Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 26 oktober 2007, 00:42   #241
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FilosoofCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py
Kijk, ik zal het je makkelijker maken:

ik ben racist en daar ben ik fier op. Al wat een kleurtje heeft, werkt op mij als een rode lap op een stier.

Allez, begin maar te citeren...
22/10/2007, 12:39

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py
ik ben racist.
13 oktober 2007, 08:01

En ???
Zegt hij iets dat niet mag ???
'k Ben niet zeker , maar ik dacht niet dat dit onwettelijke uitspraken zijn , en 't heeft ook niets te zien met z'n ban ....
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Oud 26 oktober 2007, 00:45   #242
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentje Bekijk bericht
Circe, ik krijg er bijna een orgasme van
PRACHTIG!!!
Wel even opletten wat je schrijft eh... want anders gaan jullie er alletwee aan... ik bedoel de (permanente) ban op, wegens sexisme of zoiets
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline  
Oud 26 oktober 2007, 00:52   #243
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Met Turken gelijk te geven vandaag roep je ook op tot geweld,en keur je het nog goed ook
Hier wordt ook opgeroepen tot geweld: alléén de titel van de topic al doet kotsen!:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=96692

PS, sn00py zeg je is er hier een sn00py?
filosoof is offline  
Oud 26 oktober 2007, 00:57   #244
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Pffff, ik ga slapen, ik had in de tijd toen ik hier toevallig aankwam gedacht dat dit een ernstig, eerlijk en volwassen forum was, maar blijkbaar is dit gewoon een forum als een ander.
Met vooroordelen en voorkeuren.
Nu ja, ik blijf hier wel nog wat rondhangen, wat misschien jammer is voor velen, maar iemand moet de stem van zovelen blijven helpen verdedigen.
Slaapwel
Slaapwel... ik kan het nog even volhouden. Het is pas 7pm...

Ben altijd bereid om een forum op te (helpen) zetten dat wel degelijk echte vrije meningsuiting wil en kan verdedigen.
Wie geinteresseerd is om financieel en/of logistiek mee te werken....
Graag een pm.

WANT: tot het tegendeel is bewezen, wensen vele mensen nog altijd liever te protesteren dan de handen uit de mouwen te steken en zelf werk te verrichten. (ben trouwens in hetzelfde bedje ziek hoor. Daar niet van. Ik heb ook maar 24 uur per dag, en daarvan slaap ik er acht en werk ik er acht=> dus 8 over voor 'andere' dingen, en politics hapt daar al een serieus stuk uit.)
Ik wou mijn oorspronkelijk post over een eigen forum opzoeken, maar de zoekfunctie werkt (nog altijd) niet.
hermanvk is offline  
Oud 26 oktober 2007, 00:59   #245
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
een goede Stalin is een dode Stalin
DAT mag je allicht niet uitbreiden naar communist.
hermanvk is offline  
Oud 26 oktober 2007, 01:06   #246
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Pfffft , De moderatie zal hier binnenkort al werk genoeg hebben ...
Dan wordt het Politics.Vl ... Dat zal al de nodige werkuren vergen en dan kunnen er ineens kleine aanpassingen gebeuren ...
politics.vl => is vl dan een tld geworden?

Was het maar waar?
Maar ja: waar zitten die Vlaamse politici om zoiets belangrijks aan te kaarten? Want een internet identiteit is belangrijk in de huidige wereld.

Nu toch nog, voor we allemaal terug in tentenkampen wonen?
hermanvk is offline  
Oud 26 oktober 2007, 02:05   #247
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Hier wordt ook opgeroepen tot geweld: alléén de titel van de topic al doet kotsen!:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=96692

PS, sn00py zeg je is er hier een sn00py?
Mens toch. Ambiorix is nochtans nen hele linksen. Als je daar al niet meer tegen kunt. Bleitkous...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 26 oktober 2007, 02:12   #248
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kadee Bekijk bericht
oproepen om een bevolkingsgroep te vergassen is bij wet verboden en niet bepaald constructief voor het debat. Er werden er geband voor minder.

