![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste nachtkijkers werken op lichtversterking. Een beetje ruwe maanloze nacht op zee en je ziet er geen drol mee.
Hetzelfde met de infraroodkijkers. De enige manier om nachtzicht te creeren is met infrarood schijnwerpers en aangepaste thermografische kijkers.
![]() |
#822 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een nachtkijker is zeker bruikbaar om iets te zoeken dat je nog niet hebt opgemerkt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#823 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#824 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ze ook altijd rond de pot draaien als men iets effectief vraagt. Jantje kan mij info geven via PB, geen probleem, waarom doet hij het niet. Als de info die hij bezit zo geheim is, wat doet hij dan nog in het land der levenden? Dergelijk risico laat men niet op openbare forums waarin hij dergelijke info kan verspreiden waardoor het meteen wereldwijd kan verspreid worden. Beetje nadenken e. Jantje is een kereltje van 18 die teveel tv heeft gekeken en zich voordoet als iemand die hij zou willen zijn. Vanaf dat hij iets aantoont van wat hij beweert zal ik niet meer zo hoog van de toren blazen ok.
Laatst gewijzigd door illwill : 24 oktober 2007 om 07:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#825 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [
Laatst gewijzigd door Jantje : 24 oktober 2007 om 07:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#826 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Laatst gewijzigd door Jantje : 24 oktober 2007 om 07:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#827 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#828 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een paar voorbeelden : gebruiken van hotspots, publieke computers (in bibliotheken of universiteiten), terminal servers, anonieme proxy's etc. etc. Ik ben ooit naar een lezing geweest van Luc Beirens, Commissaris van de FCCU en die gaf dat ook gewoon toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#829 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#830 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#831 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze hebben het hier over het IP adres, dat is een soort van adres die aan je pc hangt. Maar als ik zomaar ergens een pc koop en surf niet via een vaste lijn dan heb je aan dit adres geen hol.
![]() |
![]() |
![]() |
#832 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog steeds geen PB gekregen.........en nog steeds is Jantje een risico voor deze corsicanen? LOL
Komaan Jantje...doorsturen die geheime info. Je gaat naar een internet cafe, bibliotheek,...overal waar ze een pc en internet hebben, maak een nieuwe nickname aan en stuur mij de nodige info...ik plaats die dan hier op dit forum en we zullen kijken wanneer er corsicanen aan mijn deur staan. Ik zit momenteel niet in Belgie en ik zit niet aan mijn eigen pc, zoals altijd het geval is.
Laatst gewijzigd door illwill : 24 oktober 2007 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#833 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#834 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb jou momenteel niets te vragen, Jantje is degene die hier 100 verhaaltjes komt spuien, ik heb hem bij elk van zijn verhaaltjes om specefieke uitleg gevraagt maar zijn enige antwoord is dat het om militaire geheimen gaat waarbij corsicanen voor zijn deur komen te staan. Flauwe kul ja!
Als hij zegt dat hij met een rubberbootje tot bij een vliegdekschip kan geraken om de vaten met explosieven aan te bevestigen...blablabla, dan zal hij dit toch wat beter moeten uitleggen dan gewoon dit te beweren. Ik kan ook zeggen dat ik een stealth uit de lucht kan schieten met een elastiekje en wat zilverpapier maar dat maakt het nog niet zo. En nu heb ik het maar over 1 van zijn beweringen e. Als je een normaal persoon bent kun je dit toch ook wel een beetje vatten of niet misschien, ik vraag niets abnormaals e.
Laatst gewijzigd door illwill : 24 oktober 2007 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#835 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat een eenling inderdaad griezelig ver kan komen met "kleine" middelen maar vermoed dat de combinatie "fysiek perfecte en exact werkende zelfmoordenaar" een wat schaars voorradig mensentype is.
![]() |
#836 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dan zegt dat je bepaalde info niet kan geven omdat er corsicanen aan je deur zullen staan indien...sorry, zoals ik al zei, als hij werkelijk dergelijke delicate info heeft die op zeer korte tijd de wereld kunnen rondgaan...dan zul je mij ook moeten uitleggen waarom hij nog niet onder de grond ligt...praatjes maken is heel gemakelijk op dit forum. Maar mij maak je echt niet wijs dat een ozo taktisch militair die zoveel zegt te weten niet eens weet dat een nucleair wapen met conventionele ontploffingen niet kan detoneren en ook geen bal weet over een simpel ding als IP-adressen ed. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#837 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik moet mij niet eens zelf opblazen, maar dat heb ik reeds lang geleden uitgelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#838 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is allemaal makelijk... je kraamt enkel onzin uit kerel. Ben je trouwens je PB nog aan het typen of ben je niet zo goed in typen? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#839 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Jantje,
Een modern Amerikaans supervliegdekschip kan niet worden gezonken met wat explosieven. Het gaat hier over een enorm goed bepantserd schip. Zelfs de impact van een Harpoon onder de waterlinie zal het schip niet serieus verwonden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#840 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Migrantenjong
Een moderne nucleaire carrier heeft zo goed als geen bepantsering. Maar de enorme omvang en de onderverdeling in vele waterdichte schotten gecombineerd met goeie damage control maken er een taaie rakker van. Het enige deel wat effectief gepantserd is, is de reactorafdeling, en dat voornamelijk door het feit dat je niet wil dat je bemanning crepeerd door stralingsvergiftiging. Toch is zulks schip zeer gevoelig aan onder de kiel explosies. Of aan sabotage van binnenuit. Trouwens, ooit al gehoord van een Mission Kill? Een schip zodanig raken dat het de bedoelde functie niet meer kan vervullen. Een drijvende carrier zonder aandrijving is ook maar een slecht bruikbaar vliegveldje. En die 4 schroeven die eronder hangen zijn tenslotte enorme klompen mangaanbrons aan hoogwaardig stalen assen. http://www.navweaps.com/ http://www.bobhenneman.info/forum/ Eneuh Illwill? Waarom herhaal je jezelve zodikwijls. We weten nu wel dat je niks gelooft, tenzij het in in de Dag Allemaal heeft gestaan.