![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Ik had ernstige vragen voor bbp maar ga in die zee van zever maar eens gaan zoeken naar een antwoord. Toen de sessies begonnen was er bij sommigen ook de verkeerde (maar zeker niet onverstandige) perceptie dat er een vraag ging zijn per topic, of discussie per topic. Nu is het echt een boeltje, ik vind het jammer maar deze forumsessie is echt een dieptepunt.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen nieuw systeem is nodig, vrijheid van het individu.
![]() Als BBP wilt zeveren in zijn topic, dan doet 'ie dat. Je kan dat mee in rekening nemen bij je beoordeling.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() zaag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij gaat er iemand blij zijn dat het woensdagavond is
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar de fout ligt niet enkel bij hem. De forumsessies zijn bedoeld om de forummer van de week beter te leren kennen. Het formaat zou dan ook moeten zijn: vraag --> antwoord--> punt. Als iemand het antwoord van de forummer van de week niet lust, dan is dat spijtig voor hem. Het is nutteloos om dan in de vragenthread de discussie ten gronde te gaan voeren. Daar bestaan hier genoeg subfora en threads voor. D�*�*r kan men naar hartelust zijn eitje(s) kwijt, nogmaals, en nogmaals, en nogmaals. De forumsessies gaan over de forummer van de week, zijn inzichten, zijn meningen, ... (en heel af en toe over haar inzichten, haar meningen) Niet over de stokpaardjes van de 10000 andere forumleden. Just mijn gedacht.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 25 september 2007 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
Grotendeels toch wel, hij heeft er klaarblijkelijk toe opgeroepen. Citaat:
Tegelijkertijd moet je vaststellen dat dit maar 1x is gebeurd op 21 sessies, da's minder dan 5%. Ik denk dan ook dat het systeem niet hoeft te worden aangepast. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord. Het systeem hoeft volgens mij ook niet aangepast te worden.
Maar als een nevendiscussie te lang wordt mag ze volgens mij gerust elders verdergezet worden. Idealiter zou Pluche dan de betrokken berichten naar een nieuwe thread kunnen overzetten. Ongetwijfeld zal Pluche niet het minste bezwaar hebben tegen nog wat extra werk! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Pluche : 25 september 2007 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pluche : 25 september 2007 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om de kwantiteit, het gaat om de kwaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Leg dat maar eens uit aan Baseballpolitieker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() Kan je nog duidelijker zeggen dat je mij niet moet hebben? Raf heeft zijn posts verzameld door de 'homohaters'! ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() De lengte van een bericht doet er toch niet toe, het is wat er gezegd wordt, of dat nu in een bericht van vier lijntjes of vijftig lijntjes wordt gezegd.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom, je gaat nu niet zeggen dat je niét hebt zitten lullen, hé.
![]() 't was zelfs niet eens bedoeld. Ik heb een groot deel van je topic niet echt gevolgd (als je 24 uur weg bent en er zijn 200 posts bij, of zoiets, dan begin ik er niet aan, dus ik weet niet eens of het gezever was). Ik nam gewoon het type taalgebruik over van de topicstarter. Meer niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila. ^^
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() AH, gebruik eens DEZE smileys!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die zijn niet slecht! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond BBP's forummer van de week-topic een voorbeeldfunctie hebben. Er mag best een beetje afgeweken worden van etiquettes, anders wordt het zo'n vragenvuur. Misschien dat je een systeem kan bedenken waarbij de forummer van de week een overzicht krijgt van alle vragen per gebruiker? Dat maakt het voor iedereen misschien overzichtelijker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben van plan de forummer van de week mij toestemming te geven sommige antwoorden in een aparte discussie te zetten zoals ik in het begin met lombas gedaan heb!
|
![]() |
![]() |