Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2007, 10:43   #141
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Hoeveel "bruine kamikazes" kan je zo opnoemen van hier in België?
In België komen die jongens uitrusten/zich verstoppen & manschappen ronselen. Het is een achterhoede-basis. Daarom zijn er ook nog geen bomaanslagen gepleegd.Maar maak u niet druk: ook dat zal nog wel komen.Zoals Frankrijk, Spanje en Engeland er reeds aan moesten geloven."Gewone" racistische moorden hebben we anders al gehad. Zie de Guido DeMoor gebeurtenis.

Laatst gewijzigd door forumspook : 5 oktober 2007 om 10:49.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 10:46   #142
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
In België komen die jongens uitrusten/zich verstoppen & manschappen ronselen. Het is een achterhoede-basis. Daarom zijn er ook nog geen bomaanslagen gepleegd.Maar maak u niet druk: ook dat zal nog wel komen.Zoals Frankrijk, Spanje en Engeland er reeds aan moesten geloven.
Ge zit er echt op te wachten persies...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 10:55   #143
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Of ik daar op zit te wachten speelt niet de minste rol.Trouwens, u vergist zich: liever zou ik ongelijk krijgen.Zelfs als mannekkes zoals u -en erger-dan triomfantelijk kunnen rondbazuinen dat ik niet weet wat ik vertel.
De toekomst zal het zeggen.
Oud 5 oktober 2007, 10:57   #144
Bhairav

Standaard

Citaat:
Of ik daar op zit te wachten speelt niet de minste rol.Trouwens, u vergist zich: liever zou ik ongelijk krijgen.Zelfs als mannekkes zoals u -en erger-dan triomfantelijk kunnen rondbazuinen dat ik niet weet wat ik vertel.
De toekomst zal het zeggen.
Oud 5 oktober 2007, 11:02   #145
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Kunt u mij mischien uitleggen wat er te lachen valt? Dan kan ik meedoen.Het grappige in verband met moordenaars/bommenleggers ontsnapt mij.
Oud 5 oktober 2007, 11:03   #146
Montalcino
Parlementslid

Montalcino's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Een kogel van dit kaliber geeft een klein gaatje aan de inslag, en waar de kogel het lichaam weer verlaat, slaat hij een gat ter grootte van een telefoonboek.

(...)

Op een klein plantsoen aan de Minderbroedersrui zit op een bank de 46-jarige Songul Koç een boek te lezen. Songul draagt een hoofddoek, is Antwerpse maar van Turkse origine. Zonder aarzelen opent Hans het vuur en schiet haar in de borst.
Hoe heeft die vrouw dat ooit overleefd?
Montalcino is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 11:06   #147
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Montalcino Bekijk bericht
Dat zijn zo van die fantasieen van mensen die niets van wapens kennen. Zeg nu zelf, een telefoonboek eruit schieten, bij dat klein kind, dan vliegt die toch in twee stukken.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 11:15   #148
Bhairav

Standaard

Citaat:
Kunt u mij mischien uitleggen wat er te lachen valt? Dan kan ik meedoen.Het grappige in verband met moordenaars/bommenleggers ontsnapt mij.
Het feit dat u dat zei.
Volgens mij speelt het een grote rol dat gij zit te wachten op een aanslag. Als het zover is zit gij gewoon te schuimbekken...
Oud 5 oktober 2007, 12:02   #149
Banneling

Standaard

Citaat:
05/10 "Ik laat mij niet misbruiken"

Vic Van Aelst, de door Songül Koç ontslagen advocaat, reageert strijdvaardig op heisa rond zijn persoon. “Ik ben geen jukebox die zomaar de liedjes speelt van wie er geld in steekt.”

Hij is 59 en heeft 51 assisenzaken achter de rug. Tijdens zijn 52ste assisenzaak werd hij gisteren bedankt voor bewezen diensten. Vic Van Aelst wil zich niet voor de kar van ’hogere’ machten laten spannen om het racismeproces van de eeuw te voeren, zegt hij in een reactie.

Een paar uur nadat meester Van Aelst het Justitiepaleis van Antwerpen in allerijl had verlaten, wou hij zijn gedachten over de vorige dagen kwijt.

”Ik heb als advocaat altijd geprobeerd om het beste voor mijn cliënten te doen. Nu ook. Maar ik ben geen jukebox die zomaar de liedjes speelt van wie er geld in steekt. Ik ben de ’meester’ van deze zaak. Van bij de aanvang van dit proces ben ik duidelijk geweest, heb ik gezegd waar het op stond. Na drie dagen is het trouwens voor iedereen duidelijk. Ik zeg niet dat racisme in deze zaak geen rol speelt, wel dat het niet het hoofdmotief is geweest.”

”Iedereen is al van voor de aanvang van dit proces gebruikt. Het proces-Van Themsche is een stok om een hond mee te slaan. Ik zal hier niet meer over zeggen, vult u het zelf maar in. Als dit proces in een andere stad was gevoerd, dan voerden we dit gesprek niet.”

”Dit zou het proces van een schutter en de beschotenen moeten zijn. Ik laat dat niet afpakken door ’hogeren’. Het gaat om gruwelijke daden, vreselijke daden. Maar ze moeten in hun juiste context worden gezien. Als er elementen van racisme zijn, dan moeten ze worden behandeld, meer niet.”

Meer dan acht op de tien cliënten van Van Aelst zijn allochtonen. Hij kent Songül Koç al jaren.
”Ik heb mijn idee nooit onder stoelen of banken gestoken. Mevrouw Koç is door het hele gebeuren niet erg stabiel. Ik neem haar dan ook niets kwalijk, maar ik denk dat zij erg is beïnvloed. Vanaf de eerste dag heb ik gezegd dat dit proces sereen moest gebeuren. Die sereniteit is ver te zoeken.”