Het gaat trouwens om een tijdelijke ban.
Hij heeft vast het halve forum zitten opnaaien om met een paar bussen zyklon-B naar Brussel af te zakken. Ik kan het me al voorstellen. Er was vast geen beetje sarcasme mee gemoeid. Wat een vermoeiende job zeg, dat modereren. Jullie zitten waarschijnlijk de ganse dag te koortsen en te miezerpietsen om toch maar geen halve vermeende of gemeende ademstoot door te laten die mogelijk door één of ander repressie-orgaan kan aangegrepen worden om dit forum van de server te knikkeren, jullie aansprakelijke kladden voor het aangezicht van de nieuwe inquisitie te dagen en jullie bezittingen verbeurd te verklaren.

pfff...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Nierika is offline  
Oud 26 oktober 2007, 02:19   #249
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Een oproep tot het vernietigen van VB'ers is net zo goed een oproep tot geweld en je zal mij nog nooit iets anders hebben horen beweren.

Nu, het is niet omdat Online beweert dat er zo'n oproep is geweest die zonder gevolg is gebleven, dat dit ook zo is. Maar daar had je waarschijnlijk nog niet aan gedacht... Online heeft nogal een levendige fantasie die ze echter zelden of beter nooit kan staven met quotes.

Waar blijkbaar ook nog niemand aan gedacht heeft is dat je voor één oproep tot geweld niet gebannen wordt. Hij moet dus voordien ook al strafpunten hebben gekregen. Verwonderlijk is dit gezien de inhoud van zijn posts allerminst.
Als je de koningin-moeder der bleitkousen van dit forum zo bezig hoort, waan je je meteen in een aflevering van Derrick. Zou Snoopy voordien werkelijk ook al strafpunten gekregen hebben? Zou daar nog niemand aan gedacht hebben? Is oproepen tot het vernietigen van VB'ers ook een oproep tot geweld? Zou er zo'n oproep zijn geweest of schudt Online dit uit haar mouw? Ja, hebben we daar al wel eens aan gedacht? (dit is waarschijnlijk het moment dat er met het vingertje wordt geheven) Nog even geduld jongens, ze gaat het weer allemaal haarfijn uitpluizen...

to be continued...

Nierika is offline  
Oud 26 oktober 2007, 05:23   #250
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Ik zeg altijd "A Banned fascist Is A Good Fascist"

Who's next?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 26 oktober 2007, 07:17   #251
Animalman
Parlementsvoorzitter

Animalman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
pauvre...

"Lead, follow, or get out of the way."
Animalman is offline  
Oud 26 oktober 2007, 07:53   #252
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Als je de koningin-moeder der bleitkousen van dit forum zo bezig hoort, waan je je meteen in een aflevering van Derrick. Zou Snoopy voordien werkelijk ook al strafpunten gekregen hebben? Zou daar nog niemand aan gedacht hebben? Is oproepen tot het vernietigen van VB'ers ook een oproep tot geweld? Zou er zo'n oproep zijn geweest of schudt Online dit uit haar mouw? Ja, hebben we daar al wel eens aan gedacht? (dit is waarschijnlijk het moment dat er met het vingertje wordt geheven) Nog even geduld jongens, ze gaat het weer allemaal haarfijn uitpluizen...
to be continued...

Volgens Edina alvast niet. Confronteer je haar met de geweldoproepen van haar giftige, agressieve vriendje, dan knijpt ze snel de ogen toe en laat ze haar ware aard kennen. Die hoeft natuurlijk niet meer toegelicht te worden.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=205
Online is offline  
Oud 26 oktober 2007, 09:14   #253
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Ja eindelijk <zucht>. Nu de rest nog....
Groot gelijk. Flaminganten, nationalisten, rechtsen en uiterst-rechtsen, weg ermee. Steek ze maar allemaal in één zak, één pot nat. Allemaal bannen. Je zal dat wel een forum overhouden dat gereduceerd is tot 25 % van het huidige, maar dat mag de pret niet drukken. Kwaliteit boven kwantiteit. Alleen de zuivere, echte waarden zoals democratie, patriotisme en verdraagzaamheid die zoals algemeen bekend het alleenrecht zijn van de linksen, zullen nog aan bod komen. Leve de internationale en rood is troef!
robert t is offline  
Oud 26 oktober 2007, 09:17   #254
bentje
Parlementsvoorzitter

bentje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Groot gelijk. Flaminganten, nationalisten, rechtsen en uiterst-rechtsen, weg ermee. Steek ze maar allemaal in één zak, één pot nat. Allemaal bannen. Je zal dat wel een forum overhouden dat gereduceerd is tot 25 % van het huidige, maar dat mag de pret niet drukken. Kwaliteit boven kwantiteit. Alleen de zuivere, echte waarden zoals democratie, patriotisme en verdraagzaamheid die zoals algemeen bekend het alleenrecht zijn van de linksen, zullen nog aan bod komen. Leve de internationale en rood is troef!
Natuurlijk zal er dan wel niet veel meer zijn om over te discussiëren, maar laat dat vooral niet bederven
Oud 26 oktober 2007, 09:27   #255
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Natuurlijk zal er dan wel niet veel meer zijn om over te discussiëren, maar laat dat vooral niet bederven
Linksen discussiëren niet. Die hebben andere zaken te doen, zoals de voorbereiding tot de grote revolutie die op komst is.
robert t is offline  
Oud 26 oktober 2007, 09:42   #256
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Linksen discussiëren niet. Die hebben andere zaken te doen, zoals de voorbereiding tot de grote revolutie die op komst is.
Hier kan je alvast zien hoe een "discussie" onder rechtsen zonder tegenspraak verloopt :

http://www.politicsinfo.net/forum/

Ik noem het daar eerder een collectieve rechtse masturbatie.
Pietje is offline  
Oud 26 oktober 2007, 10:19   #257
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Hier kan je alvast zien hoe een "discussie" onder rechtsen zonder tegenspraak verloopt :

http://www.politicsinfo.net/forum/

Ik noem het daar eerder een collectieve rechtse masturbatie.
Tja, alle linksen zijn het daar afgebold...
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline  
Oud 26 oktober 2007, 10:22   #258
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Tja, alle linksen zijn het daar afgebold...
I cannot blame them. Elke vorm van beschaving is daar ook zoek. Boertigheid overheerst dat forum.
Pietje is offline  
Oud 26 oktober 2007, 10:54   #259
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Die vind ik wel sterk. Dus ge zijt in uw ogen verdraagzaam als ge België haat. Vreemdelingen haat. En er genoegen uit schept dat anderen oproepen tot moord van bepaalde bevolkingsgroepen.

Straf.
Van een Stalinist heeft niemand lesjes te krijgen. Communisten waren bondgenoten van Hitler, vergeten? Stalin heeft tientallen miljoenen doden op zijn geweten= 40 jaar lang mensen in goelags stoppen, deportaties, massa-executies. Dus, zwijg beter over oproepen tot moord...
forumspook is offline  
Oud 26 oktober 2007, 10:57   #260
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
de enige ironie van het verhaal is dat die Turken waar het om gaat even extreem rechts en zot in de kop zijn als de gebande hier.
Ik heb er niks tegen dat die Turken willen vechten met Koerden, Armeniërs, Irakezen of wie dan ook. Wat niet kan, is dat ze in België komen vechten. De Belgen hebben hier niks mee te maken. Dus , als die gasten een paar kloten aan hun lijf hebben hangen, pakken ze hun biezen, en gaan vechten aan de Iraakse grens, inplaats van hier het kot af te breken. Bende onnozelaars!
forumspook is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be