Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2007, 18:30   #101
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

ccalbergg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Waal Bekijk bericht
zeg maar 5 op 6, ik zal der niet ver naast zitten. die mannen willen niet werken, ze hebben van hun ouders geleerd dat werken niet gezond is.
kan je ook iets zinnigs zeggen , ik weet vele blanke , luie bwerklozen , open uw ogen en verwijder uw oogkleppen
ccalbergg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 18:34   #102
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccalbergg Bekijk bericht
zolang dat men de interne reglementen respecteerd is toch iedereen aanvaarbaar in een rusthuis ? of mogen enkel " vlaamse " oudjes lastig doen ? we zijn nog altijd mensen onder elkaar , en als iemand geen varkensvlees wil eten ? et alors ??......... ge kunt zo over alles zagen en mekkeren, wat is het volgende triviale punt ?
Bwa, volgende keer kunnen we het hebben over de triviale weigering van een moslimman om zijn vrouw veilig te laten bevallen, of over de triviale hinderlaag van enkele buitenlandse jongeren die met brandbommen naar de politie smeten, of over het triviale punt dat 800 Turkse relschoppers heel Brussel overhoop zetten, of over het triviale punt dat halalvlees verplicht wordt in sommige scholen, of over het triviale punt dat men pleit voor gescheiden zwemuurtjes voor moslimvrouwen. Enfin, ge kiest maar. Als ge eens over iets serieus wilt debatteren (bv. de nieuwe haarsnit van Al Gore) dan zegt ge het maar.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 18:37   #103
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
kan je ook iets zinnigs zeggen , ik weet vele blanke , luie bwerklozen , open uw ogen en verwijder uw oogkleppen
De linksen op dit forum zeggen nogal eens dat persoonlijke verhalen niets zeggen. Daarom raad ik u aan om naar de statistieken van werkloosheid onder allochtonen te kijken.
Oud 26 oktober 2007, 18:43   #104
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Bwa, volgende keer kunnen we het hebben over de triviale weigering van een moslimman om zijn vrouw veilig te laten bevallen, of over de triviale hinderlaag van enkele buitenlandse jongeren die met brandbommen naar de politie smeten, of over het triviale punt dat 800 Turkse relschoppers heel Brussel overhoop zetten, of over het triviale punt dat halalvlees verplicht wordt in sommige scholen, of over het triviale punt dat men pleit voor gescheiden zwemuurtjes voor moslimvrouwen. Enfin, ge kiest maar. Als ge eens over iets serieus wilt debatteren (bv. de nieuwe haarsnit van Al Gore) dan zegt ge het maar.
ge snapt het niet he ? ! iedereen moet zich aan de wetten en reglementen houden moslim ,niet moslim , iedereen.
maarja alles uit zijn verband rukken en verkeerd citeren , daar zijn jullie goed in.
dus goed opletten :
-Niemand mag.... dokters en verplegend personeel discrimineren, brandbommen gooien , zwarte schepenen discrimineren , en relletjes uitlokken.......
toch niet moeilijk om te begrijpen he , het is nochtans nederlands !
Oud 26 oktober 2007, 18:45   #105
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
De linksen op dit forum zeggen nogal eens dat persoonlijke verhalen niets zeggen. Daarom raad ik u aan om naar de statistieken van werkloosheid onder allochtonen te kijken.
en ook de oorzaken te lezen ( sociale en leerachterstand , discriminatie , stigmatisering , getthovorming,... taalachterstand, ....... )
en ik ben niet links , niet rechts ,........ik ben een echte vlaming
Oud 26 oktober 2007, 18:49   #106
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
ge snapt het niet he ? ! iedereen moet zich aan de wetten en reglementen houden moslim ,niet moslim , iedereen.
maarja alles uit zijn verband rukken en verkeerd citeren , daar zijn jullie goed in.
dus goed opletten :
-Niemand mag.... dokters en verplegend personeel discrimineren, brandbommen gooien , zwarte schepenen discrimineren , en relletjes uitlokken.......
toch niet moeilijk om te begrijpen he , het is nochtans nederlands !
Het probleem is wel dat bepaalde bevolkingsgroepen die wetten meer en meer aan hun laars lappen en toch nog voor oproer e.d. zorgen (en in sommige gevallen onze wetten/normen zelfs doen aanpassen). Ge kunt daar een struisvogelantwoord op geven, en zeggen dat 'de wet moet toegepast worden', of ge kunt daar een structureel antwoord op bieden, en een politiek van 'aanpassen of terugkeren' op poten zetten.
Oud 26 oktober 2007, 18:50   #107
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
en ook de oorzaken te lezen ( sociale en leerachterstand , discriminatie , stigmatisering , getthovorming,... taalachterstand, ....... )
De dutskes toch. Soms vraag ik mij af waarom ze nog steeds met duizenden naar deze o zo racistische en xenofobische contreien willen verhuizen.