Verbitterd, ontgoocheld of boos is hij niet, zegt Van Aelst. ”Ik neem mevrouw Koç absoluut niets kwalijk. Ik hoop voor haar het allerbeste. Ik had een mooi pleidooi dat ik met hart en ziel zou hebben verdedigd. Ik wist dat ik ’goed’ zou zijn. Er is anders over beslist, het zij zo. Mevrouw zal ongetwijfeld goed worden verdedigd op de manier die zij verkiest. Maar ik wens voor haar vooral een eerlijk en een rechtvaardig proces.”

”Ik laat de zaak nu achter me en ik ga naar mijn kantoor, op mijn gemak nadenken over de zaken die ik morgen moet verdedigen.”

Moet dat even tegenvallen voor Abba Kovner. Straks houdt hij er nog een depressie aan over.
De luchtbel werd sneller doorprikt dan gehoopt.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 12:08   #150
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Montalcino Bekijk bericht
Ze had een borstprothese en dat heeft haar leven gered

Laatst gewijzigd door fox : 5 oktober 2007 om 12:09.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 12:10   #151
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Voel je je in je gat gebeten? Je doet zelf NIET ANDERS dan beledigen...
Je mag die beschuldiging eens aan de hand van een linkje proberen hard te maken. Ik ben benieuwd...

En for future reference: de eerstvolgende keer dat je me beledigt, zal ik niet aarzelen om je op gepaste wijze te rapporteren. Mensen die zich al scheldend een weg banen doorheen deze fora, verzieken de sfeer voor iedereen en ik beschouw het als mijn morele plicht om dergelijk wangedrag (na een eerlijke verwittiging) aan te klagen. 't Is maar dat je het weet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 12:19   #152
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Moet dat even tegenvallen voor Abba Kovner. Straks houdt hij er nog een depressie aan over.
Gij behandelt dat echt als een voetbalmatch.
Oud 5 oktober 2007, 13:00   #153
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je mag die beschuldiging eens aan de hand van een linkje proberen hard te maken. Ik ben benieuwd...

En for future reference: de eerstvolgende keer dat je me beledigt, zal ik niet aarzelen om je op gepaste wijze te rapporteren. Mensen die zich al scheldend een weg banen doorheen deze fora, verzieken de sfeer voor iedereen en ik beschouw het als mijn morele plicht om dergelijk wangedrag (na een eerlijke verwittiging) aan te klagen. 't Is maar dat je het weet.

aan het adres van Bentjes vriendin:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Walgelijk! Ik schopte dat pokkewijf meteen mijn huis uit.
of is pokkewijf voor jou een koosnaampje?

En hier slaagt ge erin 1 miljoen mensen te beledigen:
Citaat:
Neen. Ook het Vlaams Blok draagt in deze zaak een verpletterende verantwoordelijkheid. Het is namelijk het Vlaams Blok dat ervoor gezorgd heeft dat racisme tegenwoordig door velen als iets aanvaardbaars beschouwd wordt, vooral bij de lagere klassen van de bevolking.
en het feit dat gij rechten gedaan hebt, stelt u natuurlijk in de positie om neerkijkend te doen over de lagere klassen.

Maar goed, ik zal erop letten u edele niet meer op de lange tenen te trappen. Gij ook een beetje respect, dan.
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 13:02   #154
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht

Ook zonder scheldwoorden kan men mensen beledigen. Wat u ook voortdurend doet. Iedereen weet dat. U bent slecht geplaatst om lesjes te geven.Zéér slecht. Menéér.
Oud 5 oktober 2007, 13:11   #155
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ook zonder scheldwoorden kan men mensen beledigen. Wat u ook voortdurend doet. Iedereen weet dat. U bent slecht geplaatst om lesjes te geven.Zéér slecht. Menéér.
Hoe kan jij dat weten op nauwelijks een maand dat je hier geregistreerd bent? Of ken je me al van vóór je hier onder de naam forumspook geregistreerd was?

Carl toch... Je valt voortdurend door de mand jongen. Heb je dat nog niet door? Wij wel hoor.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 14:09   #156
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Van der Velpen is nu haar advocaat, dezelfde die het VB een hak zette door haar vzw's te laten veroordelen voor het aanzetten tot racisme en discriminatie en aldus de luchtbel van het VB vakkundig doorprikte (ze zijn er nog altijd niet goed van). Het ging niet zo snel want het VB heeft dat proces 4 1/2 laten aanslepen met allerlei spitsvondigheden. Eind goed al goed.

Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 5 oktober 2007 om 14:10.
Abba Kovner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 14:15   #157
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
...denk niet meer dan dat de poco's zitten te wachtten op de veroordeling van hvt wegens racisme...
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 15:36   #158
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die advokaat denkt dat hij er nu vanaf is precies, hij weet precies niet dat hij nu op de lijst staat. Belgie, of beter progressief belgie gaat die wel weten vinden.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2007, 15:48   #159
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Die advokaat denkt dat hij er nu vanaf is precies, hij weet precies niet dat hij nu op de lijst staat. Belgie, of beter progressief belgie gaat die wel weten vinden.
Slap gelul, niet ernstig...
Oud 5 oktober 2007, 15:52   #160
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
...denk niet meer dan dat de poco's zitten te wachtten op de veroordeling van hvt wegens racisme...
Nee, niet wegens racisme maar wegens moord met voorbedachte rade met racisme als motief. Dat motief werd hem natuurlijk in gepapt door zijn familie die nagenoeg allen in het Vlaams Belang actief zijn en/of in dezelfde racistische vijver vissen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be