![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#622 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die drammerige figuren ben ik al vaker tegengekomen .Zeker de Belgen zijn nog erger dan de Nederlanders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
|
![]() Blijkbaar.
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#624 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar zijn de besprekingen van de BH groep grote staatsgeheimen
![]()
![]() |
#625 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Nederland als Duitse deelstaat, daar ben ik geen voorstander van. Ik heb alleen maar gezegd dat ik het niet zo erg zou vinden. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 25 september 2007 om 15:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
|
![]() Citaat:
Stoort het iemand in Groningen dat men in Amsterdam bepaalde andere gebruiken heeft? Nee toch? Hetzelfde met Wallonië, wat wij met hen gemeen hebben overbrugt de taalbarrière niet. Om het heel beknopt te zeggen : wat baat het dat ik hetzelfde als hen eet, als ik het niet eens kan vragen aan hen?
![]() |
![]() |
#628 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat heb jij en je medestanders hier nog niet duidelijk gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat we dan meer macht hebben en een groter stemgewicht in de wereld, meer bekendheid, en zijn we met de krachten gebundeld, het economisch kloppend hart van Europa. Deregulering kan de interne markt van de unieleden ten goede komen, omdat het bedrijvigheid aantrekt. (Op termijn raak ik nogal pessimistisch m.b.t. de traagheid van Europa, aangezien een nieuw verdrag niet in het verschiet ligt. Zie het Nederland, Frankrijk, Groot-Britannië, Polen en de anderen maar eens te ratificeren)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wallonie is een ontwikkelingsland en met de Scandinavische landen kunnen we ons beter naar de top werken als het om innovatie gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb het alleen over terreinen waarbij er voor iederéén profijt is te behalen, hè? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
|
![]() Als we toch al zo ver zijn, waarom dan niet uitbreiden met de rest van de Europese unie, of misschien met Rusland en China? /zit in de NWO
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 25 september 2007 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
|
![]() Citaat:
Wat ik de meest wenselijke staatsvorm vind heb ik al honderden keren op dit forum gezegd. En als u doelt op de Baarle-werkgroep met uw 'achterkamertjes' en 'niet op dit forum' durven: Alle uitgangspunten van de Baarle-werkgroep staan online, op dit forum, alsook alle verslagen van de vergaderingen. Kijk in het onderschrift van Kortaf of op de daarvoor bestemde draad in K&K. Uitgangspunten Baarle-werkgroep (Kijk naar punt 5 en durf daarna nog eens het woord Belgicist of Beneluxist in de mond te nemen.) Nogmaals, in de Baarlegroep zitten geen Beneluxisten en zeker geen Belgicisten. Hooguit iemand die de samenwerking breder wil zien, in Europees of wereldverband, maar eerst gaat voor Vlaams-Nederlandse integratie. Dat mag, we zijn geen partij met strikte partijdiscipline maar een werkgroep waarvan de leden, elk vanuit verschillende motivatie en achtergrond, hetzelfde doel nastreven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morgen zie ik prinses Maxima, ik zal haar om raad vragen tav de toekomstige monarchie in de Verenigde Nederlanden.
Vorig jaar durfde ik het nog niet aan Bea te vragen.
![]() |
#640 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier is duidelijk meerdere malen door uw leden gezegd ,dat acceptatie van de 10 punten voorwaarden tot deelname is. We leven niet meer in een tijd van geloofsbeleidenissen. |
|
![]() |
![]() |