![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Banneling
|
![]() @forumspook: zo'n afkeer van homo's? Kan aan verschillende oorzaken liggen...
* U hebt een (extreem) rechtse opvoeding genoten * U leeft in een andere denkwereld dan mij (andere planeet?) * U bent totaal intollerant naar minderheidsgroepen toe * U bent onverdraagzaam en rasistisch ingesteld * U bekijkt de wereld enkel rechtlijnig * U aanvaard geen diversiteit * U hebt een erg bekrompen en gefrustreerde geest Maar dit alles vergeef ik je hoor,je kan er zelf niet aan doen ocharme... |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Banneling
|
![]() Dit lijkt het op het eerste zich een logische redenering, maar dat is-ie niet. Het publiekelijk (~ wettelijk) tolereren van alle vormen van seksualiteit heeft natuurlijk ook gevolgen voor de maatschappij waarin dit gebeurt. Hoe meer holebi's er zijn, hoe meer de 'traditionele(re)' vorm van het gezin wordt geschaad. Holebi's maken trouwens ook als enige deel uit van een 'bevolkingsgroep' of 'minderheidsgroep' waar seksualiteit aan de basis ligt. En zoiets baart vooral de conservatieve(re) mensen zorgen voor hun toekomst en die van hun (eventuele) kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Om van die beestjes vanaf te raken, wat moeten die Indiërs nu doen ? Ze zijn Indiërs, dus moeten ze zich maar met Indiërs bezig houden, en die beesten negeren? Ze zouden dat kunnen doen inderdaad, maar dan komen er steeds meer beesten, en steeds opdringeriger...Slechte strategie dus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() Het gaat hier over aanvaarden van minderheidsgroepen in de samenleving.Ik heb zo de indruk dat Vlaanderen aan het radicaliseren is.Minderheidsgroepen worden steeds meer onder druk gezet zoals Allochtonen (moeten zich inburgeren) ,Homo's (de "juiste" geaardheid kiezen?) wie niet in hetzelfde schuitje zit wordt uitgesloten door de meerderheid.Misschien is het dan geen slecht idee homo's te scheiden van de hetero's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |