Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 oktober 2007, 11:43   #41
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
In Nederland zal in 2050 maar liefst het enorme aandeel van negen hele procenten van de bevolking uit moslims bestaan! Huh, wacht even, ze zouden in 2035 toch al in de meerderheid zijn? Niet dus, zeggen de mensen die de beschikking hebben over echte cijfers. Nergens in Europa is er de komende eeuw een enorme overspoeling van moslims die ons allemaal in en boerka willen drukken, dat is gewoon allemaal propaganda. Zo, kunnen we nu het integratiedebat misschien weer op een normale manier gaan voeren.
Met alle respect, maar ik vrees dat die Joop De Beer zijn ogen sluit voor de realiteit. Wie een beetje kan rekenen en logisch kan redeneren, weet dat de islamoverheersing wel eens zeer snel een feit zou kunnen zijn.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2007, 11:47   #42
migrantenjong
Banneling

Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus Bekijk bericht
Met alle respect, maar ik vrees dat die Joop De Beer zijn ogen sluit voor de realiteit. Wie een beetje kan rekenen en logisch kan redeneren, weet dat de islamoverheersing wel eens zeer snel een feit zou kunnen zijn.
Beter er nu iets aan doen, dan binnen 30 jaar weer een genocide meemaken.

In Kosovo zijn de mensen in een halfjaar tijd van mens naar monster geevolueerd. Hetzelfde kan hier gebeuren als de linkse idiotie het gezonde verzet de kop blijft indrukken. Het probleem zal escaleren en wanneer de gewone Vlaming het beu is, zal hij niet langer onderscheid maken tussen goede en slechte Moslim...
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2007, 11:56   #43
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus Bekijk bericht
Je doet belachelijke aannames die niet op echte statistieken gebaseerd zijn. Jouw "rapport" heeft, laat ik het voorzichtig uitdrukken, geen grote wetenschappelijke waarde.
Oud 13 oktober 2007, 12:02   #44
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Genoeg rechten maar stemrecht... Nee het enige wat je kan doen is deze mensen zich zoveel mogelijk te laten aanpassen aan jouw land en niet de mensen van jouw land laten aanpassen aan de vreemdelingen.
Maar wat versta je onder aanpassen? Moet iedere immigrant één koekje bij de koffie eten, 's zondags naar de kerk gaan en in de winkel alleen maar op de prijs letten omdat dat "de Nederlandse cultuur" is waar hij zich aan aan moet passen? Een land is voor mij nog altijd in de eerste plaats een verzameling individuen, ik leg andere individuen zo weinig mogelijk mijn levensstijl op, ik vertel ze niet om links-progressief te stemmen, te kajakken en slechte cijfers te halen, en ik vind het zeer kwalijk als anderen dat wel doen. Het Nederlandse kabinet gaat nu dansende jongeren aanpakken. De leden van het kabinet konden vroeger nooit een partner vinden om mee te dansen, of meer, dus daarom mogen de jongeren van nu het ook niet. Kunnen ze de mensen niet gewoon een beetje in hun waarde laten?
Oud 13 oktober 2007, 12:03   #45
migrantenjong
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar wat versta je onder aanpassen? Moet iedere immigrant één koekje bij de koffie eten, 's zondags naar de kerk gaan en in de winkel alleen maar op de prijs letten omdat dat "de Nederlandse cultuur" is waar hij zich aan aan moet passen? Een land is voor mij nog altijd in de eerste plaats een verzameling individuen, ik leg andere individuen zo weinig mogelijk mijn levensstijl op, ik vertel ze niet om links-progressief te stemmen, te kajakken en slechte cijfers te halen, en ik vind het zeer kwalijk als anderen dat wel doen. Het Nederlandse kabinet gaat nu dansende jongeren aanpakken. De leden van het kabinet konden vroeger nooit een partner vinden om mee te dansen, of meer, dus daarom mogen de jongeren van nu het ook niet. Kunnen ze de mensen niet gewoon een beetje in hun waarde laten?
Aanpassen is de barbaarse gewoonten van hun land verwerpen.

O ja en de taal, leren, geen onderwijs in Derkaderkatalen op school dus. En niet klagen dat hier geen Shariaat heerst.

Laatst gewijzigd door migrantenjong : 13 oktober 2007 om 12:04.
Oud 13 oktober 2007, 13:13   #46
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
9%?
Valt reuze mee.
behalve natuurlijk dat het dikke leugens zijn...Het zijn er NU al 10 %, dus stel je voor binnen meer dan 40 jaar?!

