![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1501 |
|
Minister
|
laat et uit, de gestapo der poco's .... buitensmijten die handel.
|
|
#1502 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe komt het eigenlijk dat de ene permanent gebande die terugkeert onder een nieuwe naam wèl getolereerd wordt en de andere niet? Is daar een logische verklaring voor?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 4 november 2007 om 10:08. |
|
|
|
|
#1503 | |
|
Administrator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1504 | |
|
Administrator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1505 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een IP-nummer is snel veranderd; een gedrag en een manier van schrijven niet... Maar ik begrijp wel dat je niet kan reageren als je geen harde bewijzen hebt. Affijn, ik vroeg me alleen maar af of er een verschil in behandeling was wat gereïncarneerde bannelingen betreft...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
#1506 |
|
Administrator
|
we kunnen onmogelijk ons oordeel baseren op 'de manier van schrijven en gedrag', dat zijn geen sluitende bewijzen. Wanneer iemand de forumregels overtreedt kan u dat rapporteren en dan zullen we optreden, maar om iemand te bannen op grond van vermeende dubbelaccounten hebben we andere bewijzen nodig.
|
|
|
|
|
#1507 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Klopt het dat dubbelaccounts toegelaten zijn tenzij het dubbelaccounts zijn van verbannen forumleden?
|
|
#1508 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#1509 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Zolang een dubbelnick niet misbruikt wordt (poll-vervalsing, omzeiling permanente ban, discussievervuiling,..... tolereren wij het (zonder het daarom goed te keuren, laat staan aan te moedigen) Peter Johan |
|
|
|
|
|
#1510 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Wij zijn geen onfeilbaar instituut dat voor de hele (forum)bevolking kan of wil uitmaken of een vraag al dan niet onzinnig is. U mag dus rustig vragen blijven stellen, ook als u ze onzinnig vindt. Peter Johan |
|
|
|
|
|
#1511 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1512 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#1513 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Eerlijk gezegd is dit de normale reactie die we verwachten van mensen die we bannen. Ik begrijp persoonlijk niet hoe sommigen, die we duidelijk maken dat ze langer welkom zijn, zich blijven verlagen met pogingen om terug te keren. Peter Johan |
|
|
|
|
|
#1514 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
@De moderatoren, dankje om deze beschuldiging naar de prullenmand te verwijzen.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 4 november 2007 om 15:25. |
||
|
|
|
|
#1515 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Enfin, naar aanleiding hiervan een vraagje.
Zijn openbare dubbelprofiel beschuldigingen toegelaten? Enfin, in zoverre ik Carlgusstaaf heb gekent, was dat niet bepaald mijn ding en a fortiori vind ik eigenlijk wel beledigend. :/
|
|
|
|
#1516 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu ben jij het toevallig, straks weer iemand anders. Op het ogenblik dat Raf zijn post opstelde was het vermoedelijk de persoon die hij bedoelde. Gewoon een foutje van Raf.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 november 2007 om 15:32. |
|
|
|
|
|
#1517 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ah, oké. Bedankt.
|
|
|
|
#1518 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Persoonlijk lijkt het me niet problematisch. Forumfiguren door mekaar halen, iemand eenzelfde stijl of ideeëngoed toedichten etc. lijkt me niet echt een persoonlijk verwijt. Peter Johan |
|
|
|
|
|
#1519 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1520 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|