![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik zou ervoor kiezen WIN2000 te draaien op een Pentium III, maar daar kan je weer geen updates meer van draaien. Hou er voor de rest rekening mee dat ook alle andere software af en toe wel eens een update nodig heeft. Office, drivers voor je randapparatuur etc... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik werk zelf op een type zwaarder dan pentium en die gaat echt niet sneller dan die pentium III met xp hoor. En hij heeft zelf de win2000 er direct afgesmeten, hij werkt liever met win 98 dan met win2000 en is nu ook heel te vreden over xp op die pc. Moet hem wel in de gaten houden natuurlijk of hij zit op mijn pc met vista. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je met AVG problemen ondervindt bij het opstarten, kan het zijn dat je versie verkeerd geüpdate is (bv omdat de verbinding wegviel. Heb ik al eens meegemaakt. Probeer eens AVG te uninstallen en opnieuw te installeren. Laatst gewijzigd door Johan217 : 23 oktober 2007 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() Heeft jouw laptop trouwens maar 1 USB poort?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ligt dus niet aan de modem of de kabel of je USB poort, maar aan je laptop zelf. Of je USB kaart is beschadigd, dit kan je nazien doormiddel van andere hardware, of je windows is slecht geïnstalleerd. Het kan zijn dat het stuk dat je modem moet opzoeken en herkennen slecht is geïnstalleerd of zelfs beschadigd is. Het beste dat je dus kan doen, is met je modem en laptop samen naar je verkoper gaan en deze alles terug laten installeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() Van de gratis AV-scanners geef ik de voorkeur aan Anti-Vir boven AVG. AVG update soms maar om de paar dagen, een goede AV doet dat enkele malen per dag.
In testen staat Anti-Vir al jaren vóór AVG. Problemen via USB-poort. Heb je al nagezien of systeembeheer soms fouten of problemen aangeeft voor de USB-poorten? Eventueel USB-drivers herladen. Als je een nieuwe modem koopt, koop dan ethernet (als je laptop een aansluiting heeft). Je vindt die zeer gemakkelijk tweedehands op het net. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Dank Jantje. Wat verschrikkelijk. Ik ben nl niet zo'n zeikerd die meteen naar de winkel rent met wat ze gekocht heeft, en ik heb ook geen zin/goesting om een week zonder PC te zitten
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb geen idee hoe ik problemen van de USB porten kan nagaan, laat staan hoe ik ze kan herladen ![]() Au secours! Het is ingewikkeld, maar er is een wil dus er zal wel een weg zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou trouwens echt niet de eerste keer zijn dat een laptop of pc voor de 2de en 3de maal als nieuw verkocht word, terwijl hij dus reeds heel wat heeft meegemaakt. Voor het geld dat je hebt betaald, heb je recht op iets dat werkt en dat goed werkt. En moet jij je echt niet te vreden stellen met rommel die reeds stuk is. Je hebt gewoon recht op 2 jaar garantie en je moet dat recht ook gebruiken, als zij hem niet sneller kunnen maken dan in een week, moet je gewoon een andere eisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Fenk you. |
|
![]() |
![]() |