Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 oktober 2007, 09:01   #21
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Het is te hopen dat Guerin geen homosexuele neigingen heeft. Het zou hem anders achtereen wel eens ferm kunnen tegenvallen in zijn exotisch stadje.

Of zoals in de banlieus van Parijs: geen fles wijn of geen saucisson meer te vinden. Limburg... het land van Ooit. effectief.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2007, 09:07   #22
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het is te hopen dat Guerin geen homosexuele neigingen heeft. Het zou hem anders achtereen wel eens ferm kunnen tegenvallen in zijn exotisch stadje.

Of zoals in de banlieus van Parijs: geen fles wijn of geen saucisson meer te vinden. Limburg... het land van Ooit. effectief.
Ik heb geen behoefte aan worst en wijn en ben niet homo.Een multicul houd ook in dat de verdraagzaamheid uit alle kanten komt.Ik ben er van overtuigd dat indien de competitie verdwijnt ook de islamistische en andere dogmas zullen verdwijnen.
Oud 11 oktober 2007, 09:09   #23
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guerin Bekijk bericht
Kinderen en klein-kinderen zullen opgrooien samen met de kinderen en klein-kinderen van de migranten,zij zullen samen de toekomst van een stad bepalen.Indien het VB niet te veel angst en onverdraagzaamheden verspreid zullen ze in harmonie kunnen leven.
Kijk hier nog eens ... En zonder dat het VB er voor iets tussen zit ...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=95565
Het wordt hoog tijd dat de mensen inzien dat het grootste gevaar voor de toekomst van de maatschappij vanuit de richting van allochtonen komt ...
Innemen en overheersen is hun motto ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2007, 09:15   #24
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ Bekijk bericht
Een hoofddoek dragen is Geen onderdrukking, ,begrijp dat eens!
Dat is het wel ... En dat weet u , maar zal u niet willen toegeven ...
Ten tweede is die hoofdoek tegenwoordig ook een uiting van de onwil om zich te integreren in de maatschappij ... Het is het invoeren en opdringen van een vreemde cultuur en religie ... Allochtonen zijn naar hier gekomen met de bedoeling van belg te worden ... En wat zien we , ze proberen krampachtig de Vlamingen te laten aanpassen aan hun normen en wetten ...
Kerstbomen , Paaseieren , normaal eten op school , vrije verkoop van goederen , dieronvriendelijk slachten , overtredingen van de taalwetgeving enzovoort ...Alles moet maar wijken voor de islamitische buldozer ..
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2007, 09:17   #25
guerin
Minister

Standaard

een multicul is niet 99% allochtonen en 1% autochtonen...
Oud 11 oktober 2007, 09:17   #26
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb geen behoefte aan worst en wijn en ben niet homo.Een multicul houd ook in dat de verdraagzaamheid uit alle kanten komt.Ik ben er van overtuigd dat indien de competitie verdwijnt ook de islamistische en andere dogmas zullen verdwijnen.
Droom lekker verder! Uw droombeeld kan je alvast gaan bezoeken in steden waar uw knuffelgroep in de meerderheid is ondertussen. Héérlijk wonen daar.

en wat heb je tegen competitie? verloren met de voetbal jongen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 11 oktober 2007 om 09:18.
Oud 11 oktober 2007, 09:19   #27
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een multicul is niet 99% allochtonen en 1% autochtonen...
nog even geduld: je kleinkinderen zullen het wel voelen.

Oud 11 oktober 2007, 09:22   #28
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Dat is het wel ... En dat weet u , maar zal u niet willen toegeven ...
Ten tweede is die hoofdoek tegenwoordig ook een uiting van de onwil om zich te integreren in de maatschappij ... Het is het invoeren en opdringen van een vreemde cultuur en religie ... Allochtonen zijn naar hier gekomen met de bedoeling van belg te worden ... En wat zien we , ze proberen krampachtig de Vlamingen te laten aanpassen aan hun normen en wetten ...
Kerstbomen , Paaseieren , normaal eten op school , vrije verkoop van goederen , dieronvriendelijk slachten , overtredingen van de taalwetgeving enzovoort ...Alles moet maar wijken voor de islamitische buldozer ..
de hoofdoek heeft een symbolische dimensie,vergeet niet dat het een religieuze symbool is voor het rijk van allah en tegen dat van satan.Het hoofdoek betekend dat de moslims niet zouden vergeten dat de rijk van allah er nog niet is en daardoor hun hersenspan nog niet bevrijd is van satanische verlangen zoals sexueel verslaving.
Oud 11 oktober 2007, 09:23   #29
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja,als men ze in getthos steken is het niet verwonderlijk dat ze zich niet integreren,he.
Ik ben regelmatig in allochtonen buurten en ik zie geen problemen dat men elders niet vind.
Niet alleen de multicul is opgedrongen,ook de competitie is dat.Neem de competitie weg met als gevolg dat de multicul geen probleem meer zal inhouden.
In ghetto's steken? Ik kom zelf uit een volkse buurt die "leefde" en nu kompleet is overgenomen door de Turkse gemeenschap, waar 's avonds geen verstandige Vlaamse kat meer op straat loopt. Mijn ouders wonen daar nog steeds en moeten bij wijze van spreken naar de andere kant van 't stad om nog eens een native Vlaming tegen te komen. Hoe aangenaam denk je dat dat handvol Vlaamse Aboriginals ter plekke dat aanvoelt? Het probleem is dat de autochtoon GEEN KEUZE heeft, multikul zal je willens nillens worden. Er zullen nog wel Hans Van Temse's rechtstaan vrees ik.
Oud 11 oktober 2007, 09:24   #30
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
nog even geduld: je kleinkinderen zullen het wel voelen.
Wat een paranoïde ingesteldheid heb jij,amai.

