![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() Daarnet op het einde van Terzake zei Wim De Vilder het ook al: "er is een akkoord onder de Vlaamse onderhandelaars". Waarom denk ik nu toch dat dit akkoord over een mildere ingesteldheid (lees: toegevingen) langs Vlaamse zijde gaat?
|
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() zowel op het laatste nieuws, de standaard en gva dat leterme de wetstraat heeft verlaten...
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de spanning wordt ondraaglijk, wat zal er morgen gebeuren?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 6 november 2007 om 21:48. |
||
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Waar gaan we d�*t schrijven? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 6 november 2007 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, trekken en op tafel leggen
|
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() HLN BREAKING NEWS Formateur Yves Leterme heeft vanavond in allerijl de Wetstraat verlaten. Diverse bronnen menen te weten dat Leterme een akkoord zou bereikt hebben met de Vlaamse onderhandelaars van oranje-blauw over de splitsing van de kieskring Brussel-Halle-Vilvoorde. Na gesprekken van Leterme vanavond met CD&V/N-VA en Open Vld zouden de Vlaamse onderhandelaars zich geschaard hebben achter het voorstel van de formateur.
|
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() vlaamse politici zullen zoals altijd toegevingen doen dat is al altijd zo geweest en zal altijd zo blijven vrees ik!
Dus ik heb echt geen grote verwachtingen en morgen als ik thuis kom van werken en naar het nieuws zal kijken zal ik weer te horen krijgen dat oranje blauw alweer een deel akkoordje hebben gesloten en dat de stemming in de kamer is uitgesteld voor weet ik veel. en de woensdag van morgen zal er eentje zijn zoals alle andere woensdagen. Ik verwacht nog eerder een nieuwe aanslag van bin laden in amerika dan dat enige vlaamse politici belgië durft te splitsen of een non te zeggen tegen de franstaligen ![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin je haat voor Vlamingen wat ergerlijk te vinden. Vertel nu eens eerlijk... Schaar je je achter de Waalse pers waar men spreekt over verfransing van heel Vlaanderen? Is het dat wat je wil?
|
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er geen uitzicht was op een akkoord, zegden ze, zou men stemmen. Als y L een akkoord heeft met de Vlaamse onderhandelaars zal men dit waarschijnlijk aanvoeren als zijnde uitzicht op een akkoord en zal men NIET stemmen. Dat is wat ik er achter denk te moeten zoeken.
Laatst gewijzigd door Garry : 6 november 2007 om 22:08. |
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() de standaard:
Formateur Yves Leterme (CD&V) is weggereden uit de Wetstraat. CD&V, N-VA en Open VLD nemen Letermes voorstel rond Brussel-Halle-Vilvoorde als vertrekbasis. Er komt vanavond geen overleg meer tussen de Franstalige en de Vlaamse onderhandelaars. Woensdagochtend, om 9 uur, komt er nog een ultieme onderhandelingspoging. |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest zullen we wel zien zeker.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() He, de oorlog is wel al meer dan 60 jaar geleden hoor. Ik vraag mij af of jij al zo oud bent om er over te kunnen meepraten. We zullen anders daaromtrent eens een debatje opstarten dan zal ik je eens met een hoop feiten rond je oren slaan dat het lachen je rap zal vergaan. Ga maar rap wat op een ander staan lullen.
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen liefhebber van Max' discours maar het is duizendmaal democratischer dan dat van jou.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als België kan barsten via de parlementaire weg, waarom zou ik daar tegen zijn ? Dat betekent niet dat ik nu plots een groot geloof heb in het huidige particratisch systeem. Vergeet dat maar. ![]() Ik ben en blijf nationaal solidaristisch. ![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 7 november 2007 om 07:35. |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|