![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#961 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een roofoverval ?
![]() |
#962 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Kun jij het hem eens vragen voor ons, en het ons dan laten weten. Thx ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#963 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belangrijk is: SPREEKT HIJ TERUG?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#964 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De slag bij Badr, waar Mohammed een karavan overviel en een hoop onschuldige mensen de pan in hakte tiens.
Wat dacht je wat je vierde bij het SUIKERfeest? Toch wel dat ze hopen goederen én SUIKER hadden kunnen roven!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#965 |
|
![]() Indien de vraag "een vraag" is zal hij wel in je diepste diepte terug spreken ja, maar daarvoor moet je een "hart" hebben met "gehoor"!
![]() |
#966 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben hier speciale inrichtingen voor mensen die via andere kanalen dan hun oren "stemmen horen"... Er zitten er daar ook velen die zich profeet wanen en net zoals uw profeet zelfs belgeklingel "horen" voordat "de stemmen komen". Bilal de messensteker "hoorde" blijkbaar ook al vanalles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#967 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Kun jij het alsnog eens vragen in mijn plaats. Thx ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#968 | |
|
![]() Citaat:
Hint: met hoevelen waren de mekkanen op de slag van badr ? en de profeet met zijn metgezellen ? De antwoord op deze vraag opzich geven alle duidelijkheid dat je gewoon liegt, liegt en nog eens liegt. Natuurlijk, op de spijker kloppen tot hij erin zit is uw manier van forumen , maar dat zal niet helpen zodra de mensen achter de feiten komen en de geschiedenis lezen zoals het is ! En leugen herhalen totdat een waarheid is ,is nog geen waarheid maar een leugen voor wie dat wil inzien dat het een leugen is, maw strooi het zand enkel in de richting waar geen wind is anders (vrees ik) dat je enkel je eigen ogen zult verblinden !(remember: veel liefde verblindt maar ook veel haat !)
![]() |
![]() |
#969 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de Mo schijnt het wreed goed gewerkt te hebben.
Zei die: mmm ik lust wel zo'n jong heel groen knopje (van blaadje was er nog geen sprake) en floeps daar kwam het antwoord: PAK ZE MAAR MO en toen zei Mo, amai mijnen aangenomen zoon heeft wel een straf poepke getrouwd, die wil ik ook wel eens knippen en weerom denderde het antwoord naar beneden (enkel hoorbaar voor het hart van Mo, de rest van de mensen hadden geen hart natuurlijk): KNIP ZE MAAR MO etc.. etc.. praktisch wel, zo'n horend hart. Even oefenen: Ik ben het écht beu om zoveel belastingen te betalen, hoe geraak ik ervan af? ZEG MAAR DAT IK GEZEGD HEB DAT JE NIKS MEER MOET BETALEN CIRCE! Héy het werkt!
![]() |
![]() |
![]() |
#970 |
Banneling
|
![]() Een slag is niet hetzelfde als een roofoveral, en dat weet je best. Trouwens, hoe zou je zelf zijn als er een aanslag werd gepleegd op je leven en je werd verjaagd uit jouw geboortestad door een bende rijke kooplieden omwille van jouw 'gevaarlijke' mening (i.e. geloof in één God) die veel aanhang begon te krijgen. Zou jij je daarbij zomaar neerleggen? Ik kan me best voorstellen dat Mohammed, die zelfs een boodschapper van God beweerde te zijn, dat niet deed. Ik kan me best voorstellen dat hij het geweld jegens hem zelf eveneens heeft bestreden met geweld. En ook al is hij geen boodschapper van God, dan nog begrijp ik zijn handelen en neem ik hem niets kwalijk. (Djiezes, we spreken hier over zo'n 1400 jaar geleden...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#971 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#972 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#973 |
|
![]() En waarom denkt u dat uw leven minder beter is dan die van een getrouwde ??
![]() |
#974 | |
|
![]() Citaat:
Ps: hij die u en ik en iedereen heeft geschapen heeft geen naasten om voor u of voor de anderen te bidden, iedereen bid tot zijn heer en niemand zal u daarbij helpen enkel diegene die "hijzelf" persoonlijk verkiest !
![]() |
![]() |
#975 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een karavaan overvallen IS een roofoverval, hoe je het wil keren of draaien. In het jaar 624 probeerde Mohammed met een leger van circa 300 moslims een Mekkaanse karavaan op terugreis uit Syrië te onderscheppen, maar stuitte daarbij op een 1000-koppig Mekkaans leger dat was gestuurd om de karavaan te beschermen. Ondanks de numerieke overmacht van de Mekkanen behaalden de moslims de overwinning, waarbij ze 10 paarden, 150 kamelen, kostbare wapens, kleding en leder buitmaakten. Tussen de 45 en 70 Mekkaanse soldaten werden gedood. Daarnaast namen de moslims een aantal krijgsgevangenen die later na betaling van losgeld weer werden vrijgelaten. De economische situatie van de moslims in Medina verbeterde hiermee aanzienlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#976 | |
|
![]() Citaat:
integendeel, abu sufyan stuurde het leger weg omdat het caravaan "veilig" was, waarbij abu jahl die sturing negeerde en in badr een nederlaag kreeg door zijn koppigheid ! En inderdaad ze hadden de "buit" binnen gehaald maar niet van de caravaan maar van de slag uit badr !!!
![]() |
![]() |
#977 | ||||
Banneling
|
![]() [quote=[B]Infidel;3014740][/b]En de relevantie hiervan voor het huidige christendom?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 22 oktober 2007 om 16:20. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#978 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#979 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 22 oktober 2007 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#980 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik had nog een vraagje, maar ik zie geen antwoord: zit er echt een duivel in die zuil in mekka of is dat maar bij wijze van spreken? |
|
![]() |
![]() |