![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Staatssecretaris
|
![]() rechtspraak waar je niet mee akkoord gaat, blijft rechtspraak
Als ik een boete krijg, vloek ik ook. En trouwens waarom legt een BV mandataris een klacht neer bij een linkse groepering? Verwacht die dan wél rechtspraak. Of legt hij gewoon zijn klacht neer omdat hij dan op pagina 1 van de gazet staat? Als FdW vindt dat hij onterecht is behandeld door de flikken moet hij klacht neerleggen. Maar dan moet je dat best niet doen bij de vijand zeker, of vergis ik mij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de particratie dat zo heeft beslist.
Citaat:
Weerhoudt er dat de particratie soms van een muilkorfinstituut op te richten en het van de nodige wetten te voorzien om het te laten doen waar de politiek het voor nodig had?
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet jij hoe een regime wordt genoemd waarin er geen scheiding der machten is?
![]() |
![]() |
#145 |
Staatssecretaris
|
![]() als je met genoeg blanco stemt wel ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, normaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Staatssecretaris
|
![]() een huwelijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blanco stemmen tegen tegen iets dat in geen enkel partijprogramma staat lijkt me nogal moeilijk.
Er iets mee ongedaan maken dat de particratie de burger ongevraagd door de strot ramde zelfs onmogelijk.
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vlaming die "vuile turk" tegen een Marokkaan zei kreeg hiervoor een maand cel + 2500 € boete een jaar of twee geleden. De Jozef heeft daarover zelfs nog een heel artikel gepleegd. Was iets van dat je de naam van een bevolkingsgroep niet mag gebruiken samen met een negatieve beoordeling. Dus geen: "vuile turk" "gierige Hollander" etc.. "sale flamand" heeft hij toen niet vernoemd, maar zou er normaliter mee onder moeten vallen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 september 2007 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister-President
|
![]() Persoonlijk vind ik de beslissing om naar het CGKR te stappen een politieke vergissing. Dat gepoliticeerd monster wordt op die manier gelegitimeerd door het VB terwijl ze toch altijd, terecht, voor het opdoeken ervan waren?
Tenzij FDW en FVH de partijdigheid van het centrum willen bewijzen, voor zover dit nog nodig is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zou dit gelden als ongeoorloofde politionele actie? Of valt dit onder de natte droom van sommigen: Citaat:
![]() This picture shows how Frank Vanhecke, the VB party leader and a member of the European Parliament, was held tight by police officers while one of them pinches him in the balls. As they did so they shouted abuse such as “Sale Flamingant” (Dirty Flemish-secessionist). http://www.brusselsjournal.com/node/2441
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 september 2007 om 00:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In Het Nieuwsblad of Het Laatste Nieuws (ik weet het niet meer zeker, heb ze gisteren beide gekocht) stond dat het Vlaams Belang een koekje van eigen deeg kreeg, letterlijk stond er "harde aanpak" en "law and order"
Bij mijn weten is dit inderdaad een programmapunt van het VB, maar alsook meer vrije meningsuiting en meer democratie... Verdomde ondemocratische nieuwsgevingen ook altijd... Eender wat je mening hieromtrend kan zijn, iedereen moet toch inzien dat, objectief gezien, zoiets niet kan in een "democratisch" land als deze? Al was het maar dat je het moet vergelijken met een andere betoging om het beter te begrijpen. Zelfs vakbondsbetogingen zouden dan moeten verboden worden, want deze hebben tot zover ik weet ook nog steeds een politieke kleur...
![]() |
#157 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Voor zover ik het kan beoordelen (ik was er zelf niet bij) heeft er op die betoging niemand opgeroepen tot het lynchen van de eerste moslim die in het zicht kwam of tot het in brand steken van de dichtsbijzijnde moskee. Er is ook niet 'Sieg Heil' geroepen bij mijn weten. Die betoging was bedoeld om te protesteren tegen het feit dat de islam zijn wetten en gewoonten, ook al zijn die tegen de wet in vele landen, toch doordrukt.
Spijtig dat de belgische 'democratie' haar ware gelaat weer eens moest laten zien... Je mag alles zeggen, als het maar geen kritiek is op de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Eventjes nog een filmfragement van de reactie van Mr Vanhecke.
http://www.vlaamsbelang.be/files/1109_reactiefrank.wmv
Laatst gewijzigd door bentje : 13 september 2007 om 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"ziedet wel ... die onderzoeken alleen maar klachten van migranten tegen blanken" ... ![]() mij niet gelaten hoor, ik vind dat heel dat centrum moet verdwijnen, mensen die klachten hebben moeten rechtstreeks naar de rechtbank kunnen stappen. |
|
![]() |
![]() |