![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() Ik laat dit walgelijk gedoe liever aan mensen als u over. Have a nice day.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() Omdat ik homo's niet normaal vind, is mijn eigen mening.Ik deel mijn eigen mening met duizenden anderen personen,die hun mond genoerd worden door de 'correcte politieke instelling' (sedert Verhofstadt moeten homo's maar geaccepteert worden) Met alle respect maar homo's dezelfde rechten geven als hetero's is een degradering van het normale huwelijk! Afschaffen die boel, NU !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en trouwens, het huwelijk is door de versoepelde echtscheidingswet al een lege doos geworden, .... dus veel maakt het niet uit. een huwelijk is een bevestiging dat mensen elkaar graag zien ( hopelijk toch ) , en we weten ondertussen dat iedereen dat kan (iemand graag zien ) dus: homohuwelijk even veel ( of weinig ) waard als hetero-huwelijk.
![]() |
![]() |
#267 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
|
![]() Citaat:
Tip : anale douche ( klysma ) om uw anus lekker schoon te maken vooraf aan bijvoorbeeld anale sex ... Of dat die boer daar mee gebaad gaat zijn is weer een andere vraag.
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp sommigen niet! Is het heterohuwelijk jullie dan niets waard om het zo te laten degraderen tot een homohuwelijk? Geen enkele godsdienst aanvaard homo's,geen enkele godsdienst erkennen homohuwelijken...waar ter wereld dan ook! Er zijn al veel adoptiekantoren die nu kinderen weigeren te laten adopteren in Vlaanderen: omdat ze anders in handen kunnen komen van homofielen!! NEEN homohuwelijk/NEEN homo adoptie: kwestie van gezond verstand!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, kwestie van 'ik ben een rechtse idioot die denkt dat hij mensen zaken kan verbieden'.
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Helaas zijn homo’s al te vaak het mikpunt van agressie, de agressoren zijn bovenproportioneel moslimjongens. Hier kan men bezwaarlijk gewagen van VB-provocaties, uitgesloten de agressoren onder invloed van het VB handelen. Maar nu dreig ik van de topic te vallen. Punt is: poeperkesdag ontlokt bij mij en bij de modale Vlaming hoogstens een glimlacht. Maar als de poeperkes de militante toer op gaan door rond te schreeuwen hoe bekrompen de Vlamingen zijn en hierbij aanvoeren dat hun nuttig initiatief (bij sommigen) weerstand oproept, dan denk ik: stick to your motion-lotion. Als je het militeren niet kunt scheiden van het poepen, steun dan de homo's die echt vervolgd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Da ge tegen kerkelijk zijt kan ik inkomen maar tegen wettelijk.... wettelijk heeft niets te maken met religie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
|
![]() RechtSSvlaanderen is niet lang weg geweest...
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Braaf, jongen, braaf.
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ketting is precies wat te kort. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
|
![]() ik vind dat deze thread dankzij mensen met homofobie nu wel vulgair is geworden.
![]() Laatst gewijzigd door ingenious : 5 november 2007 om 09:57. |
![]() |
![]() |