![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik bans niet de manier om en probleem op te lossen. Ik verwijt de mods niets, want blijkbaar is het momenteel het enige middel dat ze hebben om zich vrij te stellen van vervolging vanuit Brussel, maar de reactie van sommigen zegt genoeg. Laatst gewijzigd door Boadicea : 25 oktober 2007 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
#122 |
|
![]() Heu, ga naar Kif Kif, als je enkel een onderonsje onder gelijkgestemden wenst. Dit is hier een forum waar elke mening in mijn ogen aan bod moet kunnen komen.
|
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() No way! Ik ben geen buitenkieper. Ieders mening is in mijn ogen even interessant.
|
![]() |
![]() |
#125 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Gelukkig gaat deze draad niet over kifkif en abba kofner, maar over snOOpy !
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Wel, mijn houding, doet met denken aan het liedje: "The Orange and the Green"
... and me being strictly neutral, I bashed everyone inside. Leuk om geen ideologie te hebben, dan zie je overal de goede dingen, maar ook de fouten. Als het aan mij lag, ... (ach, iedereen wenst wel eens zo een stokje, zeker?) |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Dat bewijst maar weer eens dat zelfs binnen de rechterzijde de meningen ook verdeeld kunnen zijn. Het is niet zo dat je er alles en iedereen over 1 kam kan scheren.
|
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() Via mijn handtekening betuig ik mijn steun aan snoopy.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#135 |
Europees Commissaris
|
![]() So?
Toegeven dat je racist bent, is géén racisme! En zijn "oproep tot geweld" was als grap bedoeld, dat heeft hij de boodschap erna zo aangegeven. Dus WAT is de reden van het bannen?
#136 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben niet degene die er een slagveld van maakt door forumleden te laten bannen en dat nog leuk te vinden ook.
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 25 oktober 2007 om 19:53. |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() Mensen, laten we humaan blijven. Geef een tegenstander een kogelvrij vest en een kevlarhelm, vóór u er op begint te schieten. Hou het slagveld hier beschaafd.
![]() Laatst gewijzigd door Boadicea : 25 oktober 2007 om 19:58. |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vraag blijft: wie kan er 7 dagen zonder het gemekker van snOOpy? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Althans Edina begrijpt niet dat het oproepen tot het vernietigen van mensen met een 'verkeerde' mening, een oproep tot geweld inhoudt. Van iemand die zichzelf tot het kruim van de intelligentia rekent, zou je wel anders verwachten. Of zou het te maken hebben met een aangeboren en ongeneeslijke hypocriete ingesteldheid? |
|
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfff... iedereen met een beetje hersens weet dat Sn00py helemaal niet opriep tot geweld, maar met sarcasme probeerde aan te tonen dat meer geweld van de Turken, alleen maar stemmen voor het Vlaams Belang oplevert. De moderatie zou behalve hetgeen er letterlijk staat, ook eens moeten kijken naar de intentie.
|
![]() |