![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1461 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Of ga je dat spelletje spelen zoals bij de twee laatste forummers, ze hadden al strafpunten terwijl er daar geen zak van waar was.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
#1462 |
|
Coördinator
|
Soit, we hebben geduld genoeg gehad.
En nu de allerlaatste draad of er gaat hier een slot op: Deze draad is enkel om vragen te stellen. Wat de vraag betreft waarom we baseballpolitieker hebben verbannen, zie mijn vorig bericht omtrent trollen. Laatst gewijzigd door Pieter Vandoorne : 31 oktober 2007 om 18:12. |
|
|
|
|
#1463 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Tot voor zeer kort zag ik hier diskussies over 20 punten om aan een definitieve ban te komen, als ik het bericht echter ga bekijken waar de uitleg staat over banpunten en waar hier naar wordt verwezen, zie ik daar 10 staan voor de definitieve ban. Kortom : hoe zit dat??
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 2 november 2007 om 11:10. |
|
|
|
|
|
#1464 |
|
Administrator
|
Het gaat wel degelijk om twintig punten. Wellicht gaat het om een typfout. Tien resulteert enkel in een tijdelijke ban van een week.
Laatst gewijzigd door Kadee : 2 november 2007 om 13:30. |
|
|
|
|
#1465 |
|
Administrator
|
er is overigens geen enkel vergrijp dat meteen tot tien punten leidt. Het maximum aan punten dat men van één overtreding kan krijgen is acht punten.
Tenzij de moderatie beslist om iemand in één keer te verwijderen, dan gaat het om dubbelnicks van reeds gebanden, spamaccounts of mensen die doelbewust het forum proberen te saboteren. Dat komt zelden voor. |
|
|
|
|
#1466 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#1467 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Het puntensysteem is slechts een middel, een soort shocktherapie om (meestal) kleine vergrijpen onder de aandacht van de overtreder te brengen. Wij zijn geenszins verplicht om ons strikt aan dit eerder kleuterschoolachtige middeltje te houden. Er zijn gevallen waarin we overgaan tot onmiddelijke ban: -dubbelnicks van vroeger gebande personen -forumgangers die ons afdreigen met vervolging -forumgangers die zich beperken tot one-liners, smileypostings, provocatie om de provocatie, copy-pastes, spam, eindeloos getroll, ................ die gooi ik er persoonlijk af bij de eerste gelegenheid die zich aandient en ik het kan verantwoorden als overtreding van wet of forumetiquette. Concreet wat betreft gebruiker Baseballpolitieker: Wanneer een forummer na een terechtwijzing over trollen en spammen, zich voornamelijk bezig houdt met het uitdagen, tergen, en pushen van de moderatie, terwijl de bedoeling politiek debat is, dan is de korte pijn voor alle partijen de zuiverste oplossing. Peter Johan |
|
|
|
|
|
#1468 |
|
Parlementslid
|
Geachte,
Misschien is de vraag al eens gesteld, maar soit, copy en paste is dan makkelijk. Alvorens men inlogt staan alle tijden een uur vooruit, ik bedoel de forumtijd en de tijd bij de berichten. Eenmaal ingelogd springen deze een uur achteruit. Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe komt dat? Dank bij voorbaat Ovidius |
|
|
|
|
#1469 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1470 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Bedankt voor het snelle antwoord. |
|
|
|
|
|
#1471 |
|
Banneling
|
Hallo,
ik zie dat ik vandaag verschillende berichten heb geschreven (terwijl ik de computer niet aangezet heb), bvb in het forum Maatschappij en samenleving. Dan zie ik verschillende draden waar onder de kolom "Laatste bericht" mijn naam (sn00py) staat met het verkeerde uur (bvb 23.13 terwijl het nu 19.01 uur is). Als ik dan op de draad in kwestie klik, en naar beneden scroll, zie ik dat er helemaal geen bericht van mij instaat. ??? Iemand iets gelijkaardigs meegemaakt? |
|
|
|
|
#1472 |
|
Banneling
|
En nu open ik een topic in een ander venster en heb ik een oude avatar, terwijl ik in dit venster mijn huidige heb. Is mijn computer behekst? Mijn aantal berichten klopt daar ook niet: 881 terwijl er hier 1099 staan.
Laatst gewijzigd door sn00py : 2 november 2007 om 18:54. |
|
|
|
|
#1473 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Is Baseballpolitieker permanent of tijdelijk verbannen?
|
|
|
|
|
#1474 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#1475 |
|
|
Het probleem met "trollen" is dat ze inderdaad niet aangenaam zijn, maar dat ze (on)bewust uitdagen tot ze geband worden en daarmee soms ook weer hun point halen.
Men mag ze natuurlijk de discussie niet laten verknallen. Daar ben ik het 100 % eens, maar er zijn altijd dingen die de moderatie nooit onder controle kan hebben. Een waarheid als een koe lijkt me dat veel mensen die zich inschrijven met minder fraaie bedoelingen, zelden of nooit op hun eigen computer zullen werken. Men schrijft zich in op een openbare computer of iets dergelijks, of men gebruikt trukken om IP nummers te manipuleren. Daarom zal een moderatie nooit kunnen voorkomen dat bepaalde mensen steeds terug zullen komen. Ik denk dat het misschien geen slecht idee is om "trollen", die graag uitdagen, niet meteen te bannen, maar hun eigen hoekje te geven. Verban ze, zolang ze enkel lastig zijn en geen wetten overtreden, naar hun subforumtpje, waar ze hun eieren kunnen leggen. Ontzeg ze toegang tot andere draden en laat ze in de woestijn brullen. Meestal zullen ernstige forummers dan meteen dingen doorkrijgen. Dan geef je ze ergens de aandacht waar ze om vragen, maar dwing je anderen niet meer om er mee opgeschept te zitten in ernstige discussies. Men gunt ze dan ook niet meer de triompf van een volledige forumban. Laatst gewijzigd door Boadicea : 2 november 2007 om 20:47. |
|
|
|
|
#1476 | |
|
|
Waarom is BBP uiting gaan geven van dit protestgedrag?
D�*t is de vraag die men zich moet stellen. Wel: om het schrikregime aan te klagen dat moderatie hier heeft gevestigd!
|
|
|
|
#1477 |
|
Administrator
|
welk schrikregime heeft de moderatie dan gevestigd? Degenen die geband werden werden geband met een reden. Degene waar het mee begonnen is, met name snOOpy, is inmiddels alweer terug.
|
|
|
|
|
#1478 |
|
|
Maar is hij permanent verbannen?
|
|
#1479 | |
|
|
Het ging om de ban van het Migrantenjong, en wat daarna volgde
|
|
|
|
#1480 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kort op de bal spelen vind ik de beste oplossing. Of iemand nu terugkeert onder een andere nick of niet, het maakt niets uit. Je hebt vlug door wie het enkel te doen is het forum te verzieken. Ik vind dat de moderatie nu al getuigt van een enorme dosis engelengeduld. |
|
|
|