![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom zit u niet op het vliegtuig naarginder om er iets aan te doen ???
Zoals u graag opkomt voor deze 2 , ga ginder een piket vormen voor het politiebureau of zo ... Liefst met een grote plakaat , dat ze goe kunnen zien wat u daar aanklaagt .... ![]() Of bent u een beetje bang dat het soort dat u in dit land zo lekker verdedigd ginder een beetje minder geremd zal reageren ...... U kan daar ook proberen een "zweeppartij" te beginnen ... 't VB is ook groot geworden vanuit die positie ...
![]() |
#502 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop eens met het misbruiken van citaten om er een geheel andere betekenis aan te geven dan de oorspronkelijke betekenis ervan. Heb jij dan geen greintje intellectuele eerlijkheid in je lijf? Zit je haat zo diep dat je je moet verlagen tot ordinaire laster en leugens?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verdoe mijn tijd niet aan surrealistische vragen.
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 29 oktober 2007 om 01:58. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Europees Commissaris
|
![]() En toen was het stil.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hij verdoet zijn tijd niet met surrealistische onzin te duiden.
![]() |
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen onder ons wonen niet meer thuis bij pappie en mammie en moeten zelf werken voor hun brood. Als je later groot bent, zal je wel weten dat het dan aangewezen is om een beetje op tijd te gaan slapen en je nachtrust niet te verkwanselen aan haatdragende, verzuurde creatuurtjes op politieke fora.
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van mij komend geen belediging dus, eerder integendeel , wel enige verbazing.Ik verwacht natuurlijk niet dat u het openlijk toegeeft ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Daarom, herneem ik mijn tekst, maar zonder de allusies op manicure, kwestie van u met uw neusje op de opsmukloze kern van de zaak te drukken. Slik uw gilletje van ontzetting in en concentreer u op de essentie: Het is vooral akelig stil in de huiskamer van de ouders van de Iraanse jongen die opgehangen werd omdat hij homo was. De rouwende ouders rekenen op enige blijken van solidariteit uit het land waar homoseksualiteit algemeen getolereerd is. Tevergeefs, het blijft akelig stil, homo’s uit Tolerant Luilekkerland krijsen wel, maar niet uit solidariteit met homo’s die het slachtoffer werden van de agressieve bekrompenheid eigen aan de moslims. Dat niet, want in Tolerant Luilekkerland geldt de moslim als een exotisch knuffeltje (hoe vertederd kirt de hippe homo als hij in elkaar gelagen wordt door een Marokkaans adonisje). De Homo’s uit tolerant luilekkerland krijsen liever tegen de Tolerante Luilekkerlanders die al eens scheef kijken als twee mannen staan de muilen achter mijn frituur. Hun gekrijs mag dan nutteloos zijn in de strijd tegen de vervolging van homo’s, ’t is lekker ongevaarlijk. Dus als CCalberg zijn middenvinger opsteekt, is het naar een ingezetene van Tolerant Luilekkerland, en niet naar een islamitische beul. Verder deel ik u mee dat Frituur Oswald een gefingeerd etablissement is. Dat zoiets moet uitgelegd worden is uitzinnig dolletjes. Frituur Oswald berokkent dus geen kwaad aan de “solaridariteit”. Voorts mag u Frituur Oswald alles aanwrijven, maar doe het met grammaticaal fatsoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Onverlichte liberalen zijn een duidelijk herkenbare vijand van het ons sociaal stelsel, ze fantaseren hardop over de pre-RIZIV-tijdperk. Maar even antisociaal zijn de figuren die op onheuse wijze beroep doen de sociale zekerheid. Niet alleen omwille van de euro’s die ze er uit ontvreemden, maar vooral omdat ze de geloofwaardigheid van het systeem ondermijnen. De sociale zekerheid bestaat slechts bij de gratie van de materiele èn morele steun die de werkende bevolking (en slechts de werkende bevolking) er in investeert. Oneigenlijk gebruik van de sociale zekerheid tast het morele draagvlak aan, zelfs bij de natuurlijke bondgenoten van het systeem, de werkende mensen. Een arbeider die loyaal zijn bijdrage tot het systeem levert krabt zich vertwijfeld onder de gele helm als hij verneemt dat er nieuwe Belgen zijn die aan zelfontplooiing doen in Pakistan, op zich niet bijzonder, ware het niet dat ze zich ondertussen bedienen van een werkloosheidsuitkering en dat de zelfontplooiing tot zelfontploffing leidt. Natuurlijk zal die arbeider ook foeteren op de bedrijven die nauwelijks (soms geen) belastingen betalen, terecht en allemaal goed en wel, maar luitjes waarvan hem tot in den treure uitgelegd werd dat ze kansloos zijn en daardoor hulpbehoevend zijn en daardoor ten volle rechthebbende steuntrekkers zijn, maar die bij er nader toezien een curieuze vrijetijdsbesteding op na houden, ..., in het Midden Oosten ...., met de verzekerde financiële steun van de Belgische arbeiders, ... die de historische architecten zijn van de sociale zekerheid, .... die de aanleiding gaf tot massale migratie van moslims, ... die alles aanvechten wat de Belgische arbeiders ontvoogde, .... Goed, die doppende terroristen zijn een verschijnsel in de marge, zo ook ene M Dutroux die (zo meen ik mij te herinneren) 90000 BEF uitkeringen wist te cumuleren (per maand), maar wat te denken van de smeekbedes van de VDAB om alstublieft toch eens te ingaan op een werkaanbieding? Wat te denken van de gezinnen waarvan alle leden stempelgerechtigd zijn en dit recht ten volle benutten? Wat anders kan men concluderen dan dat ze geniepige vijanden zijn van de sociale zekerheid. En de sociale zekerheid staat al genoeg onder druk door toedoen van de openlijke vijanden. Heeft inderdaad niets met zuivenduizend stokslagen te maken, toch niet rechtstreeks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*knip* Geen persoonlijke aanvallen. Laatst gewijzigd door Akira : 30 oktober 2007 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 30 oktober 2007 om 07:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe spijtig u dat ook vind blijkbaar ![]() Afschuw heb ik niet echt van homos. Juist niet de minste sympatie, gemengeld met een vaag gevoel van irritabiliteit, triestigheid, en medelijden getint met minachting.Beter zou ik het niet kunnen omschrijven.Dit voor de homo's gezien als groep. Bij individuelen gaat het soms anders, er zijn er, net zoals bij andere groepen mensen, meer of minder sympatieke bij. Maak voor uzelf maar uit wat voor éne dat u bent, want als ik d�*�*rover mijn persoonlijke mening geef, zal dat dubbel en dik tellen als beledigingen en persoonlijke aanvallen vrees ik ![]() ![]() Laatst gewijzigd door forumspook : 30 oktober 2007 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |