Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2007, 21:04   #261
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
Mij kan Allerheiligen toch niks schelen hoor. Dat is een christelijk feest dat aan onze heidense voorvaderen werd opgedrongen. Dankzij het christendom zijn we na het Romeinse rijk weer de prehistorie ingegaan. De Romeinen, die waren superhygienisch en verbrandden hun doden. Dankzij die ziekelijke christenen die teren op ziekte, zwakheid en ellende worden de doden in de grond gestopt, keivies en helemaal niet goed voor de volksgezondheid.
Liever poeperkesdag-hedonisme dan in de grond gestampte skeletten.
Met hun poeppersdag te vieren zullen ook de homos rapper de grond in gestopt worden. Ze poeppen zich dood als het ware...In feite is dit iets om aan te moedigen dus...
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2007, 21:07   #262
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Ever heard of colonic irrigation? Nog geen enkele vent die mij geneukt heeft, heeft ooit geklaagd over strontgeur.
De volgende keer moet je ook maar eens je manpussy uitkuisen.
Ik laat dit walgelijk gedoe liever aan mensen als u over. Have a nice day.
Oud 4 november 2007, 21:08   #263
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
voor bekrompen geesten zullen homo's nooit aanvaard worden, of ze nu opvallen of niet.
t'Zal door die hardnekkige geur komen zeker ?
Oud 4 november 2007, 21:23   #264
Vlaanderen Rechts
Banneling

Standaard

Omdat ik homo's niet normaal vind, is mijn eigen mening.Ik deel mijn eigen mening met duizenden anderen personen,die hun mond genoerd worden door de 'correcte politieke instelling' (sedert Verhofstadt moeten homo's maar geaccepteert worden) Met alle respect maar homo's dezelfde rechten geven als hetero's is een degradering van het normale huwelijk! Afschaffen die boel, NU !
Vlaanderen Rechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2007, 21:31   #265
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Rechts Bekijk bericht
Omdat ik homo's niet normaal vind, is mijn eigen mening.Ik deel mijn eigen mening met duizenden anderen personen,die hun mond genoerd worden door de 'correcte politieke instelling' (sedert Verhofstadt moeten homo's maar geaccepteert worden) Met alle respect maar homo's dezelfde rechten geven als hetero's is een degradering van het normale huwelijk! Afschaffen die boel, NU !
Hé Bronselaer... Hoe zit dat met die koffie verkeerd? Dat drinkgeld kan je al op je buik schrijven hoor.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2007, 21:36   #266
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
homo's hebben dezelfde rechten als hetero's, enkel adoptie is uit den boze, vind ik persoonlijk.

en trouwens, het huwelijk is door de versoepelde echtscheidingswet al een lege doos geworden, .... dus veel maakt het niet uit.

een huwelijk is een bevestiging dat mensen elkaar graag zien ( hopelijk toch ) , en we weten ondertussen dat iedereen dat kan (iemand graag zien )

dus: homohuwelijk even veel ( of weinig ) waard als hetero-huwelijk.

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2007, 22:05   #267
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ever heard of colonic irrigation? Nog geen enkele vent die mij geneukt heeft, heeft ooit geklaagd over strontgeur.
Oud 4 november 2007, 22:08   #268
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht
homo's hebben dezelfde rechten als hetero's, enkel adoptie is uit den boze, vind ik persoonlijk.

en trouwens, het huwelijk is door de versoepelde echtscheidingswet al een lege doos geworden, .... dus veel maakt het niet uit.

een huwelijk is een bevestiging dat mensen elkaar graag zien ( hopelijk toch ) , en we weten ondertussen dat iedereen dat kan (iemand graag zien )

dus: homohuwelijk even veel ( of weinig ) waard als hetero-huwelijk.
Idd, zolang iets niemand kwaad doet mag het van mij. Dus homo's die trouwen, samen in bed bepaalde dingen doen, al dan niet belachelijke optochten organiseren mogen van mij, maar adoptie is niet goed voor het kind dus daar ben ik tegen.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2007, 22:09   #269
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ne boer op het veld riekt na een tijd de mestgeur ook niet meer.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2007, 22:23   #270
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Ne boer op het veld riekt na een tijd de mestgeur ook niet meer.

Tip : anale douche ( klysma ) om uw anus lekker schoon te maken vooraf aan bijvoorbeeld anale sex ... Of dat die boer daar mee gebaad gaat zijn is weer een andere vraag.
Oud 4 november 2007, 23:12   #271
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
Tip : anale douche ( klysma ) om uw anus lekker schoon te maken vooraf aan bijvoorbeeld anale sex ... Of dat die boer daar mee gebaad gaat zijn is weer een andere vraag.
Na een paar jaar aarsneuken is dat gat wel zo uitgerekt dat ze daar direkt de brandspuit in kunnen steken zeker ? Mogen die homos dat dan aan de pompiers gaan vragen ? Dan zeggen ze dat ze heet staan, en of men niet even kan blussen, vooraleer naar "poeppersdag" te trekken
Oud 4 november 2007, 23:17   #272
Vlaanderen Rechts
Banneling

Standaard

Ik begrijp sommigen niet! Is het heterohuwelijk jullie dan niets waard om het zo te laten degraderen tot een homohuwelijk? Geen enkele godsdienst aanvaard homo's,geen enkele godsdienst erkennen homohuwelijken...waar ter wereld dan ook! Er zijn al veel adoptiekantoren die nu kinderen weigeren te laten adopteren in Vlaanderen: omdat ze anders in handen kunnen komen van homofielen!! NEEN homohuwelijk/NEEN homo adoptie: kwestie van gezond verstand!
Vlaanderen Rechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 01:33   #273
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Neen, kwestie van 'ik ben een rechtse idioot die denkt dat hij mensen zaken kan verbieden'.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 07:27   #274
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Na een paar jaar aarsneuken is dat gat wel zo uitgerekt dat ze daar direkt de brandspuit in kunnen steken zeker ? Mogen die homos dat dan aan de pompiers gaan vragen ? Dan zeggen ze dat ze heet staan, en of men niet even kan blussen, vooraleer naar "poeppersdag" te trekken
Wat mij wel duidelijk opvalt, is dat anale seks ( en dit enkel en alleen als het over homo's gaat ) jou enorm boeid. Een heel herkenbaar verborgen verlangen.
Oud 5 november 2007, 08:07   #275
frituur oswald
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik denk dat jij nog één van de ondertussen wel zéér weinigen bent die nog geloof hecht aan het moslim-typetje dat Raven hier neerzet. De meesten hebben ondertussen wel door dat hij helemaal geen moslim is, zelfs geen allochtoon. Niet te goedgelovig zijn tegenover forumschimmen, beste...
Raven een provocateur? ’t Zou kunnen, zeker als men in aanmerking neemt hoezeer hij zijn best doet om de de aap uit te hangen.

Helaas zijn homo’s al te vaak het mikpunt van agressie, de agressoren zijn bovenproportioneel moslimjongens. Hier kan men bezwaarlijk gewagen van VB-provocaties, uitgesloten de agressoren onder invloed van het VB handelen.

Maar nu dreig ik van de topic te vallen.

Punt is: poeperkesdag ontlokt bij mij en bij de modale Vlaming hoogstens een glimlacht. Maar als de poeperkes de militante toer op gaan door rond te schreeuwen hoe bekrompen de Vlamingen zijn en hierbij aanvoeren dat hun nuttig initiatief (bij sommigen) weerstand oproept, dan denk ik: stick to your motion-lotion. Als je het militeren niet kunt scheiden van het poepen, steun dan de homo's die echt vervolgd worden.
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 08:37   #276
el_duvel
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Ik begrijp sommigen niet! Is het heterohuwelijk jullie dan niets waard om het zo te laten degraderen tot een homohuwelijk? Geen enkele godsdienst aanvaard homo's,geen enkele godsdienst erkennen homohuwelijken...waar ter wereld dan ook! Er zijn al veel adoptiekantoren die nu kinderen weigeren te laten adopteren in Vlaanderen: omdat ze anders in handen kunnen komen van homofielen!! NEEN homohuwelijk/NEEN homo adoptie: kwestie van gezond verstand!
Er zijn 2 huwelijken.. kerkelijk en wettelijk...
Da ge tegen kerkelijk zijt kan ik inkomen maar tegen wettelijk.... wettelijk heeft niets te maken met religie.
el_duvel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 09:43   #277
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het traditionele gezin!! DAT moet gepromoot worden, wanneer gaan ze daar eens aan beginnen? dat homo-gedoe is dwaze onzin,een modeverschijnsel sedert de linkse partijen ermee meespelen!
RechtSSvlaanderen is niet lang weg geweest...
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 09:48   #278
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Braaf, jongen, braaf.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 09:48   #279
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ketting is precies wat te kort.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 09:57   #280
ingenious

Standaard

ik vind dat deze thread dankzij mensen met homofobie nu wel vulgair is geworden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.

Laatst gewijzigd door ingenious : 5 november 2007 om 09:57.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be