![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Waarmee vergelijk je de stank van het Pi-forum? | |||
Een toilet in Brussel Noord |
![]() ![]() ![]() |
11 | 44,00% |
Mijn oksels |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,00% |
Mijn onderbroek |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,00% |
Mijn sokken |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een verbrandingsoven in Roemenië |
![]() ![]() ![]() |
12 | 48,00% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europlia is blijkbaar een dubbelnick van iemand. BBP?
|
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() LOL, jammer genoeg niet!
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 29 oktober 2007 om 22:50. |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() geen idee, ik ben het alvast niet. Applaudiseren voor mijn eigen citaten, neen: zo bont zou �*k het zelfs niet maken.
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook. Met zo'n gang van zaken wil ik niets te maken hebben.
|
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht gewoon een ander leuk forum te zien, ongeveer in de aard van deze, zonder dat P.be-haat ![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() na je (terechte) opmerking is er toch geen p-bashing meer geweest daar?
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
3 bemerkingen: 1) mij valt het eigenlijk niet op 2) enigszins vind ik het wel normaal dat de eerste dagen na het schisma even benadrukt wordt wat er wel niet fout loopt op politics.be 3) dat zal na enkele dagen wel over zijn (vergeet niet dat het forum pas 2 dagen bestaat) Ik hoop dat u dat niet afschrikt om verder de sfeer te helpen gezond en aangenaam te houden op ons forum. |
|
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie je ook bent (ik heb er geen flauw idee van trouwens), lees dan maar eens duidelijk wat ik op dat forum gepost heb.
Onder andere dat ik vind dat dit forum met rust dient gelaten te worden, jullie wilden een eigen forum, jullie hebben dat. Stop dan met deze onzin. Dit is puur kinderachtig, dom gedoe. Ik zit daar ook op dat forum en heb al enkele keren commentaar gegeven daar, dat dit toestanden zijn die te vermijden zijn. Weet je, het is zonde van de oorspronkelijke forumstarter zijn tijd en moeite die hij erin stak. En zonde voor de mensen die het wel goed bedoelden. Blijkbaar zijn er dan toch enkelen op dat forum die net iets minder goeie bedoelingen hebben. Waar het 'wrokgehalte' hoger belangrijker voor is. Wat me dan nog het meeste stoort, is dat je evenzeer met de mensen hier gepraat hebt, discussies mee gevoerd hebt en dat zij er niets aan kunnen doen. Ondertussen verziek je wel de boel hier. Wat niet langs één kant is, ook hier zijn forummers die daar een beetje komen stoken om hier de heilige uit te komen hangen. Grow up, all of you, will ya ! En dat is het allerlaatste wat ik er nog over kwijt wil. |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nogmaals, geldt voor beide partijen, ook hier zitten er leukerds die daar komen stoken. |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Toptien van posters bij de concurrentie: http://www.politiek.messageboard.be/viewtopic.php?t=102
Zie ik daar niet Hans1 staan, goed voor ondertussen bijna 100 berichten op twee dagen. ![]() Laatst gewijzigd door Kortaf : 29 oktober 2007 om 23:07. |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik sta als één vrouw achter Dronkoers ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zitten zowel hier, als daar een stel leukerds die een nieuwe hobby gevonden hebben. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Poll van Hans1
Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
I see. Hier heeft de moderatie natuurlijk een topic of 5 gedeletet. Ik ben ervan overtuigd dat dit van tijdelijke aard is. Uw mening wordt hoogst geapprecieerd. En ok ja, natuurlijk vindt lolbroek hans het tof in elke topic eens te plaatsen "vive la belgique"... Hoe meer forummers er bij komen, hoe minder dit opvalt/. |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
#60 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij wel
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |