![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() kan je ook iets zinnigs zeggen , ik weet vele blanke , luie bwerklozen , open uw ogen en verwijder uw oogkleppen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De linksen op dit forum zeggen nogal eens dat persoonlijke verhalen niets zeggen. Daarom raad ik u aan om naar de statistieken van werkloosheid onder allochtonen te kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
maarja alles uit zijn verband rukken en verkeerd citeren , daar zijn jullie goed in. dus goed opletten : -Niemand mag.... dokters en verplegend personeel discrimineren, brandbommen gooien , zwarte schepenen discrimineren , en relletjes uitlokken....... toch niet moeilijk om te begrijpen he , het is nochtans nederlands ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
en ik ben niet links , niet rechts ,........ik ben een echte vlaming |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
en anders flinke geldboete's maar dan ook voor de vlamingen die rel stoken ( denk aan de anti islam betoging ), hun vrouwen afkloppen ( rob klop ) , ..................... is is dit plots van minder belang voor u ?! aanpassen aan de wetten of buiten, ? ok! aanpassen aan de " normen " ???............ en wat zijn de normen ? ik wed dat al jouw normen niet allemaal de mijne zijn en vice versa....... wetten trekken ( normaal ) duidelijke grenzen, normen is veel vager...... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
en waarom bent u zo racistisch en xenofobisch ??.............. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zo hoor ik het graag
![]() waarom ben jij dan zo rechts ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vooral: wie zal dat mogen betalen, als die oudjes waarvan de meesten zogoed als niets hebben bijgedragen, hun hoofdinkomen of enige inkomen uit het ocmw, de oudjes uit de "familieherenigingen" die nog geen woord Nederlands kennen enz enz En worden onze rusthuizen dan ook belegerd door jong vreemd krapuul die er geen familie hebben maar op "bezoek" komen om de mensen te beroven? Is al voorgekomen in Nederland en zo. Niets dan goede vooruitzichten, maar dat is jouw probleem niet, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel allochtonen en ex- , of ze zogezegd "Belgen" zijn of niet,zullen er over tien, twintig jaar zijn die zullen aanspraak maken op een verblijf in een Belgisch rusthuis, te betalen door... ? Het islamspook heeft nog een en ander in petto, ja, want het zal weer dat soort volk zijn dat voor de meeste problemen zal zorgen... Tenzij de ocmw-centen ondertussen volledig opgesoupeerd zijn en we met een soort Mad-Max-toestanden zullen zitten in een soort Taliban-maatschappij... Misschien een natte droom voor jou? Laatst gewijzigd door andev : 26 oktober 2007 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In "eigen land" mogen ze wel een beetje beginnen voor hun eigen oudjes zorgen, jawel. Hoeveel krapuleus stinkend rijke "elite-lui" met paleizen en jachten in Saint Tropez zitten er daar niet, soms? Maar hun sukkelaars, die moeten maar op een ander opgevangen worden. Je zult waarschijnlijk geen voorbeelden kennen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Degenen die zich assimileren met het Vlaamse volk, mogen hier blijven. Verder ben ik ervan overtuigd dat massamigratie sowieso tot etnische conflicten leidt en uiteindelijk tot het teloorgaan van de samenleving, of op zijn minst de oorspronkelijke identiteit. Dat wil ik voorkomen. Volgens mij is daar niets racistisch of xenofobisch aan. Integendeel, ik heb veel respect voor culturen, tradities en volkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omdat ik ervan overtuigd ben dat een mens geen losstaand individu is, maar integendeel geworteld is in de samenleving waartoe hij behoort en dat er zodus respect en eerbied moet betoond worden voor culturen, tradities, gewoonten, waarden, normen en volkeren.
Het feit dat u zich Vlaming voelt en, in tegenstelling tot anderen, uzelf dus verbonden voelt met het Vlaamse volk, dat apprecieer ik ten zeerste. In deze tijden van individualisme, zelfhaat en globalisering is het broodnodig en moedig om de eigen identiteit terug te benadrukken. Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 26 oktober 2007 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Schepen
|
![]() aparte rusthuizen.. woehahahahaha!
Wees gerust, de gevreesde "islamitisering" zal in rusthuizen niet plaatsvinden; in tegenstelling tot ons ingeburgerd egoïsme waar oma en opa -als ze niet goed meer te been zijn en te veel van onze kostbare tijd en energie beginnen op te eisen- asap naar een rusthuis worden geöriënteerd, kunnen de islamitische oma's en opa's nog veel meer rekenen op de solidariteit van hun familie. Deze discussie zou uberhaupt niet eens plaats hoeven te vinden...