzaam protest ... zouden opgepakt worden
FVH werd niet midden in zijn interview gearresteerd. Hij onderbrak dat zelf om zich te gaan moeien bij een andere arrestatie.

En natuurlijk geloofden ze dat wel. Dat was de bedoeling en dat weet je zelf toch ook.
Oud 12 september 2007, 15:02   #409
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji Bekijk bericht
jahjah is niet op dezelfde avond opgepakt ,en ZEKER NIET op de manier waarop ze Dewinter en Vanhecke hebben opgepakt.
Anders was het wel oorlog geweest in Antwerpen ,of ga je da nu ontkennen?
Nee de arrestatie van Jahjah was nog gortiger dat klopt. Die was niet administratief, doch even onterecht.
Oud 12 september 2007, 15:10   #410
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Dat is dan ook mijn "ploink". Diegenen die mijn Ploink onder hun citaat zien staan, weten hoe laat het is. Jammer dat het de citaten via anderen niet negeert...
Het zou ook van mij PMs mogen negeren.
Oud 12 september 2007, 15:11   #411
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorman Bekijk bericht
Ze hebben weer ergens een intellectueel "trutteke" gevonden die mag meebleiten als de volgende verkiezingsuitslag bekend raakt.

Noorman
??? waaruit leid jij dat af???

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 15:14   #412
Maes_P
Staatssecretaris

Maes_P's schermafbeelding

Standaard

En trouwens:
FvH en FdW waren gewaarschuwd e

ze haden een ervaringsdeskundige meegenomen.

http://www.youtube.com/watch?v=dmjBUQN0VmY

Maar ja, dat past niet in uw kraam dus here comes the cavalry!!!!

Kom jongens, zeg me nog eens welk links krapuul ik ben.

Of probeer eens te bezinnen en te realiseren dat jullie gisteren gratis reclame hebben gekregen en dat de bedoeling was van de machiavellisten FvH en FdW. Het was niet hun eerste betoging noch arrestatie. Die mannen weten waar ze mee bezig zijn hoor.
Maes_P is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 15:21   #413
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji Bekijk bericht
Dertig peletons van de politie waren opgevorderd. Twee helicopters cirkelden constant boven de straten van de hoofdstad. Verschillende cameraploegen in dienst van de Veiligheid van de Staat en de Federale Politie filmden onophoudelijk. Parlementsleden werden geslagen en aangehouden. Dit is geen staaltje van een dictatuur in pakweg Nepal, Zimbabwe of Angola. Dit is het resultaat van een vreedzame bijeenkomst van burgers in Brussel die op 11 september 2007 hun ongerustheid nopens de Islamisering wilden kenbaar maken. Zonder enige aanleiding, zonder dat ze geweld gebruikten, zonder dat ze zelfs maar de intentie hadden om misdrijven te plegen, werden ze aangevallen in ware GESTAPO - stijl en afgevoerd naar de cellen onder het justitiepaleis. In dienst van de Kroon en de laffe PS kopstukken diende de betoging te worden gebroken, mocht het protest tegen de Islamisering en de Criminalisering niet worden gehoord. Gisteren is bij ons de democratie afgeschaft. Wanneer men in een land, waar de vrije meningsuiting al lang geen recht meer is, nu ook de democratisch verkozenen des volks op een laffe manier fysiek aanvalt en vervolgens in de boeien slaat, dan is het duidelijk dat we op de rand staan van een oorlog. Hoe lang zal dit nog getolereerd worden? Frank Van Hecke, Filip De Winter en de 152 andere personen die gisteren werden mishandeld en aangehouden zijn de echte HELDEN. Tegenover zijne Majesteit Koning der Belgen, Fuckaan de burgemeester Thielemans, en aan alle corrupte zakkenvullers die dit schijnlandje in stand houden, heb ik maar één boodschap meer over: FUCK YOU. Een politieke partij hebben jullie voor de rechtbank gebracht. Maar de stem van de Vlaming bleef. Parlementsleden hebben jullie gearresteerd en gemolesteerd. Maar de stem van de Vlaming bleef. Jullie blijven geloven in het goede van de multiculturele maatschappij, en ontkennen de problemen van de Marokkaanse dieven en moordenaars, de overlast van de Afrikanen, de intolerantie van de Islam. Maar wees gerust: de Vlaming blijft. Geen enkele Islamvriend zal ons ooit klein krijgen, zal er ooit in slagen wat jullie beogen. Wij blijven strijden, heviger dan ooit. Aan onze helden, SOSWATCH en met ons honderdduizenden anderen danken U voor de inzet en de moed. Ga door! Een volk staat achter U en laat zich niet intimideren door de Gestapo methodes van Laken.
bron:http://soswatch.typepad.com/

Dit is de situatie goed weergegeven !!
en dat van soswatch... Bedankt hé

"enkel in dictaturen wordt de oppositie hard aangepakt en neergeslagen..."

een uitspraak tijdens de aanhoudingen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 15:24   #414
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nick de laat Bekijk bericht
Verboden betoging, meer moet er niet over gezegd worden. Helaas lusten zij pap van zulke zaken, en zullen dit verder uitspelen, m.a.w. Het Slachtoffer Rol.
sommige mensen betoogden en mochten opgepakt worden.

Filip Dewinter en Frank Vanhecke stonden echter een intervieuw te geven aan journalisten.

De Europese pers heeft mooie filmpjes gedraaid en liet de wereld zien hoe zelfs Europese Parlementsen leden op de grond worden gegooid en behandeld werden als beesten !

MOOIE DEMOCRATIE !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 12 september 2007 om 15:24.
Oud 12 september 2007, 15:25   #415
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

Beelden :

tik de url aan en voer volgende handelingen uit :

Ga naar Homepage
Ga naar Nieuws:
Ga naar België;
ga naar onder naar de rode streepjes;
er staat blz. 1 tot 14
kies volgende en ga naar blz. 2 :
ga naar : géén arrestaties ....
daar : Lees OOK

http://www.hln.be/hlns/cache/del/art...bron=hlnMatrix

Bij mij werkt het; ik weet niet of je HLN-als startpagina moet hebben !

Veel succes. De "Beelden" bestaan dus; de DeMoor-greep op Van Hecke is dus gefilmd ...
Oud 12 september 2007, 15:26   #416
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator Bekijk bericht
Edina :

Die beelden van de behandeling van FVH zijn er wel !

Ga kijken op het elektronische Het Laatste Nieuws, rubriek : België.

Je zal er o.a. een foto aantreffen van :

- Van Hecke
- omringd door 3 (drie) agents de police
- één ervan houdt Van Hecke in de nu klassiek geworden "DeMoor-greep" - dien agent zal wel allochtone roots hebben ... én is bijgevolg onschuldig ...

Beste Groeten.
die wou zeker zijn of Frank Vanhecke ballen aan zijn lijf had... de foto is zeer duidelijk !
Oud 12 september 2007, 15:27   #417
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

Bij beelden :

- de url werkt;
ik bleef in politics.be

Veel plezier.
Oud 12 september 2007, 15:34   #418
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik denk dat jij last hebt van een grote verbeelding, want van een charge was geen sprake. Dat gaat er anders aan toe.
LOL...de politie viel de betogers aan, sleurde ze op de grond, houdgreep, schouderklem, knie in nier...maar een charge?....noooooope...

Citaat:
Zoals ik al zei: je hebt last van een levendige verbeelding. Itt wat jij insinueert, hoor ik bijna iedereen zeggen dat het politie-optreden overdreven en onnodig was. Ook in de media. Er wordt hen alleen selectieve verontwaardiging verweten. En terecht!
Aha...dus toch overdreven en onnodig...maar om dat dan weer mediatiek te compenseren sleuren we er rappekens iets anders bij:
selectief: ah ja...natuurlijk...want die charge van de politie moeten we in het kader zien van het protest van sommige gechargeerden tegen het oneigenlijk gebruik van overheidsgebouwen en politieke statements van OCMW's ivm het statuut van illegalen...

Citaat:
Dat ze anders ook misschien zouden zijn gearresteerd is best mogelijk. De politie gebruikt wel vaker zo'n taktieken en de pers slikt dan braaf de verhaaltjes die de politie hen vertelt, maar ik heb het VB dat nog nooit horen aanklagen. Integendeel!
Dus...je hebt ook vastgesteld dat onze parlementairen in kwestie er best aan hebben gedaan om geweldloos te blijven staan, ook nadat ze in tegenstelling tot de afspraken met de politie plotseling gesommeerd werden om in rook op te gaan...maar eigenlijk is het desalnietemin toch hun fout omdat ze er nooit tegen misbruiken hebben geprotesteerd...

Citaat:
Overigens is het belachelijk om te ontkennen dat FVH terugsloeg naar de agenten (hij geeft dat ook zelf toe) of te beweren dat ze die chauffeur van de politiebus niet hebben aangeraakt. Dat staat allemaal op beeld.
En uw uiteindelijke conclusie is:...tararaaaaaaaa....na rijp beraad heeft Edina, huis en tuinexpert in zelfverdediging, ortho-ergonome en aggressiedeskundige zich verwaardigd om aan de hand van de beelden vast te stellen dat FVH , nadat hij op de grond was geslagen en ettelijke meters voortgesleurd te zijn, zich op een onbetamelijke wijze tegen deze aggressie voortkronkelde...
Oud 12 september 2007, 15:35   #419
Slasty
Burgemeester

Slasty's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
sommige mensen betoogden en mochten opgepakt worden.

Filip Dewinter en Frank Vanhecke stonden echter een intervieuw te geven aan journalisten.

De Europese pers heeft mooie filmpjes gedraaid en liet de wereld zien hoe zelfs Europese Parlementsen leden op de grond worden gegooid en behandeld werden als beesten !

MOOIE DEMOCRATIE !
Jullie pleidooi voor vrije meningsuiting wordt door jullie zelf niet echt au serieux genomen, alleen zolang het in jullie kraam past, op 10 september protesteerde het VB tegen een fototentoonstelling over illegalen in de gebouwen van het OCMW te Antwerpen. Ben je bang dat de mensen gaan inzien dat illegalen ook maar mensen zijn? Denk aan Animal Farm 'sommigen zijn meer gelijk dan anderen'. Zeer ironisch was dit een boek over het Stalinisme, hoe meer ik van het VB zie, hoe meer ik de vergelijking trek. In feite leunt extreem rechts in méér dan één opzicht opvallend veel aan bij extreem links. Hoe ouder ik wordt, hoe meer ik de wijsheid van wijlen mijn grootmoeder inzie toen ze zei : "Jongen, té is nooit goed, behalve in tevreden."
Oud 12 september 2007, 15:35   #420
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
en dat geeft iemand het recht om op een politicus te kloppen of op de grond te gooien ?
Heb je het nu over dat beetje theater dat Dewinter en Vanhecke speelden ?? Zware overacting, als je het mij vraagt.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be