Citaat:
en ik ben niet links , niet rechts ,........ik ben een echte vlaming
Zo hoor ik het graag
Oud 26 oktober 2007, 18:55   #108
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Het probleem is wel dat bepaalde bevolkingsgroepen die wetten meer en meer aan hun laars lappen en toch nog voor oproer e.d. zorgen (en in sommige gevallen onze wetten/normen zelfs doen aanpassen). Ge kunt daar een struisvogelantwoord op geven, en zeggen dat 'de wet moet toegepast worden', of ge kunt daar een structureel antwoord op bieden, en een politiek van 'aanpassen of terugkeren' op poten zetten.
inderdaad de wet moet " zero tollerance " toegepast worden ( ingeval van vreemdeling = uitwijzing !
en anders flinke geldboete's
maar dan ook voor de vlamingen die rel stoken ( denk aan de anti islam betoging ), hun vrouwen afkloppen ( rob klop ) , .....................
is is dit plots van minder belang voor u ?!
aanpassen aan de wetten of buiten, ? ok!
aanpassen aan de " normen " ???............
en wat zijn de normen ?
ik wed dat al jouw normen niet allemaal de mijne zijn en vice versa.......
wetten trekken ( normaal ) duidelijke grenzen, normen is veel vager......
Oud 26 oktober 2007, 19:02   #109
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
De dutskes toch. Soms vraag ik mij af waarom ze nog steeds met duizenden naar deze o zo racistische en xenofobische contreien willen verhuizen.

Zo hoor ik het graag
velen zijn hier geboren , en ben jij dan jaloers op hun leven ? ik verdedig ze niet allemqaal , verre van , maar ik weiger ze over dezelfde kam te scheren.
en waarom bent u zo racistisch en xenofobisch ??..............
Oud 26 oktober 2007, 19:03   #110
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Zo hoor ik het graag [/quote]
waarom ben jij dan zo rechts ??
Oud 26 oktober 2007, 19:29   #111
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En tegen zeven stokoude mensen trekt Philippe Van der Sande, VB-er en fundamentalistisch tsjeef van leer, in naam van zijn "partaai".
het Vlaams Blok op zijn engst
Neen, we moeten wachten tot er duizenden zijn en dan ganse dagen onze kranten volschrijven over problemen met halal, man/vrouw relaties, moslimfamilie die komt keet schoppen omdat hun moeder verzorgd worde door een mannelijke dokter enz enz
En vooral: wie zal dat mogen betalen, als die oudjes waarvan de meesten zogoed als niets hebben bijgedragen, hun hoofdinkomen of enige inkomen uit het ocmw, de oudjes uit de "familieherenigingen" die nog geen woord Nederlands kennen enz enz
En worden onze rusthuizen dan ook belegerd door jong vreemd krapuul die er geen familie hebben maar op "bezoek" komen om de mensen te beroven? Is al voorgekomen in Nederland en zo.
Niets dan goede vooruitzichten, maar dat is jouw probleem niet, nietwaar?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 19:30   #112
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Ah ja, dat spook van die zogenaamde "islamisering van België" gaat met rasse schreden vooruit: 7 op 2700. In dit tempo zal het binnen 5.000 jaar zeker lukken. Waar moet ik mij zorgen over maken? <zucht>
Je zorgen maken? Over je hypocrisie en je weigering om problemen te erkennen waar er zijn en zullen komen?
Hoeveel allochtonen en ex- , of ze zogezegd "Belgen" zijn of niet,zullen er over tien, twintig jaar zijn die zullen aanspraak maken op een verblijf in een Belgisch rusthuis, te betalen door... ? Het islamspook heeft nog een en ander in petto, ja, want het zal weer dat soort volk zijn dat voor de meeste problemen zal zorgen...
Tenzij de ocmw-centen ondertussen volledig opgesoupeerd zijn en we met een soort Mad-Max-toestanden zullen zitten in een soort Taliban-maatschappij...
Misschien een natte droom voor jou?

Laatst gewijzigd door andev : 26 oktober 2007 om 19:36.
Oud 26 oktober 2007, 19:39   #113
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
???
Ik stel: aparte rusthuizen voor vlaamsbelangers... Wat denken jullie?
Doe er ook nog een paar bij voor verouderde naïeve multicullers die samen met hun fanatieke godsdienstfanaten met hun kont in de lucht 5x per dag aan lichaamsbeweging doen...
Oud 26 oktober 2007, 19:44   #114
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Idd...boot op en in eigen land gaan sterven.
In "eigen land" mogen ze wel een beetje beginnen voor hun eigen oudjes zorgen, jawel. Hoeveel krapuleus stinkend rijke "elite-lui" met paleizen en jachten in Saint Tropez zitten er daar niet, soms? Maar hun sukkelaars, die moeten maar op een ander opgevangen worden. Je zult waarschijnlijk geen voorbeelden kennen...
Oud 26 oktober 2007, 19:46   #115
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Zag je ze dan alle zeven?
Wil jij een soort contract tekenen dat het bij die zeven zal blijven?
Voor diegenen die nog op komst zijn zorg je zelf?
Oud 26 oktober 2007, 19:52   #116
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
weer goed gezien van het VB.
zo nen ahmed van 87 jaar zou wel eens het vals gebit van lieske van 93 jaar kunnen pikken.
of rel gaan schoppen en rolstoelen in brand steken.
Tuurlijk niet... daar zorgen de op bezoek komende neefjes en nichtjes wel voor!
Oud 26 oktober 2007, 21:28   #117
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
inderdaad de wet moet " zero tollerance " toegepast worden ( ingeval van vreemdeling = uitwijzing !
en anders flinke geldboete's
maar dan ook voor de vlamingen die rel stoken ( denk aan de anti islam betoging ), hun vrouwen afkloppen ( rob klop ) , .....................
Vlamingen die een misdaad plegen, verdienen een (gevangenis)straf. Van mensen die te gast zijn in onze natie, er deel van willen uitmaken en van de voorzieningen van deze natie willen genieten, kunnen we echter wel verwachten dat zij zich zeker aan de wet houden en bewijzen dat ze deel willen uitmaken van onze samenleving. Doen ze dat niet, dan vind ik dat we ze terug moeten sturen.

Citaat:
is is dit plots van minder belang voor u ?!
aanpassen aan de wetten of buiten, ? ok!
aanpassen aan de " normen " ???............
en wat zijn de normen ?
Enkele van onze normen zijn het respect voor de scheiding tussen Kerk en staat, de gelijkwaardigheid van man en vrouw en respect voor de vrije meningsuiting, maar ook het feit dat er Nederlands dient gesproken te worden, dat men respect betoont voor onze geschiedenis, onze cultuur, onze tradities, kortom voor ons volk.

Citaat:
ik wed dat al jouw normen niet allemaal de mijne zijn en vice versa.......
wetten trekken ( normaal ) duidelijke grenzen, normen is veel vager......
Een samenleving zonder gedeelde normen en waarden is geen samenleving, lees Durkheim er maar eens op na.
Oud 26 oktober 2007, 21:30   #118
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
velen zijn hier geboren , en ben jij dan jaloers op hun leven ? ik verdedig ze niet allemqaal , verre van , maar ik weiger ze over dezelfde kam te scheren.
en waarom bent u zo racistisch en xenofobisch ??..............
Degenen die zich assimileren met het Vlaamse volk, mogen hier blijven. Verder ben ik ervan overtuigd dat massamigratie sowieso tot etnische conflicten leidt en uiteindelijk tot het teloorgaan van de samenleving, of op zijn minst de oorspronkelijke identiteit. Dat wil ik voorkomen. Volgens mij is daar niets racistisch of xenofobisch aan. Integendeel, ik heb veel respect voor culturen, tradities en volkeren.
Oud 26 oktober 2007, 21:32   #119
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
waarom ben jij dan zo rechts ??
Omdat ik ervan overtuigd ben dat een mens geen losstaand individu is, maar integendeel geworteld is in de samenleving waartoe hij behoort en dat er zodus respect en eerbied moet betoond worden voor culturen, tradities, gewoonten, waarden, normen en volkeren.

Het feit dat u zich Vlaming voelt en, in tegenstelling tot anderen, uzelf dus verbonden voelt met het Vlaamse volk, dat apprecieer ik ten zeerste. In deze tijden van individualisme, zelfhaat en globalisering is het broodnodig en moedig om de eigen identiteit terug te benadrukken.

Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 26 oktober 2007 om 21:34.
Oud 26 oktober 2007, 22:02   #120
Sufragette
Schepen

Sufragette's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Sufragette
Standaard

aparte rusthuizen.. woehahahahaha!

Wees gerust, de gevreesde "islamitisering" zal in rusthuizen niet plaatsvinden; in tegenstelling tot ons ingeburgerd egoïsme waar oma en opa -als ze niet goed meer te been zijn en te veel van onze kostbare tijd en energie beginnen op te eisen- asap naar een rusthuis worden geöriënteerd, kunnen de islamitische oma's en opa's nog veel meer rekenen op de solidariteit van hun familie.
Deze discussie zou uberhaupt niet eens plaats hoeven te vinden...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be