![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
In Kosovo zijn de mensen in een halfjaar tijd van mens naar monster geevolueerd. Hetzelfde kan hier gebeuren als de linkse idiotie het gezonde verzet de kop blijft indrukken. Het probleem zal escaleren en wanneer de gewone Vlaming het beu is, zal hij niet langer onderscheid maken tussen goede en slechte Moslim... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Maar wat versta je onder aanpassen? Moet iedere immigrant één koekje bij de koffie eten, 's zondags naar de kerk gaan en in de winkel alleen maar op de prijs letten omdat dat "de Nederlandse cultuur" is waar hij zich aan aan moet passen? Een land is voor mij nog altijd in de eerste plaats een verzameling individuen, ik leg andere individuen zo weinig mogelijk mijn levensstijl op, ik vertel ze niet om links-progressief te stemmen, te kajakken en slechte cijfers te halen, en ik vind het zeer kwalijk als anderen dat wel doen. Het Nederlandse kabinet gaat nu dansende jongeren aanpakken. De leden van het kabinet konden vroeger nooit een partner vinden om mee te dansen, of meer, dus daarom mogen de jongeren van nu het ook niet. Kunnen ze de mensen niet gewoon een beetje in hun waarde laten?
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
O ja en de taal, leren, geen onderwijs in Derkaderkatalen op school dus. En niet klagen dat hier geen Shariaat heerst. Laatst gewijzigd door migrantenjong : 13 oktober 2007 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() behalve natuurlijk dat het dikke leugens zijn...Het zijn er NU al 10 %, dus stel je voor binnen meer dan 40 jaar?!
Laatst gewijzigd door forumspook : 13 oktober 2007 om 13:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Niets logisch daaraan volgens mij.Kolonies zijn afgelopen, ik persoonlijk zou geen enkele inboorling van één van mijn ex-kolonies aanvaarden op mijn grondgebied. De kolonie is gedaan, wij gaan terug naar huis, en jullie blijven hier, in jullie vrije land.Au revoir.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Dat is een begin van een oplossing. Maar enkel een begin, en zelfs d�*t vinden de poco-verraders al véél te véél.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets aan de hand dus. Altijd dat gefoefel met die "nieuwe" Belgen en zo, waarvan enkel de identiteitskaart "belgisch" is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik ben mij ervan bewust dat je een dunne lijn bewandelt, maar toch moet je het gevaar van bepaalde groepen inzien, zonder tot misbruik over te gaan, en daar zit net het gevaar. Voorbeelden: Denk aan Nazi-Duitsland, hoe de Iraanse revolutie leidde tot beknotting van de vrije meningsuiting, de Russiche revolutie,... In sommige gevallen is het de énige manier om de vrijheid van meningsuiting te beschermen. Het vereist wel een ruggengraat en een heel goed inschattingsvermogen en ijzersterk controlemechanisme tegen misbruiken, én je doet het beter vroeger dan later, denk maar aan wat er in Algerije gebeurde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze dat doen hebben ze bovendien zichzelf al uit de maatschappij verwijderd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |