![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#242 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Concurrentie voor Nuubje?
Dat moeten we eens inspecteren eh
|
|
|
|
#244 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Wat bedoel je met "redelijk rechts"?
Als je daarmee hetzelfde bedoelt als "fatsoenlijk rechts," dan is mijn antwoord daarop: ik ben eerder redelijk dan rechts, eerder fatsoenlijk dan rechts. De links/rechts verdeling is wat mij betreft niet zo belangrijk. Het enige waar ik "extreem" in ben, is in mijn Vlaamsgezindheid. |
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#246 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zoals Mitgard dus...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Het was enkel grappig om jullie zo eendrachtig zien ten strijde te trekken tengen mijn uitspraak...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 28 oktober 2007 om 14:03. |
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Gelukkig dat jij zo verdraagzaam en nederig bent, hé Rafje.
Je hebt een grote mond voor een ambtenaartje. |
|
|
|
|
|
#252 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Jij moet trouwens spreken, als er iemand op dit forum totaal geen respect heeft voor mensen met een andere mening, dan ben jij dat wel.
Jij vindt VB'ers zelfs geen mensen. Je koestert gevaarlijke ideeën, ambtenaartje. |
|
|
|
|
|
#253 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
|
|
|
|
|
#254 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik dacht dat ik op jouw negeerlijstje stond?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
|
#256 | |
|
|
Citaat:
Het loodzware raffen-beroep is niet compatibel met staken, maar ach, ik neem aan dat iémand het moet doen... |
|
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
|
Tjah weer een reden minder om iemand uit te lachen, erg eh.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
#259 |
|
|
Je hebt het érg druk met stoute jongensbroekjes, maar toch. Kom op, stoere bink! |
|
|
|
|
|
#260 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ofwel heb je geen goed geheugen, ofwel heb je een selectief geheugen, ambtenaartje. |
|
|
|
|