Tegen dat mijn klein-kinderen groot zijn zal de revolutie er zijn en de competitie verdwenen zijn.
Oud 11 oktober 2007, 09:25   #31
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
de hoofdoek heeft een symbolische dimensie,vergeet niet dat het een religieuze symbool is voor het rijk van allah en tegen dat van satan.Het hoofdoek betekend dat de moslims niet zouden vergeten dat de rijk van allah er nog niet is en daardoor hun hersenspan nog niet bevrijd is van satanische verlangen zoals sexueel verslaving.
En dat anno 2007, we gaan er op vooruit....
Oud 11 oktober 2007, 09:27   #32
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
Droom lekker verder! Uw droombeeld kan je alvast gaan bezoeken in steden waar uw knuffelgroep in de meerderheid is ondertussen. Héérlijk wonen daar.

en wat heb je tegen competitie? verloren met de voetbal jongen?
hahaha,voetbal idioten

Is er geen onderlinge competitie,concurentie om de beste betaalde jobs?Om de mooiste huizen?
Stond je nooit in de rij met honderden om iets dat maar aan één zou toekomen?
Oud 11 oktober 2007, 09:28   #33
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
En dat anno 2007, we gaan er op vooruit....
Nonnen dragen ook hoofdoeken.
Oud 11 oktober 2007, 09:28   #34
bentje
Parlementsvoorzitter

bentje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OMG waar haal je dat?
Oud 11 oktober 2007, 09:32   #35
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nonnen dragen ook hoofdoeken.
hoeveel van die pinguins heb je de laatste maanden over straat zien floreren?
Oud 11 oktober 2007, 09:32   #36
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
In ghetto's steken? Ik kom zelf uit een volkse buurt die "leefde" en nu kompleet is overgenomen door de Turkse gemeenschap, waar 's avonds geen verstandige Vlaamse kat meer op straat loopt. Mijn ouders wonen daar nog steeds en moeten bij wijze van spreken naar de andere kant van 't stad om nog eens een native Vlaming tegen te komen. Hoe aangenaam denk je dat dat handvol Vlaamse Aboriginals ter plekke dat aanvoelt? Het probleem is dat de autochtoon GEEN KEUZE heeft, multikul zal je willens nillens worden. Er zullen nog wel Hans Van Temse's rechtstaan vrees ik.
Het kapitalisme en zijn competitie zijn daar verantwoordelijk voor,niet de allochtonen.
Jonge turken spreken vlaams.
Oud 11 oktober 2007, 09:35   #37
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentje Bekijk bericht
OMG waar haal je dat?
Oud 11 oktober 2007, 09:36   #38
bentje
Parlementsvoorzitter

bentje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jonge turken spreken vlaams.
Zouden moeten...

Trouwens, ik heb wel zoiets als, thuis of onder vrienden spreken ze nog steeds hun eigen taal...
Mocht ik naar bijvoorbeeld Frankrijk verhuizen, en ik krijg daar kinderen zullen ze thuis Frans spreken, wat niet wil zeggen dat ik hen geen 2 talen zal aanleren
Oud 11 oktober 2007, 09:39   #39
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentje Bekijk bericht
Zouden moeten...

Trouwens, ik heb wel zoiets als, thuis of onder vrienden spreken ze nog steeds hun eigen taal...
Mocht ik naar bijvoorbeeld Frankrijk verhuizen, en ik krijg daar kinderen zullen ze thuis Frans spreken, wat niet wil zeggen dat ik hen geen 2 talen zal aanleren
bah,als je wil dat je kinderen in Frankrijk vlaams kunnen sprken zul je met hun thuis in het vlaams moeten spreken om het onderscheid te kunnen maken.

Ik ken veel allochtone jongeren die vlaams spreken.
Oud 11 oktober 2007, 09:42   #40
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
bah,als je wil dat je kinderen in Frankrijk vlaams kunnen sprken zul je met hun thuis in het vlaams moeten spreken om het onderscheid te kunnen maken.

Ik ken veel allochtone jongeren die vlaams spreken.
't zou er nog aan mankeren dat ze de taal niet spreken, ze zijn hier bv verplicht naar school te gaan. Verder leven ze wel nog naar normen en waarden van het land van oorprong maar dat is bijzaak hé....

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be