![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu bleek al vlug dat NVA helemaal niet akkoord was met de voorstellen van Leterme("dit is een menu waaruit we zullen kiezen, we zullen zeker niet alles nemen dat op het menu staat"), maar omdat ze wisten dat de franstaligen gisteren niet over de streep zouden getrokken worden, verzetten ze zich niet. Aan de andere kant van de taalgrens zorgde het FDF voor een radicalisering door hun versterkte vertegenwoordiging in het parlement. Zo blijkt nog maar eens hoe de communautair geïnspireerde partijtjes de hele Belgische politiek gijselen. Het is dan ook bedroevend dat ook SPA in dit scenario meestapt, het cordon sanitaire overtreedt, en meewerkt aan een totale blokkering van de Belgische instellingen. In plaats van echt oppositie te voeren en heel dit carnaval en wanbeleid aan de kaak te stellen. Ik weet zeker dat dit niet geapprecieerd wordt door de traditionele achterban van de SPA. De SPA verdient haar electorale afstraffing dubbel en dik. Alleen Groen! stapt niet mee in dit communautaire opbod en huilt niet met de wolven mee, waardoor deze partij sterk in mijn achting stijgt, en ik ben zeker dat deze partij bij de volgende verkiezing daarvan de vruchten zal plukken. Want niet iedereen in Vlaanderen vindt dat "inschrijvingsrecht voor franstaligen" of andere kleine toegevingen aan de franstaligen opwegen tegen de totale blokkering van onze instellingen. Ik vind bovendien dat blauw-oranje aangetoond heeft dat ze het niet kunnen, en dat er moet gedacht worden aan andere coalities. Laatst gewijzigd door tomm : 8 november 2007 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() neem nu Thielemans die zegt dat hij niet meer naar Vlaanderen op vakantie zal gaan
-------------------------------------- Dan is hij de pedalen kwijt. Dan geeft hij ongetwijfeld ook de raad dat Vlamingen maar niet meer naar de Ardennen gaan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk vindt het VB dit allemaal fantastisch, andere partijen voeren hun programma uit, maar uiteindelijk zullen de echte vlaams-nationalisten toch altijd het origineel boven het copie verkiezen. Ik ben er vrijwel zeker van dat het VB bij nieuwe verkiezingen een zeer mooie score zal neerzetten, en de CDenV/NVA gedecimeerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom ? geschorste walen vragen leefloon aan OCMW http://www.gva.be/nieuws/Politiek/de...6-24E0D02F92CE}
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet erg zijn voor een donkerrooie om tot die conclusie te komen....
![]() |
![]() |
#109 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door HAMC : 8 november 2007 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Europees Commissaris
|
![]() Als het kartel verder een bijna foutloos parcours rijdt, zal het zeer zeker omgekeerd: het VB zal stevig moeten inbinden, het kartel gaat dan een ongeziene zege tegemoet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() hetgeen ik wil zeggen is dat ik steeds meer begin te denken, dat als België ooit ten einde komt, het niet aan de Vlamingen, maar wel aan de Franstaligen zal liggen. Zulke achterlijk-conflictzoekende uitspraken zijn toch du jamais vu?
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Maar daarvoor gaan we andere politiekers nodig hebben dan de suiker gever Leterme. Edit: Jamais vu? Toen Meneer thielemans zei dat een Vlaming NOOIT burgemeester van Brussel kon worden deden de slavenmentaliteitVlamingen alsof ze het niet gehoord hadden. Laatst gewijzigd door HAMC : 8 november 2007 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige dat mogelijk was, was brussel uitbreiden en daar was enkel Groen! voor te vinden. En orange-blauw heeft helemaal niet getoond dat ze het niet kunnen. Men heeft nu enkel getoond dat de walen het niet meer voor het zeggen hebben in België en dat ze nu maar eens rekening moeten houden met de rest van de belgische bevolking. Iets dat reeds 177 jaar geleden had moeten gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hen tonen wat hun plaats is en waar ze hun grote mond mogen open doen.
In het Waalse parlement, verder hebben zij zich te gedragen zoals de Belgische grondwet het voorschrijft. Zij hebben die wel mee ondertekend hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |