![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Secundo, het is niet mijn 'belerend vingertje'... Het gaat om een imagoprobleem dat door achterlijke pubertjes (of zich als pubertjes gedragende) prutsers wordt gecultiveerd. Dat imagoprobleem is een realiteit, net zoals het gejank van diegenen die niet graag 'kabelslepers', 'prinsen van de bruine dreef', 'rugridders' of andere fraaie epitheta naar de kop geslingerd krijgen. Je oogst m.a.w. wat je zaait. En als je daar geen graten in ziet, Rafke... hoef je niet meer zo alert je mousepointer over dat driehoekje te positioneren bij het lezen van elke reactie op jouw mailtjes. Uit eerdere discussies dacht ik afgeleid de hebben dat je nog enige moeite wou doen tot een semi-intelligente gedachtenwisseling. Maar er is blijkbaar véél, zeer veel veranderd ondertussen... Bij deze: u vraagt, wij draaien... Kan nog spannend worden.
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 2 november 2007 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben het helemaal eens met Desiderius. Meer hoef ik daar niet aan toe te voegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=367 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Parlementslid
|
![]() Ik blijf het zeggen U bent echt een lieve oude man, een grootvader waarvan het 'eventuele' homofiele kleinkind met plezier op de schoot komt zitten om zijn vriendje voor te stellen en grootvader uit te nodigen op Poeperkesdag!
Lief toch, ik word er helemaal warm van, tijd voor de zandbak. Laatst gewijzigd door Ovidius : 2 november 2007 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie ook het probleem niet in wat Desi zegt.
En het is natuurlijk paternaliserend. Eens tegen een paar idioten zeggen dat wat ze doen weleens zwaar fout kan uitdraaien is, zover ik het zie, zeker niet slecht.
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is dat je verdomde recht, net zoals het mijn verdomde recht is om je uitlatingen bij naam te noemen: paternalistisch en moraliserend. Desiderius, hoog boven het plebs verheven, wéét immers wat goed is voor de mens. En meer to the point nog: hij wéét hoe een belangenvereniging het beste de belangen van haar leden kan verdedigen en met welke maatschappelijke gevoeligheden er daarbij al dan niet rekening moet worden gehouden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Parlementslid
|
![]() Juist. Als wel maar allemaal beseffen wie de idioten zijn is er niets aan de hand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
Zullen we dezelfde eisen stellen voor pakweg Rosh hashanna of het offerfeest?
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 2 november 2007 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() je zou wel de eerste zijn om moord en brand te schreeuwen mocht WJNH het gedaan hebben op het offerfeest, en mochten de moslims zich daardoor geschoffeerd voelen.
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
ah, wacht die is hetero, dan telt dat niet,zeker.
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me niet inbeelden hoe het de zaak goed gedaan kan hebben. Maar ik luister.
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Point taken, maar je zou me teveel eer verlenen door me af te schilderen als een officiële instantie met invloed op hoge niveaus als de HLB-fed.
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De zandbak in! Waar gij zoal warm van wordt, dat wil ik liever niet weten, lichtgewichtje...
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar dient een forum zoals dit voor. En dat die 'belangenvereniging' (enfin, kleuterclub zou een betere titel zijn) lelijk in z'n voeten geschoten heeft, daar moet ik geen tekeningske meer bij maken. Ik zie geen 'belangen' en nog minder 'verdediging' met dit soort van infantiele stunts gebracht in een taaltje waar zelfs een puistige puber zich vandaag nog voor zou schamen. Zielig en triestig. Maar 'Raf in Sjokowakije' kan het allemaal wel smaken zeker?
![]() |