Laatst gewijzigd door forumspook : 13 oktober 2007 om 13:14.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2007, 13:21   #47
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Voor Frankrijk is het wel logisch. Zij hebben veel Islamitische ex-kolonies.
Niets logisch daaraan volgens mij.Kolonies zijn afgelopen, ik persoonlijk zou geen enkele inboorling van één van mijn ex-kolonies aanvaarden op mijn grondgebied. De kolonie is gedaan, wij gaan terug naar huis, en jullie blijven hier, in jullie vrije land.Au revoir.
Oud 13 oktober 2007, 13:22   #48
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
De oplossing: In de grondwet laten verankeren dat alleen mensen die familie in Nederland hebben wonen van voor 1950 recht hebben om te stemmen! Probleem for ever opgelost, zelfs als er 99% moslims in jullie land komen wonen!
Dat is een begin van een oplossing. Maar enkel een begin, en zelfs d�*t vinden de poco-verraders al véél te véél.
Oud 13 oktober 2007, 17:33   #49
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
BV een bruid zoeken in het land van herkomst vind ik niet kunnen, moeten ze gewoon verbieden.

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2007, 17:35   #50
migrantenjong
Banneling

Standaard

Citaat:
BV een bruid zoeken in het land van herkomst vind ik niet kunnen, moeten ze gewoon verbieden.
De douane moet de bruid confiskeren aan de grens, en bijhouden in de kast voor in beslag genomen voorwerpen.
Oud 13 oktober 2007, 17:36   #51
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
De douane moet de bruid confiskeren aan de grens, en bijhouden in de kast voor in beslag genomen voorwerpen.

Wel eerst testen voor men het in kast steekt.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2007, 17:39   #52
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ike Bekijk bericht
Bij die cijfers worden volgens mij de derde generatie allochtonen niet bij opgeteld.

20% van de kinderen in Nederland zijn allochtonen, dus ik twijfel heel erg aan deze cijfers.
Een beetje zoals we onlangs vernamen dat in het Brusselse de meest voorkomende naam van de nieuwgeborenen "Mohamed" was...
Niets aan de hand dus. Altijd dat gefoefel met die "nieuwe" Belgen en zo, waarvan enkel de identiteitskaart "belgisch" is...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2007, 13:13   #53
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door migrantenjong Bekijk bericht
En dan is er nog de paradoxvrije realpolitik. Smoel houden, en geen logische foutjes!
Inderdaad, bijvoorbeeld één zoals Stalin die praktizeerde. U liever dan ik.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2007, 07:38   #54
Infidel
Provinciaal Gedeputeerde

Infidel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Dit is een paradox. Je kan iemand niet verbieden zijn mening te geven, zelfs al propageert degene een meningsverbod. Als je wel een verbod instelt, dan ben jij degene die de vrijheid van meningsuiting beknot.
Het is inderdaad een paradox = schijnbare tegenstelling.

Ik ben mij ervan bewust dat je een dunne lijn bewandelt, maar toch moet je het gevaar van bepaalde groepen inzien, zonder tot misbruik over te gaan, en daar zit net het gevaar.

Voorbeelden: Denk aan Nazi-Duitsland, hoe de Iraanse revolutie leidde tot beknotting van de vrije meningsuiting, de Russiche revolutie,...

In sommige gevallen is het de énige manier om de vrijheid van meningsuiting te beschermen. Het vereist wel een ruggengraat en een heel goed inschattingsvermogen en ijzersterk controlemechanisme tegen misbruiken, én je doet het beter vroeger dan later, denk maar aan wat er in Algerije gebeurde.
Infidel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2007, 10:46   #55
migrantenjong
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Inderdaad, bijvoorbeeld één zoals Stalin die praktizeerde. U liever dan ik.
Stalin had bijna de WOII verloren in 1941 omdat hij zijn officierenkorps had afgeslacht. Slechte realpolitik dus.
Oud 16 oktober 2007, 16:57   #56
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is niets grappig aan die stroming.
Moeten aanhangers van elke stroming die jij niet grappig vindt dan maar verwijderd worden uit de maatschappij, Liberalist?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 16:57   #57
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Moeten aanhangers van elke stroming die jij niet grappig vindt dan maar verwijderd worden uit de maatschappij, Liberalist?
Wel als ze tegen die samenleven ageren.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 16:58   #58
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Als ze dat doen hebben ze bovendien zichzelf al uit de maatschappij verwijderd.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 17:02   #59
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel als ze tegen die samenleven ageren.
Ik heb werkelijk nog nooit iets simplistischer gehoord dan het gebazel dat jij hier zo arrogant zit neer te schrijven.

Waarom mag men niet tegen de samenleving ageren, Liberalist?
Oud 16 oktober 2007, 17:04   #60
Uh-Huh
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ze dat doen hebben ze bovendien zichzelf al uit de maatschappij verwijderd.
Dus iedereen die kritiek uitoefent op de maatschappij, verwijdert zichzelf eruit?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be